ARCHIWISTA W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: ARCHIWISTA W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM

Wynagrodzenie: od 1 200 PLN

Zakres obowiązków: 1.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej,2.Prowadzenie archiwum zakładowego :- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji archiwalnej kat. A i dokumentacji niearchiwalnej kat B i BC z jednostek organizacyjnych Urzędu,- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek organizacyjnych, dla których Miasto pełniło funkcję organu założycielskiego,- czuwanie nad utrzymaniem zasobów archiwalnych w należytym stanie oraz nad utrzymaniem porządku w archiwum,- zabezpieczenie archiwum zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, jak również przed kradzieżą lub zniszczeniem,- współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie:przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych kategorii A oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i Bc,- przygotowanie i sporządzanie corocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego do Archiwum Państwowego,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych komórek organizacyjnych Urzędu,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych podmiotów po uzyskaniu zezwolenia Prezydenta Miasta Chełm lub osoby upoważnionej.3.Samokontrola na stanowisku pracy.4.Wykonywanie innych poleceń przełożonego.

Data publikacji: 2019-04-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej,2.Prowadzenie archiwum zakładowego :- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji archiwalnej kat. A i dokumentacji niearchiwalnej kat B i BC z jednostek organizacyjnych Urzędu,- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek organizacyjnych, dla których Miasto pełniło funkcję organu założycielskiego,- czuwanie nad utrzymaniem zasobów archiwalnych w należytym stanie oraz nad utrzymaniem porządku w archiwum,- zabezpieczenie archiwum zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, jak również przed kradzieżą lub zniszczeniem,- współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie:przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych kategorii A oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i Bc,- przygotowanie i sporządzanie corocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego do Archiwum Państwowego,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych komórek organizacyjnych Urzędu,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych podmiotów po uzyskaniu zezwolenia Prezydenta Miasta Chełm lub osoby upoważnionej.3.Samokontrola na stanowisku pracy.4.Wykonywanie innych poleceń przełożonego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ARCHIWISTA W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: archiwista dokumentów elektronicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Archiwista dokumentów elektronicznych (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: historia ze specjalnością archiwalną

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość instrukcji kancelaryjnej dla miast na prawach powiatu

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku historia ze specjalnością archiwalną lub wyższe i kurs z zakresu kancelaryjno-archiwalnego I-go stopnia6) co najmniej dwa lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość instrukcji kancelaryjnej dla miast na prawach powiatu,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej,2.Prowadzenie archiwum zakładowego :- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji archiwalnej kat. A i dokumentacji niearchiwalnej kat B i BC z jednostek organizacyjnych Urzędu,- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek organizacyjnych, dla których Miasto pełniło funkcję organu założycielskiego,- czuwanie nad utrzymaniem zasobów archiwalnych w należytym stanie oraz nad utrzymaniem porządku w archiwum,- zabezpieczenie archiwum zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, jak również przed kradzieżą lub zniszczeniem,- współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie:przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych kategorii A oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i Bc,- przygotowanie i sporządzanie corocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego do Archiwum Państwowego,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych komórek organizacyjnych Urzędu,- przygotowywanie, udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej na wniosek zainteresowanych podmiotów po uzyskaniu zezwolenia Prezydenta Miasta Chełm lub osoby upoważnionej.3.Samokontrola na stanowisku pracy.4.Wykonywanie innych poleceń przełożonego.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w różnych pozycjach, wymagająca schylania się, wchodzenia na drabinę do wysokości 1 metra, sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,67%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających dwuletni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko archiwisty w wymiarze etatu w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 maja 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko archiwisty w wymiarze etatu w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-04-KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko archiwisty w wymiarze etatu w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia kwietnia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko archiwisty w wymiarze etatu w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//archiwista_12_et,_ogloszenie.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających dwuletni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista dokumentów elektronicznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2019

