ANALITYK DS. DANYCH-MŁODSZY SZEF ZESPOŁU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ANALITYK DS. DANYCH-MŁODSZY SZEF ZESPOŁU

Wynagrodzenie: do 4 200 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja treści internetowych (zdjęć, filmów, tekstu) głównie w j. angielskim, pod kontem zgodności z polityką klienta.Sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na pilne zapytania dotyczące weryfikowanych treści. Znajomość polityk i procedur klienta celem zapewnienia wysokiej jakości usług.Zarządzanie jak również koordynowanie działań przypisanego zespołu.

Data publikacji: 2018-04-09

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja treści internetowych (zdjęć, filmów, tekstu) głównie w j. angielskim, pod kontem zgodności z polityką klienta.Sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na pilne zapytania dotyczące weryfikowanych treści. Znajomość polityk i procedur klienta celem zapewnienia wysokiej jakości usług.Zarządzanie jak również koordynowanie działań przypisanego zespołu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. DANYCH-MŁODSZY SZEF ZESPOŁU

Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2018

Data zakończenia pracy: 26.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, - około 2 lata - doświadczenia w obszarze - Analiza Danych, -bardzo dobra umiejętność obsługi klienta oraz wysoki poziom komunikacji w mowie i w piśmie;- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; - dobra znajomość narzędzi i technologii internetowych; -znajomość SLA (dot. poziomu świadczeń usługi podstawowej), -biegła znajomość j. angielskiego oraz j. rosyjskiego niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych w międzynarodowym środowisku pracy;

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 09.04.2018

Oferta pracy ważna do: 26.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DS DOCIEPLEŃ - od 1 850 PLN

Wykonywanie dociepleń budynków.
Zakład Budowlany MICH Michał Gierczak - 2016-05-25 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT AUDYTORA - 997,4 PLN

Obsługa klienta, prowadzenie biura InstytutuI zmiana 8-16
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

FLORYSTKA- KWIACIARKA (1/2 - 1 ETAT) - 1 000 - 2 000 PLN

- Praca w kwiaciarni tj. układanie wiązanek, sprzedaż kwiatów i artykułów przemysłowych,-Praca w wymiarze od 1/2 etatu do pełnego etatu,Kontakt: telefon 509-218-044; e-mail: biuro (at) kwiatytczewa.pl
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ELMIKRO STREHLAU MIROSŁAW - 2017-06-29 - Tczew (pomorskie)

WOŹNY - od 950 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lubomierz (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 632 PLN

Obsługa klientów indywidualnych, instytuji i firm. Obsługa programu sprzedaży internetowej.
CDME MARCIN PODOLAK - 2016-05-25 - Wyszków (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Wymagane doświadczenie w zawodzie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
d/b GASTRO Restauracje-Catering Dorota Bernadzik - 2016-08-23 - Racibórz (śląskie)

ANALITYK DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH (J. ANGIELSKI + J. FRANCUSKI) - od 3 000 PLN

- Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym. Procesowanie danych finansowych. Przygotowywanie raportów i analiz. Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych. Usprawnianie procesów i procedur.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w godzinach 8:00-17:30 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dobra znajomość obsługi MS Word i MS Excel, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, gotowość do podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów. Wymagana znajomość języka angielskiego oraz języka francuskiego w mowie i piśmie w stopniu biegłym (C1).
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie budynków kubaturowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe, dokumentacja wykonawcza.
Pracownia Projektowo-Inżynierska Budownictwa Leszek Jakubowski - 2017-04-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 2 000 - 4 000 PLN

Selekcjonowanie części uszkodzonych podzespołów maszyn i urządzeń. Instalacje naprawa maszyn, bierzące przeglądy i konserwacje.
Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR MIXOKRETA - od 1 850 PLN

obsługa mixokreta
Firma Handlowo Usługowa Słącz Monika - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

sprzataczka biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH - od 2 000 PLN

Obsługa kotła parowego, obsługa wózka widłowego - uprawnienia
NOWE TECHNOLOGIE BUDOWLANE S.A. - 2017-09-14 - Zieleniec (mazowieckie)

ANALITYK BIZNESOWY - od 8 166,67 PLN

Odpowiedzialność za optymalizację zestawu Usług świadczonych przez Dział Regionalnej Obsługi Klienta (Zarządzanie Zleceniami, roczne/okresowe) na rzecz naszych klientów z regionu EMEAR (Europa, Bliski Wschód, Afryka); Odpowiedzialność za wydajność obszaru obsługi oraz przestrzeganie procesów, problemy dotyczące wykonania, prowadzenie regularnej praktyki kontroli obsługi przez dostawców (sprzedawców), analizę kosztów obsługi klienta i jej wydajności; Sugerowanie usprawnień procesów oraz ścisła współpraca z Działem Własności Usług (Globalnymi Kierownikami ds. Procesów) w celu ich wdrażania; Współpraca z partnerami i klientami na rzecz terminowego rozwiązywania problemów przez zespół dostawców, stosownie do wpływu i znaczenia problemu, koordynując rozwiązywanie problemów, komunikację oraz zawsze zamykając obieg sprawy z pierwotnym wnioskodawcą i innymi osobami zaangażowanymi w jej trakcie; Identyfikowanie możliwości w zakresie usprawniania, automatyzacji i zlecania na zewnątrz odcinków cyklu wsparcia klienta, wyłącznie w sposoby, które w sposób mierzalny poprawią obsługę klienta; Nadzorowanie i zarządzanie informacją zwrotną zapewnianie działania mechanizmu pozyskiwania informacji zwrotnej przez zespoły ds. szkoleń / komunikacji / jakości / operacji regionalnych, aby zapewnić rozwiązywanie typowych problemów; Przeprowadzanie analizy pierwotnej przyczyny oraz zapewnianie podjęcia / wdrożenia dalszych kroków; Działanie jako osoba kontaktowa w przypadku eskalacji w celu rozstrzygania problemów; Wspieranie zarządzania przez planowanie siły roboczej i biznesu; Podejmowanie proaktywne działania w celu promocji i szkolenia partnerów w dziedzinie narzędzi samoobsługowych Cisco w stosownym zakresie; Pracowanie nad rozwiązywaniem wysoce złożonych problemów wymagających oceny wyboru metody i techniki w celu uzyskania rozwiązania. Problemy mogą być nowe lub wyjątkowe. Podejmowanie terminowych i rozsądnych decyzji; Kładzenie równomiernego nacisku na wyniki i zachowanie zgodności z zasadami i regułami biznesowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)

