ADMINISTRATOR Wrocław oferta pracy Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Stanowisko: ADMINISTRATOR

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności: - sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennego Domu Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 (dalej DDP),- prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP,- fiskalizacja naliczeń za pobyt klientów DDP,- monitorowanie odpłatności klientów za pobyt w DDP,- prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP, -zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi,- wydawanie, odbieranie i rozliczanie kart drogowych,-rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych i agregacie prądotwórczym,- zakup, miesięczne rozliczenie i prowadzenie rejestru biletów służbowych MPK,- przyjmowanie wniosków kasacyjnych iprzygotowywanie orzeczeń technicznych,- udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych,- prowadzenie dokumentacji HACCP,- nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych,- nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,- zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności,- archiwizacja dokumentacji DDP.Warunki pracy na stanowisku:- praca wykonywana w DDP nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu,- stanowisko pracy wyposażone w komputer,-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. wyniósł poniżej 6%.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 31.07.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-54/19" , od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlPraca w systemie jednozmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tj. do dnia 31.10.2021 r. (pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) z możliwością zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 i nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Semaforowa 5, 52-115 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności: - sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennego Domu Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 (dalej DDP),- prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP,- fiskalizacja naliczeń za pobyt klientów DDP,- monitorowanie odpłatności klientów za pobyt w DDP,- prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP, -zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi,- wydawanie, odbieranie i rozliczanie kart drogowych,-rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych i agregacie prądotwórczym,- zakup, miesięczne rozliczenie i prowadzenie rejestru biletów służbowych MPK,- przyjmowanie wniosków kasacyjnych iprzygotowywanie orzeczeń technicznych,- udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych,- prowadzenie dokumentacji HACCP,- nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych,- nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,- zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności,- archiwizacja dokumentacji DDP.Warunki pracy na stanowisku:- praca wykonywana w DDP nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu,- stanowisko pracy wyposażone w komputer,-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. wyniósł poniżej 6%.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 31.07.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-54/19" , od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlPraca w systemie jednozmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tj. do dnia 31.10.2021 r. (pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) z możliwością zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 i nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wynagrodzenie zasadnicze od 2600 zł,dodatkowo:- dodatek za wysługę lat (min. 5 lat stażu pracy),- premia regulaminowa (20% wynagrodzenia zasadniczego),- nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja),Możliwość dodatkowych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Niekaralność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMÓW EXEL, WORD ETC

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):- wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,lub średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 4 lata stażu pracy,- obywatelstwo polskie,- nieposzlakowana opinia,-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):- znajomość pracy biurowej,- punktualność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, zorganizowanie, kultura osobista, odporność na stres,- umiejętność pracy w zespole i organizowania pracy własnej,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego (MS Office Word, MS Office Excel).

Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Mączna 3, 54-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Mączna

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: RP.411-552/08

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 15.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a81ef4e97b6a028854ee03975bd677a

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA ODZIEŻY - od 1 850 PLN

Sprzedaż odzieży używanej
Łukasz Komórek - TEXPOL - 2016-08-08 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK DO REALIZACJI ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH. - od 2 500 PLN

Ralizacja zamówień internetowych.
OSTROWSKI HANDEL INTERNETOWY Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Błonie (mazowieckie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 3 713 PLN

praca przy produkcji i kontroli jakości uszczelek samochodowych
kontakt przez OHP - 2019-11-06 - Brzostek (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 250 PLN

prace produkcyjne, obsługa urządzenia pakującego
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Kominy (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK ZAPLECZA KUCHNI - 13 - 15 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika zaplecza kuchni odpowiedzialna będzie za dbanie o czystość kuchni hotelowej, obsługę zmywarek przemysłowych oraz pomoc w przygotowaniu produkcji w restauracji. Dyspozycyjność w godz.: 6-24, około 120-160 godzin miesięcznie.
PURO HOTEL WROCŁAW Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy oraz klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Dolna Grupa (kujawsko-pomorskie)

LABORANT CHEMICZNY - 2 500 - 3 000 PLN

PRZYGOTOWYWANIE PRÓBEK MATERIAŁÓW, SPRZĄTU DO TESTÓW LABORATORYJNYCH, WYKONYWANIE PRÓBEK W OPARCIU O FORMUŁY I WYMAGANIA PROJEKTOWE I OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ PROCESÓW ITP
INVER POLSKA SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Dębica (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta/sprzedaż/przyjmowanie towaru
SKLEPIK MARCIN KOTLESZKA - 2016-05-12 - Koło (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 250 - 3 000 PLN

przygotowywanie dokumentów do księgowania, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji biurowej.
Jakub Bartnik Firma Budowlano-Produkcyjno-Handlowa "BARTIMEX" - 2019-09-26 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 4 000 PLN

układanie betonowej kostki brukowejwykształcenie i doświadczenie bez znaczenia,pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy
P.P.H.U. EUROBUD Jakubiak Eugeniusz - 2018-03-13 - Huta (wielkopolskie)

