ANALITYK DS. WSPARCIA BIZNESU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. WSPARCIA BIZNESU
Wynagrodzenie: do 13 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. wspieranie procesu prowadzenia i zarzadzanie globalną rekrutacją 2.monitorowanie i analiza wykorzystywania potencjału zespołu 3.zarządzanie i obsługa platform cyfrowych PES 4.sprawne kierowanie i budowanie zgodności całego zespołu 5.przyczynianie się do wzrostu jakości i wydajności pracy zespołu i ponoszenie odpowiedzialności za rezultaty 6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. wspieranie procesu prowadzenia i zarzadzanie globalną rekrutacją 2.monitorowanie i analiza wykorzystywania potencjału zespołu 3.zarządzanie i obsługa platform cyfrowych PES 4.sprawne kierowanie i budowanie zgodności całego zespołu 5.przyczynianie się do wzrostu jakości i wydajności pracy zespołu i ponoszenie odpowiedzialności za rezultaty 6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. WSPARCIA BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunek zarządzanie, min 7 lat na podobnym stanowisku (asystent, menadżer), doswiadczenie w zarządzaniu projektami, biegła znajomość pakietu MS Office, MS Project, praktyczna znajomość SIX SIGMA i LEAN MANAGEMENT, doskonałe umiejetności analitycznego i krytycznego myślenia, umiejętność budowania i utrzymywania relacji, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, doświadczenie w pracy w BIG 4, firmie konsultingowej o globalnym zasięgu, lub organizacji typu blue chip, biegła znajomość branżowego języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-225/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 10.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik administracyjno-biurowy/sprzedawca
Sklep Meblowy "DOMUS" LAMEK JANUSZ - 2018-05-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień od klientów na napoje, serwowanie wszelkiego rodzaju napojów, prace porządkowe na barze (włącznie z myciem szkła barmańskiego)
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa i prowadzenie rejestru pacjentów (obsługa recepcji Izby Przyjęć). Współpraca z zespołem medycznym w zakresie ewidencjonowania i archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów oraz dokumentacji prowadzonych projektów. Ewidencjonowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentacji merytorycznej oraz korespondencji związanej z realizowanymi projektami.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 7:00-14:35, 11:25-19:00. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji i konfekcjonowania wyrobów czekoladowych
ZPC Chocomoco Kinga Rzepecka - 2016-01-26 - Wiązowna (mazowieckie)
ogólne prace budowlane na terenie Śląska
"M&S DOM" Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Bytom (śląskie)
prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kwaśniów Dolny (małopolskie)
prace drogowe, układanie pozbruku
BUD-ZNAK Remigiusz Bawiński - 2016-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
asystowanie w ocenie proponowanych modeli matematycznych;Przeprowadzanie analiz w celu sprawdzenia funkcjonalności modeli oraz identyfikacji ewentualnych ograniczeń; Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów; Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu;Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu,utrzymywanie długotrwałych relacji i współpracy z klientami z Wietnamu,pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.DRZEW."JACK DREW" STANISŁAW KRYGER - 2017-01-23 - Gryfice (zachodniopomorskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
AL - TRANS ŚWIETLICKI ALFRED - 2018-12-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Przełożenie procesów biznesowych na wymagania systemowe,uczestnictwo w projekcie wdrożenia oraz rozwoju systemu, zbieranie wymagań od klienta biznesowego zbieranie, dokumentowanie i uzgadnianie wymagań klientów wewnętrznych,udział w definiowaniu wizji i w wypracowywaniu szczegółowych koncepcji dotyczących systemu,projektowanie rozwiązań z obszarów integracji modułów wspierających realizację procesów biznesowych, prowadzenia analiz systemowych i tworzenie szczegółowych specyfikacji wymagań dla zespołu developerskiego oraz dostawcy,weryfikacja zmian i nowych funkcjonalności pod kątem ich spójności i zgodności z całym systemem, współpraca z klientem biznesowym,współpraca z zewnętrznymi dostawcami,udzielanie wsparcia merytorycznego.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie i ewidencja pism wpływających do urzędu,rejestrowanie korespondencji i przesyłek,obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zambrów (podlaskie)
