ASYSTENT/ASYSTENTKA W BIURZE MARKETINGU I PROMOCJI Zabrze oferta pracy Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA W BIURZE MARKETINGU I PROMOCJI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja prac biurowych oraz obiegu dokumentów w Biurze Marketingu i Promocji, pomoc w bieżących pracach biura, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prezentacji oraz materiałów informacyjnych oraz reklamowych, umawianie spotkań z partnerami i potencjalnymi partnerami Fundacji, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami Fundacji, praca przy organizacji imprez zewnętrznych i wewnętrznych, praca przy organizacji kampanii 1% dla OPP, wsparcie działań PR-owych, komunikacyjnych oraz reklamowych Fundacji
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 345 A, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja prac biurowych oraz obiegu dokumentów w Biurze Marketingu i Promocji, pomoc w bieżących pracach biura, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prezentacji oraz materiałów informacyjnych oraz reklamowych, umawianie spotkań z partnerami i potencjalnymi partnerami Fundacji, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami Fundacji, praca przy organizacji imprez zewnętrznych i wewnętrznych, praca przy organizacji kampanii 1% dla OPP, wsparcie działań PR-owych, komunikacyjnych oraz reklamowych Fundacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/ASYSTENTKA W BIURZE MARKETINGU I PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, praktyczna znajomość MS Office, Word, Excel, Power Point, umiejętność redagowania pism, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz odpowiedzialność za realizację powiwrzonych zadań, łatwość nawiązywania kontaktów, preferowane, mile widziane doświadczenie w dziale marketingu fundacji
Nazwa pracodawcy:
Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Wolności 345 A, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: po umówieniu telefonicznym lub przesłaniu CV, Godziny : od 10.00 do 13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Adres strony pracodawcy: www.frk.pl
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 345 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c70e2b9d882fdd38199832c8127019a9
Podobne oferty pracy
Kupno i sprzedaż usług transportowych, wystawianie zleceń, kontakt z klientem w tym zagranicznym.
J&J TRANSPORT - SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Udzielanie pomocy rodzinom, współpraca z organizacjami pomagającymi rodzinom
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2017-08-11 - Cybinka (lubuskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie obsługi administracyjno- organizacyjnej, sporządzanie niezbędnych raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu.
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2018-04-12 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Przyjmowanie i segregacja dokumentów wg ich rodzajów.Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów.Chronologiczne kompletowanie dokumentów.Wprowadzanie dowodów księgowych do systemu komputerowego.Noadawanie numerów dowodu księgowego.Weryfikacja numerów NIP kontrahentów.Kontakt z ZUS i US w zakresie przekazywania odpowiednich dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
segregowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzonymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
Poszukujemy na okres dwóch miesięcy do pomocy w sprawach organizacyjnych przy prowadzeniu budowy na terenie Kamienia Pomorskiego tj. organizowanie obiadów na budowę, dostaw paliw, noclegów i innych zamówień związanych z potrzebami budowy.
Przewiert Technologie Bezwykopowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-09-02 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
1. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.2. Obsługa programu Comarch, praca w Rejestrze VAT,3. Obsługa centrali telefonicznej.4. Administracyjne wsparcie biura.5. Współpraca z dostawcami usług, sprzętu i materiałów biurowych.6. Archiwizacja dokumentów.7. Inne zadania zlecone przez przełożonych.
