ASYSTENT ADMINISTRACJI Zawiercie oferta pracy OLMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu sprzedaży SUBIEKT, obsługa programów WORD i EXCEL, obsługa klientów przy sprzedaży krajowej i eksporcie, logistyka dostaw.
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: OLMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych do systemu sprzedaży SUBIEKT, obsługa programów WORD i EXCEL, obsługa klientów przy sprzedaży krajowej i eksporcie, logistyka dostaw.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Docelowo umowa na czas określony
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc programów EXEL, WORD
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
OLMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Obrońców Poczty Gdańskiej
Numer budynku pracodawcy: 95
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystowanie przy zabiegach chirurgii stomatologicznej i leczenia zachowawczego.Praca w godz. 7-15/12-20
Niepubliczny ZOZ STOMART Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
Administrowanie i zarządzanie sekretariatem, prowadzenie terminarza zajęć i spotkań, organizację spotkań wewnętrznych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania spółki, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, dbałość o wizerunek firmy.
Omero Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, wynagrodzenie od 2000 zł brutto- do uzgodnienia
BARCELONA Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Ustka (pomorskie)
relacje telefoniczne z klientami, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jabłonowo (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Ochrona przeciwpożarowa na terenie przemysłowym.
Dussmann Service Deutschland GmbH Niederlassung Frankfurt (Oder) - 2017-10-27 - Niemcy (Niemcy)
dostarczanie zamówienia do klienta w sprzedaży internetowej różne branże
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łowicz (łódzkie)
projektowanie sieci i instalacji sanitarnych (gł. gazowych), kosztorysowanie , przygotowywanie dokumentacji do urzedów, spotkania z inwest., sprawy urzędowe
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-03-24 - Przeginia (małopolskie)
Planowanie i organizowanie zabaw na terenie przedszkola oraz na zewnątrz budynku, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych i potrzebach fizjologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Klęczany (małopolskie)
współpraca z dyrektorem i nauczycielami w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi, utrzymanie ładu i porządku w przedszkolu, dbanie o dyscyplinę pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2017-06-05 - Mielec (podkarpackie)
Wsparcie dla nauczyciela prowadzącego zajęcia. Potrzebne dwie osoby cały etat i 0,5 etatu (wymiar etatu do uzgodnienia).Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) zsp16.wroclaw.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 16 - 2016-09-09 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie ksiąg handlowych, pełna księgowość, samodzielna księgowa lub młodsza księgowa, możliwość przyuczenia ale z wiedzą podstaw księgowości i rachunkowości, znajomość programów: SYMFONIA, PŁATNIK KADRY, PŁACE. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
OPTIMUM ACCOUNTING Agnieszka Misiołek - 2017-05-24 - Piastów (mazowieckie)
obsługa biura: kontakty email z klientami, obsługa zamówień, pakowanie i wysyłka przesyłek, wystawianie faktur, kontrola stanów magazynowych, obsługa kasy fiskalnej, możliwośćrozwoju stanowiska: sprzedaż zagraniczna: poszuliwanie, kontakt i utrzymanie klienta, udział w targach branżowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu, przygotowaniu zajęć.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W TŁOKINI WIELKIEJ - 2016-08-16 - Tłokinia Wielka (wielkopolskie)
pomoc w opiece nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie (mężczyźni)
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta - 2017-11-09 - Ojców (małopolskie)
Profilaktyka i leczenie zwierząt, wykonywanie zabiegów weterynaryjnych, wykonywanie badań wstępnych, nadzór nad stadem zwierząt
VET-LAB BRUDZEW dr PIOTR KWIECIŃSKI - 2017-12-07 - Brudzew (wielkopolskie)
Asystene w gabinecie oklulistycznym, na poziomie sredniego personelu do spraw zdrowia. Wyamagania wykształcenie srednie z maturą. Oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łask (łódzkie)
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych obiektów budownictwa przemysłowego.
PPU Pro-Bud Spólka z o.o. - 2017-12-04 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Poddębice (łódzkie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie przesyłek, wpłat, sprzedaż znaczków, opakowań, realizacja innych operacji kasowych. Praca pn-pt 12-20. Po stażu pn-pt 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Bełchatów (łódzkie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-01-12 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze st.
Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 2015-12-17 - Dunkowa (dolnośląskie)
Wsparcie operacyjne działów firmy: przygotowanie dokumentacji w zleconym zakresie, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki, rejestracja faktur w programie księgowym, archiwizacja dokumentów, organizacja podróży służbowych itp.;Organizacja pracy recepcji: obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań;Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją zamówień towarów i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem spółki (składanie zamówień i prowadzenie magazynu art. biurowych, spożywczych i reklamowych);Bieżąca obsługa biura zarządu,Praca analityczna z danymi, tworzenie zestawień i raportów,Współpraca i komunikacja z działami firmy oraz podmiotami zewn.Umowa na 2 lata; godziny pracy: 6.50- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-10-10 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Kobyłka (mazowieckie)
wprowadzanie faktur zakupu, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Lublin (lubelskie)
PRACA BIUROWA, REDAGOWANIE PISM, PRZEPROWADZANIE KONTROLI, PRZYGOTOWYWANIE ODWOŁAŃ
POWIATOWY URZĄD PRACY - 2016-07-12 - Słubice (lubuskie)
Praca z dziećmi w szkole podstawowej.Praca według planu, w godzinach 8-18.Praca w systemie jednozmianowym.Praca w okresie - 09.2018-06.2019r.Kontakt z pracodawcą: Joanna Malska, Marlena Zalewska, tel.: 71/ 7986854Sala C
Szkoła Podstawowa nr 50 - 2018-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)