ANALITYK BIZNESOWY - od 10 250 PLN

1. Zbieranie i analiza założeń dla produktów z domen: data security, network security i autentykacji2. Wsparcie dla zespołu Product Managerów w relacjach z zespołem Relationship Management dla produktow z obszaru security3. Wsparcie zespołu Product Management w realizacji rekomendacji audytu dla produktów security4.Opracowywanie Business Case i podnoszenie wiedzy nt. Produktów i usług security5. Jak również inne zadania zlecone przez przełożonego chyba, że sa one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY (146 OP) - od 1 850 PLN

Pakowanie wyrobów gotowych wg specyfikacji przy uwzględnieniu rozmiarów i kolorystyki.Przygotowanie metek i dokumentacji wysyłkowej w jęz.rosyjskim,angielskim i mołdawskim.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-01 - Józefów (mazowieckie)

ANALITYK BIZNESOWY - od 8 000 PLN

-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)

ANALITYK DS. JAKOŚCI - od 6 000 PLN

Analiza jakości usług dostarczanych przez pracowników call-center
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)

ŻAŁOBNIK - od 2 000 PLN

udział w kompleksowym przygotowaniu uroczystości pogrzebowej
ZAKłAAD "GRANTEX" Czesław Buczkiewicz - 2017-01-04 - Brzeg (opolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 500 PLN

Zapewnienie dokładnego i terminowego obrotu towarów w magazynie wyrobów gotowych i magazynie surowców i opakowań poprzez:realizację procesów przyjęcia i procesów rozładunkowo-załadunkowych, a także terminowe konfekcjonowanie wysyłek; ewidencjonowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Bieruń (śląskie)

KIEROWCA KAT. B/MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Rozwożenie towaru; obsługa stanów magazynowych. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kępno (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C(NR 2919) - od 3 500 PLN

wynagrodzenie w wkwocie netto miejsce pracy: teren kraju
JUR­TRANS JERZY PRĄDZYŃSKI - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ - 997,4 PLN

Przeszkolenie podstawowe w celu podjęcia samodzielności przy pracy na stanowisku piekarz, przygotowanie surowców do produkcji wyrobów piekarskich, sporządzanie półproduktów piekarskich, dzilenie ciasta i kształtowanie kęsów, przeprowadzanie rozrostu oraz wypieku ciasta chlebowego
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Siewierz (śląskie)

UBOJOWY ROZBIERACZ - od 2 000 PLN

Wykrawanie i rozbiórka mięsa.
Zakład Mięsny Piotr Rachel Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Lipie (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca również w soboty i niedziele; godziny pracy: 11.00- 16.00, 16.00- 21.00; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Bar Hai-Yen Tomasz Duong - 2018-02-26 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER - od 1 900 PLN

fryzjerstwo damsko - męskie
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Złotoryja (dolnośląskie)

LEKARZ WETERYNARII - 997,4 PLN

-sprawowanie opieki nad dzikimi zwierzętami- rozpoznawanie gatunków ptaków i ssaków przyjmowanych do Ośrodka- diagnozowanie i leczenie dzikich zwierząt- rozpoznawanie, zapobieganie i zwalczanie chorób dzikich zwierząt- udzielanie pomocy zwierzętom w stanie zagrozenia życia- zakłądanie opatrunków, sondowanie i udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach- obsługiwanie sprzętu i aparatury medycznej- podawanie chorym zwierzętom leków, tlenu, krwi i środków krwiopodobnych- prowadzenie rehabilitacji dzikich zwierząt- interwencje w trudnych warunkach- nauka prowadzenia rejestrów i dokumentacji medycznej, monitorowanie stanu zwierząt przebywających w Ośrodku- przeprowadzenie obchodu weterynaryjnego w Ośrodku- wykonywanie badań diagnostycznych- wykonywanie zabiegów weterynaryjnych i chirurgicznych- pobieranie prób do badań laboratoryjnych i wykonywanie badań laboratoryjnych- przeprowadzenie sekcji zwłok oraz w związku z tym prowadzenie odpowiedniej dokumentacji- uczestnictwo przy doborze odpowiedniego dla danego gatunku miejsca do przywrócenia do środowiska- monitorowanie zapotrzebowania na leki, suplementy, niezbędne środki medyczne- uczestnictwo w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego - praca w zespole- przestrzeganieprocedur Pomorskiego Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt OSTOJA
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Pomieczyno (pomorskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości produktów, pakowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Sanok (podkarpackie)