ADMINISTRATOR Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem danej nieruchomości, współpraca z zarządem wspólnoty, wspólpraca z księgowością, prowadzenie dokumentów administracyjnych budynków.
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem danej nieruchomości, współpraca z zarządem wspólnoty, wspólpraca z księgowością, prowadzenie dokumentów administracyjnych budynków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, oferta dla osób do 30 r.ż w ramach art. 150 f
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2016
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 06.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem
Sklep ELEKTRONIKA Rybczyński Jacek - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie towarów do sprzedazy, wykonywanie prac zwiazanych z obsługa klientów oraz realizacja transakcji kupna i sprzedaży.
JAROSŁAW FIGIEL - 2017-12-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego, transport stali, praca na terenie Unii Europejskiej
INTERKORR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Kraków (małopolskie)
Wg. stanowiska pracy
Firma Handlowo Usługowa " Beauty Paradise" Aneta Żabicka - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
Dobieranie gatunków drewna, przygotowywanie elementów z drewna lub materiałów drewnopodobnych, montaż gotowych elementów
Wytwórnia Parkietów Stolarstwo-Tartacznictwo Krzysztof Misztal - 2017-04-03 - Cienia (łódzkie)
- obsługa kasy fiskalnej- wykładanie towaru na półki
Spółdzielnia Pracy - Handlowo - Produkcyjno - Usługowa w Mońkach - 2017-05-10 - Mońki (podlaskie)
- tworzenie i koordynacja strategii marketingowej firmy- tworzenie i koordynacja działań promocyjnych dotyczących konferencji i eventów organizowanych przez firmę- zarządzanie działem produkcji filmowej w firmie- obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Babica (podkarpackie)
monitorowanie poprawności pracy systemu ERP – ERPXL;
monitorowanie platform wymiany danych środowiska ERP z aplikacjami , w tym również z internetowymi (WebServices, IIS);
monitorowanie poprawności pracy synchronizacji danych pomiędzy ERP a innymi systemami;
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w powyższych obszarach we współpracy z działami firmy oraz firmami zewnętrznymi;
administracja kontami użytkowników systemów ERP, MS SQL, …
diagnoza i rozwiązywanie problemów z aplikacjami klienckimi systemu ERP;
przygotowywanie raportów z danymi dla innych działów, eksport i import danych z i do systemu;
weryfikacja spójności danych w systemie ERP;
szkolenia pracowników końcowych w aplikacjach klienckich;
Media Expert - 2016-01-07 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu, dokumentacji eksploatacyjnej domów wielorodzinnych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdynia (pomorskie)
administrowanie stron www, przygotowanie materiałów graficznych,
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Prace leśne
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Stoki (mazowieckie)
Pracownik utrzymania czystości. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy. Wymagane wykształcenie min. podstawowe, dobra organizacja pracy. Umowa zlecenie. Praca na terenie Sulęcina w godz. 14:40- 17:30. Tel. 501 446 475 Małgorzata Oleszczak.
"PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI" SPÓŁKA Z O.O. - 2018-03-27 - Sulęcin (lubuskie)
Odpowiedzialność za proces automatyzacji dostarczania danych w technologii Java, Zarządzanie zespołem specjalistów ds. Adaptacji danych/ doświadczenie w zarządzaniu, utrzymanie rytmu operacyjnego zespołu, współpraca z działem technicznym, prowadzenie projektów.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-22 - Gdynia (pomorskie)
prace budowlane
Jurbud sp. zo.o. - Jerzy Baranowski, Mrzeżyno - 2017-10-06 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Media System Robert Bukowski - 2017-05-29 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Sprzątanie terenu centrum handlowego B1: sprzątanie korytarzy, holu, pomieszczeń socjalnych, obsługa maszyny czyszczącej, sprzątanie terenu wokół budynku. Praca w dni robocze oraz wolne, w ilości 168 godzin miesięcznie, proponowane wynagrodzenie: 17 zł brutto/godz.
Dussmann Polska Spółka z o.o. - 2019-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa sprzedaży w sklepie internetowym i allegroprzygotowywanie i edycję zdjęć produktówopracowywanie grafik i bannerów oraz treści newsletterówspółudział w projektowaniu opisu produktów w ofercie sklepu internetowego rozwój oraz bieżąca administracja stron i sklepów internetowych serwisowanie i konserwacja sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowegoobsługiwanie oprogramowania biurowego (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu)
Jakub Hawliczek LAKIERNICZY.PL - 2016-01-15 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- wykonywanie zbrojeń budowlanych,
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Obrzycko (wielkopolskie)
obsługa maszyny do deserów, przygotowywanie deserów, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Zgierz (łódzkie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU, OBSŁUGA INTERESANTÓW, WSPÓŁPRACA ZE WSZYSTKIMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI SPÓŁDZIELNI, PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH, ZARZĄDZANIE STRONĄ INTERNETOWĄ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (LICENCJAT), 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W GODZINACH 07.30-15.30, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL LUB CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES PRACODAWCY
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PANORAMA - 2019-08-26 - Szczecin (łódzkie)
Utrzymywanie porządku w firmie, rozkładanie towaru na półki
ADAR INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:-dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych,-rozliczanie usług medycznych,-weryfikacja i uzupełnianie danych personalnych pacjentów,-współpraca z kadra lekarska,-informowanie o zakresie udzielanych świadczeń medycznych,-obsługa płatności,-dbanie o wizerunek Placówki.Praca w stabilnej, rozwijającej się firmie, w miłej i przyjaznej atmosferzePraca zmianowa. Placówka czynna w godz. 8.00-20.00, Kościan i Poznań.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz status studenta będzie dodatkowym atutem.Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Gabinety lekarskie MEDICOR - 2018-07-31 - Kościan (wielkopolskie)
Administrator sklepu internetowego
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-08-22 - Niedomice (małopolskie)
Praca biurowa oraz pomoc w czynnościach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sienno (mazowieckie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Administrowanie systemami zapewniającymi bezpieczeństwo typu IPS, IDS, SIEM. Identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów dotyczących bezpieczeństwa, rozwiązywanie incydentów związanych z biezpieczeństwem, monitorowanie zdarzeń, wydajności i błędów, zapewnienie dobrej jakości dokumentacji technicznej.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- administrowanie, rozwój oraz utrzymanie w sprawności sieci, serwerów oraz innych urządzeń teleinformatycznych,- administrowanie systemami operacyjnymi, dbałość o stan aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych,- instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz bieżące naprawy i konserwacja sprzętu IT,- zapewnienie stałości połączeń teleinformatycznych,- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,- współpraca w zakresie oprogramowania IT wspierającego działanie procesu produkcji.
LUBINEX SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Lubin (dolnośląskie)
Prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za organizację biura, pomoc dla pozostałych pracowników biurowych, do zadań będzie również należało szybkie, precyzyjne reagowanie w kontaktach z klientem oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Bieżąca obsługa korespondencji.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Dobroszyce (dolnośląskie)
praca biurowa, obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie
Provident Polska S.A. - 2016-10-19 - Poznań (wielkopolskie)