ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
Wynagrodzenie: od 17 500 PLN
Zakres obowiązków: Optymalizacja procesu. Kontrolowanie dokumentacji projektowej oraz procesów projektowania produktu. Doradztwo w zakresie rozwoju projektów oraz estymacji budżetowych. Zarządzanie wynikami. Zarządzanie infrastrukturą projektu. Rozwój kompetencji oraz dostarczanie wysokiej jakości ekspertyz w zakresie rozwiązań biznesowych.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Optymalizacja procesu. Kontrolowanie dokumentacji projektowej oraz procesów projektowania produktu. Doradztwo w zakresie rozwoju projektów oraz estymacji budżetowych. Zarządzanie wynikami. Zarządzanie infrastrukturą projektu. Rozwój kompetencji oraz dostarczanie wysokiej jakości ekspertyz w zakresie rozwiązań biznesowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (informatyka, technologia informacyjna, cybernetyka, matematyka rachunkowa), min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (w zakresie stosowania Quality Management System, metodologii jakości procesów, narzędzi integracji danych, analizy rozwiązań biznesowych) preferowane w ramach pracy w środowisku międzynarodowym, mile widziana znajomość Green Belt (w procesie zarządzania projektami), umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, zorientowanie na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność, biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie), mile widziana znajomość innego języka obcego - europejskiego.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 05.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Podobne oferty pracy
Zapewnia realizacjęzadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
KASJER/SPRZEDAWCA NA STACJI PALIWOBSŁUGA KLIENTA , SPRZEDAŻ , OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MALIBU Z. I M. NIEDBALEC SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-14 - Brzeźnica (podkarpackie)
- praca w dziale służb utrzymania ruchu- utrzymanie maszyn i urządzeń.
KOLUSZKI FOUNDRY AND MACHINERY Sp. z. o. - 2018-03-01 - Koluszki (łódzkie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
pielęgnacja zieleni, prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Księginice (dolnośląskie)
Praca nad projektami związanymi z międzynarodowymi regulacjami w sektorze finansowym, realizowanymi w Polsce przez Centre of Excellence PwC, ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu, śledzenie i analizowanie na bieżąco zmian w sektorze finansowym, udzielanie wskazówek dla klientów i współpracowników w obszarze specjalizacji.
PwC Polska sp z o. o. - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja kartonów
P.P.-H. "KWANT" SP. J. MAREK KORZENIOWSKI, BOGUSŁAW PIECHOTA - 2017-10-17 - Milicz (dolnośląskie)
Znajomość przepisów konstrukcji kancelaryjnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi SIO, LIBRUS, znajomość regulacji prawnych: KPA, przepisów oświatowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, dobra znajomość programów komputerowych. Wymagania: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności, staż pracy - conajmniej 4 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnosci.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-07-17 - Wejherowo (pomorskie)
Roboty ziemne, drogowe. Miejsce pracy caly kraj.
KOWBUD BIS S.C. - 2018-04-19 - Rogowiec (łódzkie)
Wykształcenie wyższe - psychologia; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, wykonywanie badań psychologicznych, pisanie opinii nt. kandydatów, kontakty z klientami - pozyskiwanie zleceń; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy Gliwice; umowa na czas nieokreślony; wynagrodzenie od 2000,00 brutto;
"KONSULTANT A.G." Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-23 - Gliwice (śląskie)
Wspieranie aplikacji tworzenia statystyk i raportów, zapewnienie i przestrzeganie procesów ITIL, rejestracja zdarzeń i incydentów, śledzenie procesów wykonania.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
usuwanie awarii maszyn i urządzeń, bieżące przeglądy parku maszynowego,instalacja nowych maszyn, relokacja urządzeń.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze, Gliwice.
Mostostal Zabrze Konstrukcje Przemysłowe S.A. - 2017-09-06 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie księgowości w firmie transportowej dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łuków (lubelskie)
pracownik produkcji - pakowanie owoców i warzyw, kontrola jakości, kompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Holandia (Holandia)
Pośrednia i bezpośrednia obsługa klienta, uzupełnianie oferty internetowej, obsługa allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
1. Podział poczty wydziałowej zgodnie z procedurą obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentów, dekretacja dokumentów ksiegowych i ich przygotowanie pod kątem terminowej realizacji płatności, wprowadzanie danych do systemów finansowo-księgowych2. Segregacja dokumentów oraz sporzadzanie spisów spraw i metryczek, pomoc przy prowadzeniu ewidencji opłat za psa, pomoc przy wysyłce decyzji oraz innych dokumentów RP i w, WPROWADZANIE DAT ZWROTNYCH POTWIERDZEŃ ODBIORU DECYZJI DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, PRZYJMOWANIE INFORMACJI W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Będzin (śląskie)
- Prowadzenie badań ilościowych i jakościowych w obszarze analizy globalnego rynku w branży farmaceutycznej; - Poszukiwanie adekwatnych informacji w zewnętrznych i wewnętrznych źródłach danych; - Przygotowywanie prezentacji oraz dokumentacji dla klientów wewnętrznych; - Pełnienie roli eksperta rynkowego w obszarze analiz biznesowych dla branży farmaceutycznej; - Bliska współpraca z liderami domeny w globalnej strukturze EY. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, wiedza z zakresu naliczania płac, obsługa programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w tym Excel,umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole,Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie:naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Modzurów (śląskie)
Wykonywanie stolarki
Szczygieł Wojciech Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "DREWPOL" - 2018-06-25 - Łabowa (małopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYK
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Września (wielkopolskie)
obsługa klienta w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
-Planowanie i monitorowanie przebiegu produkcji.-Planowanie optymalnego zapasu materiałów niezbędnych do produkcji w porozumieniu z działami produkcji, sprzedaży i magazynem.-Zapewnienie ciągłości produkcji przez analizę stanu zapasów materiałów i wyrobu gotowego-Rozliczenie produkcji w systemie komputerowym.-Kontakt, współpraca z działem zakupów i sprzedaży.
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-08-28 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie towaru na magazyn, przygotowanie towaru do wysyłki, układanie, sprawdzanie, porządkowanie magazynu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kąśna Dolna (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-27 - Biłgoraj (lubelskie)
montowanie fasad wentylowanych-praca w delegacji
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2018-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie recepcji, obsługa gości hotelowych, przygotowanie pokoi, wydawanie śniadań.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNICZE PHU "PIERWOSZÓW" Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Pierwoszów (dolnośląskie)
Recepcjonista - Hotel Cynamon.
Zakład Gastronomiczno-Rozrywkowy "Zgrzyt" s.c. Jacek Basiaga, Janusz Basiaga, Bogusław Basiaga - 2016-01-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza jakości usług dostarczanych przez pracowników call-center.Zatrudnienie w oparciu o umowe o prace na czas nieokreślony.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- PROJEKTOWANIE PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH. - NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW - NADZÓR NAD URUCHAMIANIEM PRODUKCJI W RÓŻNYCH ŚWIATOWYCH LOKALIZACJACH - DYSPOZYCYJNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE W REALIZACJĘ PROJEKTÓW
TEKNIA RZESZÓW SP. Z O.O - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)