ASISTENT INŻYNIERA KONTRAKTU I INSPEKTORA NADZORU Kraśnik oferta pracy SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce Eurocentrum Office Complex - Al. Jerozolimskie 134 - 02-305 Warszawa – PL
Stanowisko: ASISTENT INŻYNIERA KONTRAKTU I INSPEKTORA NADZORU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie technicznej asysty podczas nadzoru budowy oraz administracyjno-biurowej asysty w Biurze Inżyniera Kontraktu przy nadzorowaniu realizacji inwestycji drogowej – budowa drogi ekspresowej S19 na odcinku obwodnicy Kraśnika.Do zadań Asystenta będzie należało:•pomoc Inspektorowi Nadzoru w kontroli jakości i prawidłowości wykonywania robót zgodnie z dokumentacją i przepisami (inspekcje na budowie);•pomoc Inżynierowi i Inspektorowi Nadzoru w weryfikacji dokumentów budowy, w tym dokumentów technicznych i finansowych;•sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów kontraktowych wskazanych przez Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Nadzoru,•współudział w sporządzaniu danych sprawozdawczych lub innych niezbędnych w pracy Zespołu Inżyniera, w tym obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: Kraśnik (lubelskie)
Pracodawca: SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce Eurocentrum Office Complex - Al. Jerozolimskie 134 - 02-305 Warszawa – PL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIESZKA I 21, 23-200 Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie technicznej asysty podczas nadzoru budowy oraz administracyjno-biurowej asysty w Biurze Inżyniera Kontraktu przy nadzorowaniu realizacji inwestycji drogowej – budowa drogi ekspresowej S19 na odcinku obwodnicy Kraśnika.Do zadań Asystenta będzie należało:•pomoc Inspektorowi Nadzoru w kontroli jakości i prawidłowości wykonywania robót zgodnie z dokumentacją i przepisami (inspekcje na budowie);•pomoc Inżynierowi i Inspektorowi Nadzoru w weryfikacji dokumentów budowy, w tym dokumentów technicznych i finansowych;•sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów kontraktowych wskazanych przez Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Nadzoru,•współudział w sporządzaniu danych sprawozdawczych lub innych niezbędnych w pracy Zespołu Inżyniera, w tym obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASISTENT INŻYNIERA KONTRAKTU I INSPEKTORA NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraśnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kraśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraśnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Pracownik aministracyjno-biurowy z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •Brak wymagań w zakresie doświadczenia – decydująca może być determinacja, chęć rozwoju, samokształcenia się, czynnego i aktywnego udziału w przedsięwzięciu.•Preferowane jest wykształcenie techniczne w specjalności budowlanej, szczególnie inżynier budownictwa lub wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze•Mile widziane doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji publicznych
Nazwa pracodawcy:
SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce Eurocentrum Office Complex - Al. Jerozolimskie 134 - 02-305 Warszawa – PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?271fba39dd7d9b7c77171938fb39a147
Podobne oferty pracy
Pomoc Mieszkańcom w wykonywaniu czynności życia codziennego. Wykonywanie prac pielęgnacyjnych Mieszkańcom słabym lub nie mogącym poruszać się. Opieka nad Mieszkańcami w trakcie wyjazdów na konsultacje. Pomoc w opiece i zapewnieniu bezpieczeństwa Mieszkańcom, opieka nad powierzoną grupą Mieszkańców. Wykonywanie czynności w zakresie utrzymania czystości w pokojach Mieszkańców.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2019-01-08 - Sieradz (łódzkie)
Staż w firmie FHP ANGELINA Program stażu do zapoznania w pokoju 66
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
-przyjmowanie dostaw-załadunek towarów-pakowanie do wysyłki-kompletacja materiałów na produkcje-przyjmowanie zwrotów-dbanie o należyty stan techniczny powierzonych pojazdów
B&P Engineering Sp.z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-13 - Przeworsk (podkarpackie)
obsługa klienta, delegowanie i kontrolowanie zadań pracowników, układanie grafiku, motywowanie zespołu, odpowiedzialność za wdrożenie wytycznych z centrali, realizacja celów sprzedażowych.
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-14 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Elektromonter instalacji elektrycznychPraca na budowie, hale produkcyjneJedna zmiana: od 7-15.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Robert Skuciński Mielec - 2017-08-04 - Mielec (podkarpackie)
przygotowanie powierzchni do położenia kafelek, usuwanie nierówności (prace murarskie, tynkarskie),układanie płytek wykonanych z różnych materiałów,wykonywanie mozaik ozdobnych,prace wykończeniowe, wypełnianie spoin
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Eksploatowanie maszyn i urządzeń odzieżowych do produkcji tekstyliów; Rozpoznawanie właściwości i zastosowania materiałów; Konstruowanie i modelowanie, w obszarze usług, form odzieży;Wykonywanie różnych asortymentów z materiałów tekstylnychWspółpraca w ramach zespołu produkcyjnego wyrobów;Zapewnienie właściwej jakości pracy własnej oraz wykonywanych wyrobów;Obsługiwanie parku maszynowego do produkcji tekstyliów .Organizowanie stanowiska pracy krawca.Dobieranie, w obszarze usług, fasonu odzieży i materiałów odzieżowych;Wykonywanie odzieży tekstylnej;Wykonywanie usług krawieckich.Wymagane dokumenty :życiorys (CV);list motywacyjny;kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).Ofertę zawierającą wszystkie w/w dokumenty i oświadczenia należy składać na adres: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn do 23.09.2016 r.Wymagania: wykształcenie minimum zawodowe kierunkowe;doświadczenie na stanowisku krawca lub pokrewnym; umiejętność obsługi maszyn i urządzeń krawieckich;obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Mile widziane:komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;rzetelność i dokładność;umiejętność organizacji pracy;gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu;przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny.
