ANALITYK DS. TRANSAKCJI RYNKU FINANSOWEGO Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. TRANSAKCJI RYNKU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Wypełnia obowiązki analityczne. - Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami który ma na celu rozwiązywanie problemów jak również raportowanie różnic w transakcjach giełdowych. Wynagrodzenie nie mniej niż 4200 zł
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wypełnia obowiązki analityczne. - Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami który ma na celu rozwiązywanie problemów jak również raportowanie różnic w transakcjach giełdowych. Wynagrodzenie nie mniej niż 4200 zł
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie nie mniej niż 4200 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. TRANSAKCJI RYNKU FINANSOWEGO
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020
Data zakończenia pracy: 04.05.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: bez znaczenia. Doświadczenie zawodowe: min. 3 miesiące na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Umiejętności: Wiedza w zakresie przygotowywania wyceny funduszy inwestycyjnych oraz sporządzania raportów wartości aktywów netto; Wiedza dot. księgowania procesów; Zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; Dobre zdolności analityczne i numeryczne; Pełna odpowiedzialność za powierzone zadania; Wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań; Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; Umiejętność współdziałania w zespole. Znajomość języków obcych: j. angielski, poziom znajomości: min. komunikatywny.
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2020
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 05.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8342c08fbcce19c7ab7dc2e56ea0dec2
Podobne oferty pracy
Naprawa drukarek, wymiana oraz naprawa elementów mechanicznych i elektronicznych. Miejsce pracy: ul. Fabryczna 20 C 55-080 PietrzykowiceKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) asistnet.pl lub telefoniczny: 71 749-48-91Oferta pracy zgłoszona przez Agencję Pracy TymczasowejOferta pracy znajduje się w sali :H, BB ,Ba ,F
Asistnet Work Group Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
poszukiwanie kontrahentów na terenie Chin i Polski 2. Obsługa klientów 3. Zawieranie umów handlowych za zgodą zarządu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Ostrołęka (mazowieckie)
-Doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,-Prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,-Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,-Miejsce pracy: Tczew, Gmina Tczew oraz Gniew-Wynagrodzenie 1538 zł brutto miesięcznie + kilometrówka- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: alina.sarna (at) poczta-polska.plKontakt telefoniczny: 58 326-62-69
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-09-05 - Tczew (pomorskie)
praca w Bibliotecepraca z dziećmi praca przy imprezach
Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka w Lubrzy - 2020-02-24 - Lubrza (lubuskie)
sprawdzanie opon i znajdowanie w nich ubytków i uszkodzeń, łatanie opon, konserwacja kół, bieznikowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
STRZYŻENIE I PIELĘGNACJA PSÓW
CERAMIK - ART M. FRANT SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-18 - Lublin (lubelskie)
Malowanie, szpachlowanie, podwieszanie sufitów
Ozga Stanisław AGA - 2016-01-20 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie techniczne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert i wycen na podstawie otrzymanych projektów budowlanych, praca na systemach np. MB cad, AutoCad. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
JAKUBOWSKA KAROLINA GVG - 2017-01-26 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż, naprawa rowerów
PHU ARKUS - 2016-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zabezpieczanie celów biznesowych klientów i/lub końcowych użytkowników potrzebnych do przygotowania wymaganych rozwiązań, utrzymywanie kontaktów z klientami niezbędnych do wykonania zadań, odpowiedzialność za opis procesów AS-IS i TO-BE oraz ich dostosowywanie do systemów zarządzania procesów grupy Volvo, zapewnienie wsparcia i innowacyjnych rozwiązań dla strategicznych obszarów, wykonywanie prototypu, który został zaprojektowany w celu spełnienia lub zabezpieczenia potrzeb i celów użytkownika, sprawdzenie, że wymagania są właściwie rozumiane i wykorzystywane przez zespół projektowy, ciągła praca przy usprawnianiu istniejących metod pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane, piaskowanie konstrukcji stalowych, pełnościennych, kratkowych, szkieletowych oraz rurociągów, powierzchni betonowych, roboty przygotowawcze do torkretowania
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy: 07:00-15:00
Damian Łacheta Artykuły elektryczne "KANDELA" - 2020-03-12 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie jakości wykonanych wiązek według instrukcji i schematów
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Prabuty (pomorskie)
obsługa klienta,wygląd miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca w kiosku handlowym w Kołobrzegu. Sprzedaż prasy, biżuterii, pamiątek, kosmetyków i zabawek. Zapewniamy komfortowe warunki zatrudnienia i atrakcyjne zarobki. Wymagamy uczciwości i zaangażowania. Możliwe zatrudnienie na stałe.