Data dodania oferty pracy: 26.04.2019

Oferta pracy ważna do: 06.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5a352ff9e3eac9a688d11cd26fa539e

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR INSTALACJI I SIECI ELEKTRYCZNYCH - od 1 300 PLN

do uzgodnienia
I.B.R. Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Sanok (podkarpackie)

OPIEKUN(NR 0734) - od 2 335 PLN

- świadczenie niezbędnej opieki i wsparcia osobom niepełnosprawnym- współtworzenie i realizacja indywidualnych planów wsparcia dla uczestników,- prowadzenie zajęć aktywizujących uczestników w czynnościach dnia codziennego i umiejętnościach społecznych
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ARCHIWISTA - STAŻ FP - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie wyższe (może być licencjat)- wychowanie przedszkolne lub inne pedagogicznezakres obowiązków: praca w grupie mieszanej, metodą MontessoriPraca - powiat krotoszyńskiMożliwość podniesienia kwalifikacji na koszt pracodawcy
Stowarzyszenie Edukacyjne Integracja - 2018-02-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)

EKSPEDIENT POCZTOWY - 997,4 PLN

...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)

ARCHIWISTA-POMOC - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Lipsko (mazowieckie)

ŁADOWACZ - od 2 000 PLN

Załadunek, rozładumek towarów:skrzynki, palety
HALINA USEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WIBO - 2017-03-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ - 13,8 - 15,2 PLN

pakowanie wyrobów garmażeryjnych
U JĘDRUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Morawica (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA PRODUKTÓW GARMIN, OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO(NR 1887) - od 3 000 PLN

Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym oraz obsługa sklepu internetowego.
GPS1.pl Przemysław Pietraszewski - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

rejestracja pacjentów, prowadzenie kalendarzy rejestracji, udzielanie pelnych informacji na temat usług medycznych, potwierdzanie wizyt pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Malbork (pomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 150 PLN

praca w godzinach od 14.00 do 22.00, 22.00 - 6.00, przyjmowanie, rozlokowanie i eskpedycja towaru
EUROCASH S.A. - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

praca na szkółce leśnej na terenie Nadleśnictwa Legnica, sadzenie, sianie, pielenie, pikowanie itp.
Zakład Usług Leśnych Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Legnica (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - MECHANIK - od 2 500 PLN

Montaż i naprawa osprzętu do maszyn budowlanych, dbałość o sprawność techniczną maszyn, przygotowywanie maszyn do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Niepołomice (małopolskie)

BARMAN - od 13,7 PLN

Przygotowywanie napoi dla gości restauracji
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

prace związane ze wznoszeniem budynków jednorodzinnych, stany surowe, otwarte i elewacje,
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Wełna (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)

POZOSTALI MECHANICY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Poniatowa (lubelskie)

DRWAL - od 1 850 PLN

praca przy pozyskiwaniu drewna, hodowla i ochrona lasu.Kwalifikacje: prawo jazdy kar B, operator pilarki
RUSIN ADAM PHU. e - PIL - 2016-09-02 - Szczytna (dolnośląskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

wg programu stazu, staz w ramach RPO WŁ
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wiewiórczyn (łódzkie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - 5 500 - 7 000 PLN

Gotowanie, robienie zakupów, dbanie o porządek w domu, pomoc w higienie osobistej seniora, aktywizacja seniora, towarzyszenie w wizytach u lekarza.
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

ARCHIWISTA - 1 017,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowejzakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej
DINO POLSKA SA - 2018-08-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

gotowanie i przygotowywanie potraw.Dokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie w wymaganym kierunku. Rekrutacja odbędzie się w dniach 03.04.2017 - 14.03.2017 Prosimy o zgłaszanie się do sekretariatu Sanatorium w godzinach od 08:00 do 14:00.
SANATORIUM UZDROWISKOWE "CHEMIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)

ZBROJARZ (NIEMCY) - 6 000 - 10 000 PLN

praca w zakładzie prefabrykacj żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. Pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)