ANALITYK BANKOWY Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Stanowisko: ANALITYK BANKOWY
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: pomiar i monitorowanie ryzyka,sporządzanie analiz i sprawozdań z dokonanego pomiaru ryzyka dla Zarządu,sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej,opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem oraz szacowania adekwatności kapitałowej,określanie celów polityki bankowej w zakresie ryzyka,opracowywanie propozycji limitów w zakresie ryzyka, adekwatności kapitałowej, współczynników kapitałowych,wyznaczanie wymogów kapitałowych z tytułu występujących w Banku rodzajów ryzyka określonych przepisami prawa,współpraca i koordynowanie działań wszystkich jednostek i komórek organizacyjnych Banku w celu pozyskania informacji dla poprawnego sporządzania analiz i sprawozdań.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: pomiar i monitorowanie ryzyka,sporządzanie analiz i sprawozdań z dokonanego pomiaru ryzyka dla Zarządu,sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej,opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem oraz szacowania adekwatności kapitałowej,określanie celów polityki bankowej w zakresie ryzyka,opracowywanie propozycji limitów w zakresie ryzyka, adekwatności kapitałowej, współczynników kapitałowych,wyznaczanie wymogów kapitałowych z tytułu występujących w Banku rodzajów ryzyka określonych przepisami prawa,współpraca i koordynowanie działań wszystkich jednostek i komórek organizacyjnych Banku w celu pozyskania informacji dla poprawnego sporządzania analiz i sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANALITYK BANKOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:wykształcenie wyższe,znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL,odpowiedzialność, uczciwość, dokładność,znajomość przepisów prawa bankowego i regulacji KNF w zakresie ryzyka i szacowania kapitałów, znajomość zasad ewidencji księgowej,mile widziane doświadczenie na stanowisku z zakresu ryzyk bankowych.W zamian oferujemy: pracę w dynamicznym zespole specjalistów,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 12.04.2019r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławieul. Jana III Sobieskiego 4914-200 Iławaz dopiskiem PRACAlub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacjeNie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.04.2019
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Świecie nad Osą (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16 po wcześniejszym umówieniu telefonicznie w godz. 8-20
CAR-SERVICE Witold Dynowski - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie towaru do magazynu, wydawanie, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Puławy (lubelskie)
przygotowywanie posiłków dla dzieci, dbałość o odpowiednie przechowywanie produktów, dbanie o należytą jakość posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykładanie towaru
PMT MARKETING SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-15 - Myszków (śląskie)
Wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Branża spożywcza. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
FH TUTTI-FRUTTI NOWAK ANDRZEJ - 2017-07-18 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
-
INTERCO PHUiP - 2018-04-23 - Warszówek (świętokrzyskie)
docieplenie budynków, perace dekarskie, inne prace ogólnobudowlane
Firma Remontowo-Budowlana Chorąży Tomasz - 2017-05-16 - Skawica (małopolskie)
- Wysyłanie i odbieranie korespondencji- Skanowanie dokumentów- Prowadzenie zaopatrzenia biurowego- Układanie i archiwizowanie dokumentów- Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Świebodzin (lubuskie)
- Analiza kosztów. Analiza procesów, wprowadzanie ulepszeń zwiększających wydajność. Wspieranie kwartalnych aktualizacji kosztów, bieżące obliczanie kosztów. Przeprowadzanie analiz jakościowych. Kontrola, analiza, raportowanie kosztów transportu oraz ich optymalizacja. Odpowiedzialność za proces budżetowania i planowania kosztów transportowych. Odpowiedzialność za procesy związane z zamknięciem miesiąca i dostarczanie informacji zarządczej. Wspieranie procesu kalkulacji cen transferowych oraz zapewnianie poprawności. Zarządzanie projektami wdrażanie i analiza nowych projektów.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego niezbędna do kontaktów z biurami firmy w Rosji i na Ukrainie; znajomość j. angielskiego wymagana od wszystkich pracowników firmy (projekty w międzynarodowych zespołach).- Wynagrodzenie: 5200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Finanse i rachunkowość. Wymagane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w finansach, kontrolingu, audycie, podatkach, a w szczególności w zakresie: planowania i wykonanie rocznych przychodów i kosztów; przeprowadzanie analiz przychodów i wydatków; wykonywanie prognoz dochodów i wydatków finansowych; zarządzania i koordynowania projektami; przygotowanie i weryfikacja dokumentów finansowych; budowania relacji z klientami. Wymagane wysokie zdolności interpersonalne; umiejętność pracy w zespole; ogólna wiedza w zakresie finansów; znajomość łańcucha dostaw; bardzo dobra znajomość analizy bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, notowań giełdowych, wskaźników finansowych; bardzo dobra znajomość Microsoft Word, Excel, PowerPoint, SAP R3, Adobe.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu w sklepie, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)
