ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO Chełmża oferta pracy Firma Handlowa "MARCIN" Jarosław Najdowski

Stanowisko: ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: administracja sklepu internetowego, dodawanie treści, produktów, nadzorowanie funkcjonalności sklepu, prowadzenie profilu Allegro sklepu, wystawianie aukcji, kontakt z klientem, monitorowanie sprzedaży

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Chełmża (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Firma Handlowa "MARCIN" Jarosław Najdowski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wagonowa 16, 87-140 Chełmża, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
administracja sklepu internetowego, dodawanie treści, produktów, nadzorowanie funkcjonalności sklepu, prowadzenie profilu Allegro sklepu, wystawianie aukcji, kontakt z klientem, monitorowanie sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Data zakończenia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność prowadzenia profilu sklepu na Allegro, wystawiania aukcji, monitorowania sprzedaży, administrowania sklepu internetowego

Nazwa pracodawcy: Firma Handlowa "MARCIN" Jarosław Najdowski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego

Adres pracodawcy:
Wagonowa 16, 87-140 Chełmża, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: toruński

Gmina pracodawcy: Chełmża

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełmża

Ulica pracodawcy: Wagonowa

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 14.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a25b10cb8884bb0ca01eb4cc7085b02

Podobne oferty pracy

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

wykonywanie usług blacharskich samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Radzionków (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - KREŚLARZ - od 850 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-10-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

APARATOWY - do 11 PLN

Umiejętność obsługi urządzeń : Aparaty produkcyjne, instalacja magazynowa surowców, wózek widłowy, wciągarki. Kontrola stanu technicznego urządzeń (silniki, zawory, wózki widłowe itp.). Obsługa wózka widłowego w zakresie wykonywanych czynności. Wykonywanie żywicy melaminowej i mocznikowej zgodnie z procedurą chemiczną. Badanie parametrów żywicy. Raportowanie wsystemach komputerowych produkcji i zużycia surowców.obsługa dźwigu rozładunek surowca drzewnego z samochodów /wagonów dozowanie surowca rębakapraca w godzinach06.00-14.0014.00-22.0022.00-06.00
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2016-10-14 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

Wystawianie faktur, prezentacje produktu, praca z projektantem mody
KNK-KANAKA SP. Z O.O. - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)

ADMINISTRATOR - od 2 800 PLN

Prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem porządku wewnątrz i na zewnątrz budynków mieszkalnych oraz terenów zielonych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ-ZABORZE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)

WYDAWCA FARMACEUTYCZNY - 997,4 PLN

zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Głogów (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 3 500 PLN

Instalacja komputerów, serwis urządzeń peryferyjnych. Administracjasystemami Windows. Bieąąca pomoc użytkownikom systemówkomputerowych.
RAS SERWIS Springer Radosław - 2019-05-10 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY ZESPOŁU KADR I SZKOLENIA - 997,4 PLN

rejestracja czasu pracy, pomoc przy organizowaniu szkoleń lokalnych, pomoc przy czynnościach związanych z medycyną pracy, prowadzenie rejestrów Zespołu Kadr i Szkolenia, prace archiwiszacyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Pszczyna (śląskie)

- KONSULTANT DS. KONTAKTÓW Z KLIENTEM - od 9 PLN

- rozmowy ze starymi i nowymi klientami,- informacje o promocjach i usługach,- dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy Targ (małopolskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-obsługi panelu adminstracyjnego strony internetowej firmy-wprowadzania danych na stronę internetową-tworzenia artykułów umieszczanych a stronie internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR BIURA - od 2 774,98 PLN

- obsługa klienta- odpowiedzi na pytania zadane poprzez telefon, e mail, czat- weryfikacja dokumentów pod względem poprawności- przygotowywanie notatek w j. polskim i angielskim
RT TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Gdynia (pomorskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - od 2 000 PLN

aktualizowanie i dodawanie nowych treści na portalu oraz bieżące zmiany w jego oprogramowaniu
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Żywiec (śląskie)