Ogólny zakres obowiązków: Wydobywanie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla obecnych oraz nowych projektów (aplikacje/systemy informatyczne, urządzenia telemetryczne)Proponowanie i weryfikacja rozwiązań systemowychKomunikacja z biznesem, IT i dostawcami w zakresie analizy wymagań i rozwiązań systemowychWspółpraca z kierownikami projektów oraz wspieranie projektów w zakresie merytorycznymStała współpraca z pozostałymi działami firmyUdział w identyfikacji ryzykZapewnienie wsparcia przy weryfikacji systemu ; praca w godz. 7-15; kontakt z pracodawcą e-mailowy
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym
ASPEN Plus Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Modlnica (małopolskie)
Reczna lub maszynowa obróbka metalu, konserwacja i napraw prostych mechanizmów i wyrobów metalowych
KANCELARIA GOSPODARCZA TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Na WYDZIALE PRODUKCJI RUR do Twoich obowiązków należeć będzie:•praca manualna przy produkcji rur oraz obsługa maszyn i elektronarzędzi;•przygotowanie elementów do dalszej obróbki;•prace wykończeniowe przy gotowych rurach;•obsługa wózków i/lub suwnic – jeśli posiadasz stosowne uprawnienia i doświadczenie;LUBNa WYDZIALE PRODUKCJI KSZTAŁTEK do Twoich obowiązków należeć będzie:•przygotowanie elementów do produkcji;•montaż manualny elementów;•obsługa elektronarzędzi takich jak: szlifierki, piły czy wiertarki;•laminowanie i prace wykończeniowe elementów kształtnych;
AMIBLU POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Analiza kosztów w firmie. Praca w godzinach 07.00-15.00.
Stanisław Zemło Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ZELMET - 2017-06-01 - Czerniejew (mazowieckie)
analiza materiałów prasowych, radiowych, telewizyjnych, przyporządkowywanie ich do odpowiednich kategorii; istnieje możliwość pracy zdalnej
PRESS SERVICE MONITORING MEDIÓW SP Z O O - 2016-04-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Segregacja odpadów komunalnych na liniach sortowniczych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00, w Bielsku-Białej.
Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej - 2018-09-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Skręcanie mebli zgodnie z projektem, dbanie o porządek w miejscu pracy, systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Tarnów (małopolskie)
pomiar i monitorowanie ryzyka, sporządzanie analiz i sprawozdań z dokonanego pomiaru ryzyka dla Zarządu, opracowywanie i monitorowanie planów finansowych, opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiemoraz szacowania adekwatności kapitałowej, określanie celów polityki bankowej w zakresie ryzyka, opracowywanie propozycji limitów w zakresie ryzyka, adekwatności kapitałowej,współczynników kapitałowych,
Bank Spółdzielczy Ilawa - 2016-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca w zawodzie kelnera (między godzinami 9.30 - 22.30)
DOROTA POPLAWSKA RESTAURACJA U DOROTY - 2016-09-01 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie i interpretacja raportów i analiz finansowych.Ocena wpływu danych liczbowych na przedsiębiostwo.Doradztwo.Zarządzanie ryzkiem finansowym.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli Spółka Akcyjna - 2017-01-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych,Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji,Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach,Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji,Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC,Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgłaszanie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących,Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami,Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managementu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka,Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym,Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami,Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi,Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych,Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceńTworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
zgodny z kartą nauczyciela i aktami wykonawczymi, a w zakresie nieregulowanymi tymi przepisami- postanowienia Kodeksu Pracy
Szkoła Podstawowa im.BoWiD Krzyż Wlkp. - 2019-02-04 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca na stanowisku Analityk Biznesowy (Business Analyst) wymaga znajomości języka angielskiego oraz hinduskiego w celu kontaktowania się z klientami spółki oraz jej pracownikami pochodzącymi z Indii. Osoba zatrudniona na stanowisku Analityk Biznesowy (Business Analyst) ma za zadanie m.in.:- opracować szczegółowe plany procesów biznesowych, wymagań i specyfikacji, - asystowanie przy powstawaniu projektów, - sporządzanie analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów, - koordynowanie pracy między działami IT oraz biznesowymii.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)