Złoto Bałtyku - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków; obróbka wstępna produktów; dbanie o czystość i higenę w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu - robienie obchodów - obiekt przemysłowy, bardzo przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Zwrot kosztów za dojazdy do pracy. Praca 12 godzin lub 24 godziny - zależy od pracowników. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, miejsce pracy Kobierzyce. oferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnychKontakt z pracodawcą: czta.przeworsk (at) onet.pl lub 601 745 438
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-14 - Kobierzyce (dolnośląskie)
• obsługa maszyn do nadruków na folii• transport ładunków paletowych na terenie zakładu,• utrzymanie odpowiedniego poziomu jakościowego produktu,• utrzymywanie procesu produkcyjnego według ustalonego standardu.
FOLPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-08-24 - Kościan (wielkopolskie)
Główny administrator O365, środowisko 35 000+ użytkowników. Planowanie i wykonywanie codziennych zadań administracyjnych, w tym monitorowanie wydajności, dostrajanie, rozwiązywanie problemów, analiza przyczyn żródłowych, dostarczanie zalecanych rozwiązań, proaktywne zapobieganie błędom, identyfikacja wymagań głosowych i wideo, instalowanie aktualizacji. Przyczynianie się do strategii i wizji zespołu ds. operacji technologicznych (infrastruktura, bezpieczeństwo i Help Desk). Pomoc w wskazywaniu wymagań projektu, projektowaniu i rozwoju i wdrażaniu. Uczestnictwo w przeglądach zgodności i bezpieczeństwa w razie potrzeby. Ścisła współpraca z innymi zespołami wewnętrznymi, aby budować bezpieczeństwo, niezawodność i skalowalność w architekturze O365. Zapewnianie stabilności.
AESCULAP CHIFA Spółka z o.o. - 2019-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Agent do spraw zakupów
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Borysławice (łódzkie)
-
KAMI DOROTA STANKIEWICZ DARŁOWO - 2018-02-21 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
spedycja, pakowacz, lakiernik
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Legnica (dolnośląskie)
Wyjazdy na terenie kraju 1-3 dniowe, wolne weekendy lub transport międzynarodowy.
Budmat Transport Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Płock (mazowieckie)
prace porządkowe w szpitalu
"IZAN +" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Żory (śląskie)
Prowadzenie zajęć z j. francuskiego zgodnie z podstawą programową.
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Bystrzycy Kłodzkiej - 2020-08-11 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny; Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-24 - Bytom (śląskie)
praca w dziale ekonomiki i controllingu dużej firmy produkcyjnej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Zapewnienie i utrzymanie efektywnej współpracy z jednostkami Operacji AML, Technologii AML oraz Krajowymi w regionie EMEA. - Analiza zachowań transakcyjnych klientów bankowości detalicznej lub korporacyjnej w celu wykrycia podejrzanych zachowań. - Wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych. Pozyskiwanie informacji poprzez kierowanie zapytań do innych jednostek działających w ramach firmy. - Ewidencjonowanie wniosków z przeprowadzonych inwestygacji w celu zaprezentowania kierownictwu wyższego szczebla bądź Compliance. - Dokonywanie dokładnej analizy poszczególnych przypadków w oparciu o obowiązującą politykę i procedury. - Wydawanie dyspozycji dotyczących inwestygowanych przypadków podejrzanych zachowań. - Raportowanie nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy. - Współpraca z partnerami biznesowymi w celu ustalania i dokumentowania wymogów określających zakres rozszerzenia bądź usprawnienia monitoringu. - Wspieranie biznesu w kwestiach procedur wewnętrznych i wymogów regulacyjnych w obszarze monitoringu transakcji pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy. - Wspieranie biznesu w kwestiach związanych ze szczegółowymi wymogami regulacyjnymi. - Bycie na bieżąco z trendami biznesowymi, branżowymi, a także dobrą praktyką w obszarze monitoringu transakcji pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikowanie i nadzorowanie transakcji finansowych na urządzeniach elektronicznych, sprawdzanie i analizowanie transakcji płatniczych (elektronicznych), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń w działaniu systemu płatności (elektronicznych), rozwiązywanie spraw wynikłych z nieprawidłowego funkcjonowania systemu płatności, obsługiwanie procesów skarg i reklamacji Klientów, związanych z systemem płatności, prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie raportów i sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe, kierowaniem pojazdem; miejsce wykonywania pracy Dąbrowa Górnicza oraz teren woj. śląskiego zgodnie ze zleceniami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE - 2020-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)