KOREE Sp. zo.o. - 2019-12-19 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
- Szkolenie w zakresie BHP i PPOŻ,- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie dokumentów księgowych,- sprawdzanie poprawność dokumentów,- wprowadzanie zgromadzonych dokumentów do systemu,- sporządzanie i sprawdzanie wydruków,- sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS,- przekazywanie dokumentów do ZUS i US,- prace zlecone przez pracodawcę,- dbanie o czystość w miejscu pracystaż w godz. 8.00-16.00 POWER
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Bodzanów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac polowych
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Cieszanów (podkarpackie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją produkcji, prowadzenie ewidencji produktów, raportowanie realizacji zleceń
COTTONPRODUCT s.c - 2017-07-21 - Bochnia (małopolskie)
obsługa suwnicy, praca na terenie Polski oraz Niemiec
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie z zakresu BHP i p.poż wstępne i stanowiskowe. Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, BHP oraz p.poż. Zapoznanie się z organizacją pracy, schematem organizacyjnym, regulaminem pracy. Zapoznanie się z programem komputerowym VERITUM w zakresie: a) wprowadzanie zadań przewozowych, wprowadzanie tych zadań do programu; b) wprowadzania i wystawiania faktur, wprowadzanie faktur do programu. Zapoznanie się z programem komputerowym PRZEWOZY PASAŻERSKIE w zakresie: a) budowy linii regularnych, kart kursowych; b) sporządzanie cenników i wykonywanie czynności wymienionych w pkt a i b. Zapoznanie się z turnusem pracy kierowców. Zapoznanie się z prowadzeniem korespondencji, udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi. Zapoznanie się z przygotowaniem wniosków o udzielenie zezwoleń na linie regularne. Przygotowywanie tych wniosków (zgodnie z programem stażu) od pon. do pt. w godz. 7-15. Miejsce stażu 97-400 Bełchatów, ul. Przemysłowa 2
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie interesantów.Prezyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji.Obsługa telefonów. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Obsługa komputera, odbiór poczty elektronicznej. Obsługa kserokopiarki. Prowadzenie grafiku spotkań. Organizacja pracy personelu. Wypełnianie formularzy dla urzędów.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Głogów (dolnośląskie)
ASYSTENT PROJEKTANT-PRZYGOTOWANIE PROJEKTU-INWENTARYZACJE
ARKADIUSZ ŁABA AB CONSULTING OBSŁUGA INWESTYCJI - 2018-10-11 - Dębica (podkarpackie)
Wywóz kartonów, utrzymanie porzadku w miejscu pracy.
RECREW HR Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
segregowanie dokumentów księgowych, faktur, zakupu sprzedażywystawianie faktur, sprawdzanie zgodnie ze zleceniemsegregowanie korespondencji oraz kserowani i układanie chronologicznie,rozliczanie faktur i delegacjiwystawienie wniosków i zaświadczeń dla pracowników,korespondowanie z urzędami i firmami
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie nowych klientów, planowanie i organizowanie programów imprez pielgrzymkowo - turystycznych, pilotowanie imprez pielgrzymkowo turystycznych w kraju i za granicą, prezentacja, sprzedaż, reklamowanie atrakcji turystyczno - pielgrzymkowych naszego regionu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w prowadzeniu sprzedaży parasoli do agencji reklamowych i sieci handlowych. Kreowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi. Prace biurowe związane z obsługą zamówień, zakupów i płatności klientów.
FIRMA KULIK M.KEMPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-22 - Trzebnica (dolnośląskie)
praca przy komputerze, samodzielne wykonywanie pod kierunkiem projektanta koncepcji, projektów budowlanych, projektów aranżacji wnętrz, szczegółów, detali, opisów do opracowań projektowych, współpraca z branżami, prowadzenie spraw formalnych pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzacji obiektów budowlanych; wykształcenie wyższe, znajomość programu AutoCad, po okresie próbnym możliwość dalszego awansukontakt: tel. 693 882 014, 603 063 422 lub e-mail: emilia.kuhn (at) wp.pl
P.P.U.H. "UNIGLOB" Spółka z o.o. - 2019-03-21 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, - obsługa programu PŁATNIK, - obsługa elektronicznych deklaracji podatkowych w systemie płacowym, - rozliczanie podróży służbowych, - obsługa kasowo-bankowa, - sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, - wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, - analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, - pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe KROS Sp. z o. o. - 2016-06-13 - Iłownica (pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Udział w projektach badawczych, obsługa urządzeń laboratoryjnych, wykonywanie prac organizacyjnych w laboratorium, opracowywanie procedur, instrukcji i raportów, przygotowywanie przeglądów literatury. Przygotowywanie preparatów i ich analiza za pomocą technik mikroskopii elektronowej
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
instalacja okablowania, montaż urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż rolet wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów, pozyskiwanie nowych klientów oraz działania promocyjne.
Góralczyk Marta Fill 2 - 2016-04-15 - Andrychów (małopolskie)