j.w.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja i zarządzanie składem opału.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2019-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży, zamknięcia miesiąca, kwartału i roku, wprowadzanie procesów usprawniających raportowanie. Język chiński potrzebny do kontaktów z klientami wewnętrznymi ulokowanymi w Chinach.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łódź (łódzkie)
- załadunek odpadow
GOSPODARKA ODPADAMI JOLANTA FIKS - 2018-12-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- związany z wykonywaną pracą na danym stanowisku
Firma Remontowo Budowlana Brodnicki Krzysztof - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie zadań operacyjnych, analitycznych i transakcyjnych wobszarze Finansowania HR. Zapewnianie, że wszystkie kontrolowanefinanse HR iwymagania dotyczące raportowania dla obsługiwanych oddziałów PMI sąwłaściwe dla pracowników pracujących we wszystkich spółkach PMI i sązgodne z zasadami i praktykami firmy oraz US GAAP.Analizowanie miesięczne wydatków zw. z pracownikami (lokalnymi,ekspatriantami i pracownikami STA).Przeprowadzanie rzetelnej analizy dot. wynagradzania, świadczeńdodatkowych, dodatków dla pracowników, odszkodowań motywacyjnych,podatków itp.Zapewnianie odpowiedniego raportowania dot. wynagrodzeń Expatów iSTA konsultantom podatkowym w celu spełnienia szwajcarskich izagranicznych przepisów podatkowych oraz terminowego regulowaniazobowiązań podatkowych krajowych i zagranicznych w celu unikania karwobec firmy.Zapewnienie podatku u źródła raportowania i płatności dla wszystkichobsługiwanych firm.Rozpoczynanie korekt księgowych w przypadku wykrycia niespójności(np. w przypadku błędnie przypisanych typów wynagrodzeń).Prowadzenie ewidencji księgowej dla odpowiednich oddziałów PMIdokładnie, kompletnie i terminowo.Przestrzeganie wszystkich US GAAP i ustawowych przepisów dotyczącychrachunkowości oraz zasad i procedur PMI.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe, umiejętnośc pracy z komputerem
"MAWEL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Poczernin (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowych badań analitycznych w celu wspierania potrzeb klientów dla standardowych raportów i raportów premium. Zbieranie informacji i prowadzenie badań w ramach zespołu, który dostarcza informację i usługi doradcze dla klientów. Tłumaczenie informacji z języka portugalskiego na język angielski. Pozyskiwanie i analiza informacji oraz weryfikacja danych na temat osób, firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i lokalnym.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gdynia (pomorskie)
rozładunek i załadunek towaru, sortowanie, przewożenie opakowań
ŻABKA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-10 - Szałsza (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Złotów (wielkopolskie)
Betoniarz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-06 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych (j.francuski). Tłumaczenie informacji z języka lokalnego (j.francuski) na język angielski. Tworzenie profili klientów w oparciu o metodologię KYC. Identyfikacja i weryfikacja brakujących danych. Zlecanie prac zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -utrzymywanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów PMI w sposób dokładny oraz zgodny z wymogami czasowymi, -zapewnienie wysokiej jakość procesów księgowych i sprawozdawczych w zgodzie z US GAAP i lokalnymi wymogami ustawowymi, poprzez wykorzystanie umiejętności analitycznych, księgowych oraz z obszaru IT -tworzenie kopii zapasowych VAT z uwzględnieniem wcześniejszych uzgodnień -przygotowanie uzgodnień kont, okresów zamknięcia końcowego i sprawozdawczości finansowej sprawozdań finansowych oddziałów firmy we współpracy z lokalnym działem finansowym. -asystuje w przygotowywaniach miesięcznych raportów oraz ustawowych sprawozdań finansowych w danych okresach rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku produkcyjnycm - obsługa linii produkcyjnej oraz obsługa nawijarki - pakowanie wyrobow
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
CHIMIREC POLSKA Sp.z o. o. - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Uczenie się i przetwarzanie listy płac lub nadzorowanie dostawców przetwarzających listę płac dla krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki; Wprowadzanie danych, analiza danych, uzgadnianie danych, walidacja danych; Odpowiadanie z uwagą i pilnością na złożone lub specjalistyczne zapytania pracowników; Budowanie efektywnego partnerstwa z zespołem i interesariuszami.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
- Sprzedaż fast-foodów w punktach gastronomicznych. Praca w jednym z punktów gastronomicznych na terenie Katowic lub Sosnowica lub Chorzowa lub Świętochłowic w zależności od potrzeb. Sprzedaż również z przyczepy gastronomicznej na terenie Katowic lub Sosnowica lub Chorzowa lub Świętochłowic w zależności od potrzeb.- Wynagrodzenie: 1125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca zmianowa na 1/2 etatu w godzinach: 4:00-14:00, 10:00-21:00, 22:00-2:00 + soboty, niedziele - wg grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziana książeczka Sanepid lub gotowość do jej wyrobienia.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)