ASYSTENT/ ASYSTENTKA STYLISTY Polkowice oferta pracy WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI
Stanowisko: ASYSTENT/ ASYSTENTKA STYLISTY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:K. B. Kominka, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + PREMIA OD UTARGU
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ ASYSTENTKA STYLISTY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wizażystka / stylistka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: KREATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
K. B. Kominka, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TELEFONICZNIE, POTEM OSOBIŚCIE PO UMÓWIENIU TERMINU Z PRACODAWCĄ!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: K. B. Kominka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wizażystka / stylistka
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 23.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłkach - 2017-12-15 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z zawodem
Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane Andrzej Klincewicz - 2017-08-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
- samodzielne prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej;- obsługa połączeń telefonicznych;- wprowadzanie dokumentów księgowych do KPiR;- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;- pomoc w organizacji spotkań, opieka nad gośćmi;- współpraca z dostawcami usług (firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych i eksploatacyjnych)- zlecone prace biurowe.
MARCIN HOŁÓWKA - 2015-12-04 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie kart klienta, przygotowywanie stanowiska zabiegowego oraz pomoc przy wykonywaniu zabiegów; informowanie o zabiegach, mikrodermabrozja, kwasy, oczyszczanie twarzy, pedicure,manicure
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pawłowice (śląskie)
Wykonywanie obliczeń statyczno – wytrzymałościowych stalowych konstrukcji wsporczych, wykonywanie analiz kosztowych zaprojektowanych konstrukcji, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
organizowanie pracy biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, w tym wietnamskimi, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zbrojarz, cieśla
JBT Łukasz Permus - 2018-01-18 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)
pomoc w kuchni w barze
F.H.U.P "Wrona" Bogdan Wrona - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, chorymi i w podeszłym wieku. Pomoc przy toalecie, ubieranie, troska o czystość ubrań i bielizny mieszkańca,karmienie osób niesamodzielnych.Dbanie o porządek w pomieszczeniach mieszkańców, podawanie leków.
Dom św. Elżbiety Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety - 2017-07-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
opisywanie faktur, wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, obsługa programów księgowych i kadrowych, archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Cieszyn (śląskie)
na stanowisku asystenta sedziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskała tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończyła 24 lata. Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:wniosek o zatrudnienie na stanowisko asystent sędziego;własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej; orginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uzyskanych w Rzeczypospolitej Polskiej na postawie odrębnych przepisów; oświadczenie o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001r.- Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą"; oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Konkurs przeprowadzony zostanie w dniu 01.03.2016r. godz.11:00
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2016-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
rozmowy handlowe, zawieranie umów, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
P.P.U.H. "MAM" Rzeszów - 2017-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
udział w procesach realizacji budów, czytanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wyszków (mazowieckie)
nauka sporządzania umówobsługa klientanauka wystawiania polisStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie projektów konstrukcji, nadzór nad pracami budowlanymi, przeprowadzanie odbiorów, kontrola prawidłowości dokumentacji, kosztorysów, harmonogramów
BMJ Projekt Maciej Janicki - 2018-03-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa recepcji zarządu w zakresie czynności zwykłych jak i tłumaczenie dokumentów i opieka nad kontrahentami z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Łódź (łódzkie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
"COLOSSEUM"PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe lub średnie zawodowe elektroniczne/elektryczne, staż pracy min. 3 lata, uprawnienia SEP, lutowanie, czytanie schematów elektrycznych, elektronicznych, montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją , uruchamianie testowanie urządzeń, zapewnienie jakości wyprodukowanych, zmontowanych części i systemów, tworzenie raportów dokumentacji,
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-02 - Zielonka (mazowieckie)
- Opieka nad obiegiem dokumentów w firmie (katalogowanie, współpraca z księgowością, przekazywanie/wysyłanie),- Obsługa korespondencji,- Sporządzanie miesiecznych zestawień np. z kosztami poszczególnych nieruchomości,- Wykonywanie przelewów,- Wsparcie w administrowaniu nieruchomościami ( zamieszczanie ogłoszeń najmu, prowadzenie rozliczeń),- Administrowanie treścia strony internetowej,- Gromadzenie informacji/analiz w tematach związanych z rynkiem nieruchomości,- Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości wg. określonych kryterió, wizyty w wybranych nieruchomościach, gromadzenie informacji o analizowanych ofertach.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Zatrudnione osoby odpowiedzialne będą za aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów na terenie całego kraju, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych oraz bieżącą obsługę pozyskanych klientów. Wybrani kandydaci otrzymają stałą pracę, merytoryczne przeszkolenie, możliwość awansu i wysokich zarobków.
Studio Kolporpress Sp. zo.o. - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w szkole, pomoc w wykonywaniu obowiązków nauczyciela, praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Hadynów (mazowieckie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonegourlop w firmie od 24.07.2017 do 04.08.2017
SAMDEX sp z o.o. - 2017-07-21 - Mielec (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, szukanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów
Trust Collaboration Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zakres wykonywanych zadań zgodnych z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów i sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
Sąd Rejonowy w Głogowie - 2018-07-18 - Głogów (dolnośląskie)