ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU Biskupiec oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "POMAROL" SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: 2 700 - 3 400 PLN

Zakres obowiązków: - koordynowanie kalendarza przełożonego,- organizowanie spotkańoraz wyjazdów służbowych,- zapewnienie prawidłowego redagowania dokumentów wewnątrz organizacji,- wsparcie w przygotowywaniu dokumentów oraz korespondencji,- zestawiwenie i przygotowywanie informacji naspotkania,- przygootowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji na sotkania Rady Nadzorczej, posiedzenia zarządu.

Data publikacji: 2019-03-13

Lokalizacja: Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "POMAROL" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 4, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- koordynowanie kalendarza przełożonego,- organizowanie spotkańoraz wyjazdów służbowych,- zapewnienie prawidłowego redagowania dokumentów wewnątrz organizacji,- wsparcie w przygotowywaniu dokumentów oraz korespondencji,- zestawiwenie i przygotowywanie informacji naspotkania,- przygootowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji na sotkania Rady Nadzorczej, posiedzenia zarządu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje ciekawą pracę w firmie o ugrontowanej pozycji na rynku pracy, nastawionej na intensywny rozwój. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Możliwość udziału w szkoleniach, konferencjach podnoszących wiedzę. Pomoc socjalna. Dofinansowanie do wypoczynku. Ubezpieczenie grupowe na życie.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy: Umiejętność budowania interpersonalych relacji oraz savoir-vivre na wysokim poziomie, umiejętność bardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnej. Nienaganna kultura osobista, komunikatywność, zaangażowanie. Znajomość zasad prowadzenia i przygotowywania korespondencji.

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "POMAROL" SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: olsztyński

Gmina pracodawcy: Biskupiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biskupiec

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: Produkcja pojemników.

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2019

Data dodania oferty pracy: 13.03.2019

Oferta pracy ważna do: 11.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

x
GENERAL CONSTRUCTION Tomasz Klim - 2016-09-26 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ INFORMATYCZNĄ (0,5 ETATU) - od 1 450 PLN

nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Wymagane prawo jazdy kat. BWymagane wykształcenie wyższe: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub dowolny kierunek uzupełniony szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, wykształcenie średnie + szkolenie j.w. + 3 letni staż pracy j.w.Mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z Pracodawcą: 16 622 67 10 / gopsrozwienica (at) wp.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Roźwienicy - 2016-08-25 - Roźwienica (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu, wyjazdy służbowe na terenie kraju oraz za granicę, zarządzanie finansami, odpowiedzialność za zarządzanie przedsiębiorstwem oraz rozwój celów strategicznych
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Mroków (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ - od 3 000 PLN

wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2018-01-24 - Ruszowice (dolnośląskie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

WYSTAWIANIE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJBIEŻĄCA KONTROLA DOKUMENTÓWKOMPLETOWANIE I EWIDENCJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCHPRZYGOTOWYWANIE ETYKIETKONTAKT Z KLIENTEM
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z programem poczta 2018, zapoznajie
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Wieruszów (łódzkie)

PRACOWNIK DZIAŁU REKLAMACJI - od 1 850 PLN

serwis reklamacyjny-wyjazdy do klienta po reklamacje, odbiór reklamowanych mebli lub drobne naprawy u klienta
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Spółka Jawna - 2016-10-28 - Barwałd Średni (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

udzielanie pomocy osobie chorej, niepełnosprawnej, pomoc w jej transporcie, przygotowywanie środków sanitarnych, utrzymanie czystości w pojazdach sanitarnych, kontakt telefoniczny z pacjetem
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kozłówka (lubelskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - 997,4 PLN

pisanie pism i ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, wsparcie bieżących działań działu handlowego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Pszczyna (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT CENTRALNY - od 600 PLN

- organizacja i koordynowanie kursów językowych w placówkach oświatowych na powierzonym terenie- pozyskiwanie nowych podmiotów i klientów do współpracy- rekrutacja lektorów i asystentów- bieżące akcje promocyjne wraz z prezentacją oferty na wywiadówkach szkolnych we wrześniu
Centrum Edukacji ATUT- Dolny Śląsk s.c. - 2017-07-10 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY NA RYNKU SKANDYNAWSKIM - od 1 850 PLN

Praca w godz.8-16; umowa na zastępstwo, Praca w międzynarodowym zespole w rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, praca przy ciekawych i innowacyjnych projektach;Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail.
Tritec Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. PROJEKTÓW MASZYN - 2 800 - 3 500 PLN

Tworzenie i aktualizacja dokumentacji rysunkowej produkowanych maszynprzy użyciu Autocad. Nadzór nad realizacją projektu. Uczestnictwo wprojektowaniu nowych urządzeń i konstrukcji, praca w godz. 7-15
SILKAM Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2017-02-10 - Opole (opolskie)

ASYSTENT POCZTOWY - do 2 500 PLN

- sortowanie przesyłek, paczek na konkretne rejony,
Manbroker Sp. z o. o. - 2016-11-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 3 000 PLN

Wystawianie faktur, przygotowanie do księgowości, przekazywanie informacji klierowcom.
Firma ABĘIZ-TRANS Maciej Zięba - 2017-12-12 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 000 PLN

Praca z pięcioma rodzinami z gminy Trzcinica. Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku praca socjalna oraz prawo jazdy kat. B.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcinicy - 2017-09-13 - Trzcinica (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

obsługa tachimetru, obsługa niwelatora, sporządzanie map do celów projektowych, sporządzanie szkiców polowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT MENAGERA DS. LOGISTYCZNYCH - od 15 500 PLN

Sprawne wsparcie menagera w zarządzaniu łańcuchem dostaw-organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych; nadzór nad koreańskimi procedurami i technikami efektywnej optymalizacji procesów logistycznych; minimalizacja kosztów logistycznych; przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji logistycznej i celnej; sporządzanie kalkulacji i raportów w języku koreańskim; stała współpraca z koreańskimi przełożonymi oraz wewnętrznymi komórkami firmy; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; sporządzanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - od 14 PLN

odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA / PROJEKTANT - od 3 000 PLN

Wykonywanie projektów urządzeń elektrycznych w programie AutoCAD. Współpraca z biurami projektowymi, kontrahentami.
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kazimierówka (lubelskie)


Wybierz powiat