ASYSTENT BIURA ZARZĄDU (O) Tarnów oferta pracy "Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Sp.z.o.o.
Stanowisko: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU (O)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozmowy telefoniczne, dekretacja dokumentów księgowych i faktur.
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: "Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Sp.z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Bartla 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozmowy telefoniczne, dekretacja dokumentów księgowych i faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomia, prawo administracja, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie. Zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozmowy telefoniczne, dekretacja dokumentów księgowych i faktur. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.30-15.30; wynagrodzenie: 2 700 zł brutto. Kontakt: "PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH BUDOWNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ", 33-100 Tarnów, ul. Kazimierza Bartla 3, wcześniejszy kontakt tel.: 609 560 728.
Nazwa pracodawcy:
"Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Sp.z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kazimierza Bartla 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kazimierza Bartla
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.07.2019
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45f5b4149d92f2ebeae2de01f814dcb4
Podobne oferty pracy
Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
- PRZEGLĄD, ANALIZOWANIE I OPINIOWANIE DOKUMENTACJI M.IN. PROJEKTOWEJ ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH PRZEDKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W PRZEPROWADZANIU ODBIORÓW ROBÓT BUDOWLANYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- MONITOROWANIE POSTĘPU WYKONANYCH PRAC PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W OCENIE I KOMPLETOWANIU DOKUMENTACJI BUDOWY- SPORZĄDZENIE SPRAWOZDAŃ/RAPORTÓW OKRESOWYCH ZE STANU JAKOŚCI/ILOŚCI WYKON.PRAC
MGGP S.A. - 2017-02-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Niepołomice (małopolskie)
Pakowanie elementów nierdzewnych. Praca na terenie Krakowa.
INOX SOLUTIONS Krystian Duc - 2018-10-23 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
- Wypełnianie dokumentacji medycznej;- Rejestrowanie pacjentów;- Wykonywanie zabiegów medycznych - fizjoterapeutycznych- Sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Sierakowice (pomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, uzgadnianie dokumentacji technicznej, rozwijanie umiejętności pracy w programach CAD
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Wykonywanie badań technicznych pojazdów
MOTO BLOK MICHAŁ BICKI - 2016-01-12 - Puławy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie suwnicą, odbieranie produktów, załadunek wagonów, ładowanie wsadu, składanie paczek
SANPRO SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania. Obsługa programów księgowych i płacowych (płatnik, Optima).
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw
Poczta Polska S.A. - 2016-09-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy przedszkolnej. Wykonywanie czynności higienicznych przy dzieciach.
Przedszkole Niepubliczne WS Katarzyna Pietrzykowska - 2016-09-12 - Chotomów (mazowieckie)
Odbieranie telefonów, umawianie spotkań z rodzicami, odbieranie mailów firmowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczychopieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Osiek (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Turza Mała (mazowieckie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentacji sprzedażowej, zakupowej, magazynowej, wsparcie administracyjne działu, archiwizacja dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Gdynia (pomorskie)
asystent dietetyka
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie opieki
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wąwał (łódzkie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
Obsługa pras mimośrodowych, zaginarek, giętarek, frezarka CNC.
kontakt przez OHP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szydłowiec (mazowieckie)
do uzgodnienia
TRANS - COM Tomasz Stec - 2016-10-24 - Trzebownisko (podkarpackie)
1. Nadzór nad standardami Bossard we wszystkich systemach logistycznychuwzgledniając wymogi klienta:a) utrzymanie sprawności wszystkich systemów logisycznych tj. kontrola działania systemu zgodności materjałowej, błedów technicznych i opóźnieńb) wizualna ocena pojemników wg regałów, utrzymanie czystości, eliminacja uszkodzeńc) zasypy towarów do systemów logistycznych oraz usuwanie/utylizacja opakowańd) w przypadku dziłań korygujących (reklamacje jakościowe, przestoje itd.) wsparcie na linii Klient - Bossar Poland2. Zmiany w systemach logistycznych tj. fizyczna implementacja i usuwanie detali, zamiana detali, bieżaca optymalizacja parametrów i konfiguracji systemów logistycznych, weryfikacja stanu faktycznego na systemie z aplikacją IT3. Codzienna współpraca z działami wewnętrznymi Bossard Poland tj. zgłaszanie niezgodności, przekazywanie informacji o bieżącym stock'u i deadstock'u ewidencja i planowanie potrzeb na komponenty logistyczne4. Codzienny kontakt z Klientem celem przekazywania informacji o bieżącym stoc'u i deadstock'u5. Realizacja współnych celów firmowych i operacyjnych6. Raportowanie kwestii spornych i usprawnień bezpośrednio do przełożonych7. Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnych z umową o pracę, zakresem czynności oraz obowiązujacym prawem
BOSSARD POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
asysta w stomatologii. Obsługa recepcji oraz terminarza wizyt. Praca na 2 zmiany (poradnia czynna od 8.00 do 20.00).
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (śląskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuncze lub wspieranie wychowawcy świetlicy. Wynagrodzenie: 1132,50 zł + premia 20%. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 25, ul. Stanisławowska 38-44. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą tel.: 71 783 14 50.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2016-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw księgowych i rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)