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc w kuchni, dbanie o czystość kuchni, kontakty z dostawcami towarów z Chin
HUAQIAO SP Z O.O. - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD SZKOLENIAMI STRAŻAKÓW Z ZAKRESU PSYCHOPROFILAKTYKI, - DZIAŁALNOŚĆ PSYCHOEDUKACYJNA, - UDZIELANIE PORAD I PRZEPROWADZANIE SPOTKAŃ ZE STRAŻAKAMI, KTÓRZY UCZESTNICZYLI W ZDARZENIU TRAUMATYCZNYM, - W SYTUACJACH WYJĄTKOWYCH-INTERWENCJE KRYZYSOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PSYCHOLOGICZNE, PRAWO JAZDY KAT. B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA JAKO PSYCHOLOGAPLIKOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY POSIADAJĄCE OBYWATELSTWO POLSKIESZCZEGÓŁOWA INFORMACJA CO DO SPOSOBU NABORU NA STRONIE KWPSP www.szczecin.kwpsp.gov.pl ZAKŁADKA "PRACA"WSZYSTKIE DOKUMENTY POWINNY BYĆ UŁOŻONE WG PODANEJ W SZCZEGÓŁACH KOLEJNOŚCI W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z NAPISEM "NABÓR DO SŁUŻBY - Imię i Nazwisko - stanowisko ds. pomocy psychologicznej i ZŁOŻONE DO 05.09.2017 W SEKRETARIACIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PSP W SZCZECINIE UL. FIRLIKA 9/14 71-637 SZCZECIN, W GODZ. 7.30-15.30 OSOBIŚCIE LUB DROGĄ POCZTOWĄ NA WW. ADRES
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa suwnic sterowanych z kabiny
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Ozimek (opolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych, umawianie spotkań doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientamibieżąca obsługa klientów w oddziale
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Liczenie asortymentu
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
Wg. stanowiska
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2018-09-06 - Namysłów (opolskie)
Kierowca
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Bielawa (dolnośląskie)
organizacja przebiegu procesu inwestycyjnego (etap projektowania, pozwolenie na budowę, zgloszenie, finansowanie, dziennik budowy, rozpoczęcie i zakończenie inwestycji), umiejętność czytania projektów budowlanych, znajomośc zasad spoprządzania kosztorysów, umiejętność sporządzania kosztorysów dla małych zadań inwestycyjnych (przyłącza, wiaty przystankowe, chodniki i place itp.
Urząd Gminy w Dobromierzu - 2016-02-16 - Dobromierz (dolnośląskie)
produkcja i montaż konstrukcji drewnianych, obsługa techniczna imprez plenerowych
PIANOFORTE AGENCJA ARTYSTYCZNA MARIUSZ GURGUL - 2017-09-13 - Żagań (lubuskie)
PROFILOWANIE I OKLEJANIE PROFILI PCV ORAZ ALUMINIOWYCH SIATKĄ Z PCV, PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Drzewica (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Olkusz (małopolskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych oraz dbałość o sprzęt komputerowy.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2019-07-22 - Żary (lubuskie)
wychowawca
Fundacja KIDS STORY - 2016-04-08 - Łomianki (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe min. 2 lata; kwalifikacje adekwatne do zawodu; zakres obowiązków: prace tynkarskie, murarskie, inne prace budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
SILESIA BUILDINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gliwice (śląskie)
Prace przy ważeniu produktów zbożowych i pasz, obsługa wagopakowarki.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Brzeziny (łódzkie)
Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, pomoc przy opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych, rejestrowanie i rozliczanie mediów w rozbiciu na nieruchomości, dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych, sprawdzanie faktur pod względem formalno-prawnym, przygotowywanie faktur do płatności, obsługa mieszkańców Spółdzielni, rozliczenia z byłymi członkami Spółdzielni, uzgadnianie salda należności i zobowiązań czynszowych. Praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy w poniedziałki w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątki w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
-DBANIE O PORZĄDEK NA TERENIE KLUBU
STUDIO URODY i MASAŻU "TWÓJ STYL" Paweł Czernicki - 2018-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
TOP DESIGN STUDIO GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprzedaż art. spożywczych w sklepie Fresh. Obsługa kasy fiskalnej. Układanie towaru, przyjmowanie dostaw, porządkowanie sklepu. Obsługa klienta przy stanowisku kasowym. Ekspozycja towaru według fifo. Przyjmowanie dostaw. Obsługa urządzeń na stanowisku pracy: krajalnice, roler, opiekacz. Dbałość o czystość w miejscu pracy. Ocena towaru do przeceny. - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie zawodowe handlowe. Wymagane min. 6 miesięcy doświadczenie na w.w. stanowisku. Wymagana umiejętność oceny towaru do przeceny oraz własna inicjatywa. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-17:00) (Tel. 501-938-007) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bohaterów Monte Cassino 2 D, 40-231 Katowice).
DONKA DOMINIKA JĘDRASIK - 2018-09-27 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych-prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy.
EFEKT Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz - 2018-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
Monter sieci sanitarnych
HYDROCOMPLEX Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Tarnów (małopolskie)
praca na magazynie, pakowanie, rozpakowywanie towaru oraz kompletacja zamówień, współpraca z osobami ukraińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa kontrahentów, pozyskiwanie klientów, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Kraków (małopolskie)