OPERATOR DZIURKARKI/DOPOSAŻENIE/16/2758 - od 1 850 PLN

ustawianie oraz programowanie dziurek techniką komputerową, oliwienie maszyn, czyszczenie
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 000 PLN

utrzymanie porządku i czystości na obiekcie
Inwemer System Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-10-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - POMOC KUCHENNA - od 925 PLN

Sprzedaż posiłków i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ŚLUSARZ - od 2 250 PLN

Prace ślusarskie, obróbka blachy, obsługa maszyn do produkcji pokryć dachowych i szlifierki do płaszczyzn
POLSTAL Z.P.M.B - Dudek Wojciech - 2019-04-26 - Zamość (lubelskie)

ADMINISTRATOR - od 2 000 PLN

Obsługa interesantów, prowadzenie kartotek zarządzanych budynków
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - do 2 300 PLN

Bieżąca obsługa sklepu, aktualizacja treści na stronie sklepu/strona www, opisów produktów, filmów, zdięć, artykułów, zarządzanie zapasami, płatnościami, stautusu zamówień, przekaz danych do działu operacyjnego i logistycznego, przeprowadzanie działań optymalizacyjnych.Praca na jedną zmianę:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-27 - Mielec (podkarpackie)

DYSPONENT-KASJER - od 2 235 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

KIEROWCA-MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

SEGREGOWANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REGAŁACH MAGAZYNOWYCH DOSTRACZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Opoczno (łódzkie)

ADMINISTRATOR WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 000 PLN

- Obsługa wspólnot mieszkaniowych zgodnie z ustawą o własności lokali,- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dot Wspólnot,- Prowadzenie zebrań,- Wyjazdy do budynków w przydzielonym rejonie ( teren Wrocławia ) - Obsługa programu PROBIT (nauka na miejscu)Rodzaj umowy: początkowo na czas próbny, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca jednozmianowa. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) naszzarzadca-wroc.pllub telefoniczny: 71/336-47-37 wew. 19
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)

HANDLOWIEC - 3 200 - 3 500 PLN

Opis stanowiska: - praca stacjonarna, - sprzedaż hurtowa,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami.Wymagania: - dobra znajomość obsługi komputera,- mile widziane doświadczenie,- wykształcenie min. średnie,- łatwość nawiązywania kontaktów,- umiejętność pracy w zespole,- dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie i inicjatywa.Pracodawca oferuje:- umowę o pracę na czas nieokreslony po odbyciu okresu próbnego,- atrakcyjne wynagrodzenie,- niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon),- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,- możliwość rozwoju zawodwego,- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Hermon Muzia Sp.J. - 2019-04-03 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ZATRUDNIENIA - od 2 250 PLN

Zakres obowiązków Rekrutera:- pozyskiwanie kandydatów do pracy w Niemczech w charakterze opiekunek/opiekunów osób starszych,- utrzymywanie kontaktów z kandydatami oraz pracownikami,- potwierdzanie kwalifikacji kandydatów,- uaktualnianie bazy danych,- koordynacja procesu,- prowadzenie kampanii ogłoszeniowych.
PRO-CARE SP. Z O. O. - 2019-09-05 - Brzeg (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

PALENIE W PIECU, PRACE GOSPODARCZE, DROBNE NAPRAWY
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Białobrzegi (mazowieckie)

FLORYSTA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów, tworzenie wiązanek okolicznościowych, dbanie o stanowisko pracy
Kwiaciarnia Autorska Katarzyna Jońca - 2017-08-23 - Malbork (pomorskie)

TRAKOWY-POMOCNIK TRAKOWEGO - od 2 100 PLN

praca przy produkcji tarcicy, układanie i sortowanie tarcicy, obsługa maszyn, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DREWIMPEX Justyna Gembicka - 2018-01-03 - Biedowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI(NR 3369) - 1 125 - 2 250 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowychm-ce pracy Bydgoszcz - Zakład Produkcyjnyumowa o pracę na 1/2 lub cały etat
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 300 PLN

opieka pielęgniarska, współpraca z lekarzem rodzinnymrównoważny czas pracy+ wysługa lat
Dom Pomocy Społecznej w Olsztynie - 2018-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat