ASYSTENT ZARZĄDU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji zarządu w zakresie czynności zwykłych jak i tłumaczenie dokumentów i opieka nad kontrahentami z Ukrainy i Rosji.
Data publikacji: 2017-11-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa recepcji zarządu w zakresie czynności zwykłych jak i tłumaczenie dokumentów i opieka nad kontrahentami z Ukrainy i Rosji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język rosyjski-komunikatywny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2017
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
praca w gabinecie stomatologicznym; przewidywany okres zatrudnienia: 1,5 roku; godziny pracy; 9.00- 21.00
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Filoda - 2017-08-24 - Słupsk (pomorskie)
nadzór obiegu dokumentów obsługa programów księgowych
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Hucisko (mazowieckie)
Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
- bieżąca obsługa administracyjno-prawna kancelarii, - bieżące wsparcie radcy prawnego przy obsłudze klientów kancelarii, - kontakt z klientami kancelarii, urzędami, sądami, - nadzór i dotrzymywanie terminów, - opracowywanie projektów pism procesowych i umów pod kierunkiem radcy prawnego, - administrowanie aktami w formie papierowej i elektronicznej
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Rozmus - 2019-01-28 - Jawor (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
Budowanie i rozwijanie listy klientów indywidualnych i instytucjonalnych (szpitale i przychodnie). Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji przetargowych z zakresu zamówień publicznych. Przygotowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych, folderów, katalogów i innych w zakresie promocji produktów / usług firmy na rynku medycznym. Sporządzanie dokumentacji sprzedażowo - magazynowej.Pracodawca zapewnia pracę w dynamicznym zespole oraz narzędzia do pracy.
"PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SONOLOGISTIC SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-30 - Zamość (lubelskie)
opieka nad dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa lasera
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kwidzyn (pomorskie)
praca biurowa
Agencja Ubezpieczeniowa Edward Grzybowski - 2016-03-24 - Lębork (pomorskie)
praca biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca przy produkcji pieczywa; obsługiwanie maszyn i urządzeń występujących w piekarniach; przygotowywanie surowców do produkcji;
ALDIK NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)
Montowanie elementów według dokumentacji technicznej.
Crist Shipyard Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-utrzymywanie kontaktów z firmami zagranicznymi, tłumaczenia językowe, spotkania biznesowe
FAIR PERSONAL + QUALIFIZIERUNG GMBH & CO. KG SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zleceń i giełd transportowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów transportowo-przewozowcyh, obsługa magazynowo-fakturowa, kontakt z klientami obcojęzycznymi.
SANONZA Rafał Bieliński - 2016-02-01 - Łęgowo (pomorskie)
organizacja funkcjonowania Biura Zarządu,koordynacja kalendarza zadań i spotkań Zarządu,reprezentowanie Zarządu w zakresie udzielonych pełnomocnictw,udział w spotkaniach biznesowych,prace organizacyjno-administracyjne,organizacja podróży służbowychkoordynacja firm zewnętrznych, dostarczających usługi outsourcingowychzbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby Zarządu,przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji,redagowanie pism, przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2015-11-06 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kopcie (mazowieckie)
pomoc stomatologiczna
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
Wspomaganie nauczyciela w przygotowaniui prowadzeniu zajęć, opieka nad dziećmi w czasie spacerów i wycieczek, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych(ubieraniu,jedzeniu, myciu rąk ,itp)
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Chin lub Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami chińskimi lub wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Indii, składanie zamówień na towary u indyjskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy indyjskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
współpraca z dietetykiem, sprzedaż suplementów, obsługa programów komputerowych, organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Rzeszotary (małopolskie)
pakowanie towaru, przyjmowanie dostaw, utrzymywanie porządku na magazynie, obsługa wózka widłowego, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
FESTO SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Janki (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
udzielanie wsparcia w codziennych czynnościach działu sprzedażyprzygotowywanie i nadzór nad realziacją zamówień , bieżace rozwiązywanie pojawiających się trudności, przygotowywanie ofert produktowychsporządzanie raportów z realizowanych zadań
TOMSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja i nadzór nad realizacją krajowych i międzynarodowych przewozów drogowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ESTAKADA Adriana Pawlikowska - 2017-04-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie do systemu zamówień i faktur związanych z aktywnościami sprzedażowymi
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Częstochowa (śląskie)