KSIĘGOWY (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ) - od 2 376 PLN

1, Stanowisko Księgowa (Sekcja Planowania i Realizacji Budżetu) usytuowane jest w Pionie Głównego Księgowego. Księgowa podlega beziośrednio pod Kierownika Sekcji (Sekcja Planowania i Realizacji Budżetu).2. Księgowa odpowiada za:1)Prowadzenie ewidencji zobowiązań;2)Prowadzenie planu rzeczowo finansowego koordynatora finansowego3)Weryfikacja wniosków o dokonanie zakupu pod kątem zabezpieczenia planu finansowego4)Weryfikacja uzgodnień do umów pod kątem zabezpieczenia pianu finansowegoW kresie wykonywania kontroli:a)dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentówb)przeprowadzanie na koniec miesiąca: uzgadniania salda zobowiązań z saldami kont w sekcji księgowc) kontrola formalno rachunkowa dowodów wytworzonych prz z służby oraz dowodów otrzymanych z zewnątrz, (kontrola rachunkowa praz formalna polegająca na weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do dokumentu i odtworzenia całej operacji gospodarczej),2) W zakresie prowadzenia ewidencji zobowiązań:prawidłowościa)rejestracja dokumentów zakupu: faktur i rachunków (sprawd względem rachunkowym), przedstawianie ich koordynatorom d pod względem merytorycznym, przyjmowanie ich z powrotem w płatności. Nadzorowanie przestrzegania przez dysponentów w terminie umożliwiającym zapłatę niepowodującą powst każdorazowe informowanie bezpośredniego przełożonego brakach lub przyczynach uniemożliwiających terminową i realizację;b)szczególności tworzenie plików do płatności w zakresie opłat zahotele, wydatków reprezentacyjnych i okolicznościowych, przygotowanie plików do płatności w zakresie sporządzanych przez sekcję zamówień publicznych, zleceń zwrotu wadiów, ujmowanie w ramach ZWSI RONH wydatków związanych z zagranicznymi podróżami służbowymi;c) przygotowanie pliku do przelewu w zakresie rejestrowabych faktur 3) W zakresie planowania finansowego:a)Sporządzanie planu rzeczowo finansowego dla koordynatora finansowego;b)Weryfikacja wniosków o dokonanie zakupu pod kątem zabezpiecenia w planie finansowymc)Weryfikacja uzgodnień do umów pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym3) W zakresie obsługi programów informatycznych:a)obsługa pełnego zakr'esu programów informatycznych 31 KRAB ZWSI RON;b)posiadanie umiejętności korzystania z edytora Word i arkusza klilkulacyjnego Excel, Power Point, programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę;c)posiadanie umiejętności obsługi sieci MIL WAN4) W zakresie znajomości i stosowania przepisów i instrukcji:a)bezwzględne przestrzeganie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do wymie !onych ustaw, rozkazów i wytycznych dysponenta 11 'oraz postano ień Polityki Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont , Instrukcji Obi gu i Kontroli Dowodów Księgowych CYG 2303,b)znajomość instrukcji obsługi programów informatycznych oraz ich praktyczne stosowanie przy wykonywaniu powierzonych obowiązków.c)Znajomość zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniach i instruktażach z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym,5) W zakresie archiwowania dokumentów:a) codzienne sporządzanie kopii bezpieczeństwa na dyskietkah i/lub dysku twardym; pen drivach,6) W pozostałym zakresie:a)prowadzić rejestry pomocnicze:rejestr zobowiązań w zakresie prowadzonej służby;b)prowadzone rejestry muszą być zarejestrowane na RWD (rejestr wytworzonych dokumentów) Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powid;c)podpisywanie zaświadczeń na hotel;d)zastępowanie w razie nieobecności pracownika sekcji planowania i realizacji budżetue)przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracyf)uczestniczenie w szkoleniach organizowanych przez resortowe i cywilne instytucje szkolenioweg)poddawać się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosować się do wskazań lekarskichh)dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy,i)dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.j)współpracować z pozostałymi pracownikami Pionu Głównego Księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidłowości;przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-03-01 - Powidz (wielkopolskie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN PCV - od 1 850 PLN

składanie okien PCV
Atlant Michał Mioduszewski - 2016-07-12 - Białystok (podlaskie)

MAGAZYNIER-SPRZEDAWCA K/M - od 3 100 PLN

Obsługa klientów na sali sprzedaży, sprwdzanie termniów ważności produktów, wykładanie i ekspozycja towaru, przyjmowanie towaru do magazynu, sprawdzanie zgodności towaru z zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

kosmetyka pielęgnacyjna twarzy, dłoni , stóp.
SALONIK URODY "OLIWIA" KRYSTYNA LINKIEWICZ - 2016-11-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

KASJER/KASJERKA - od 2 050 PLN

Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER - od 2 200 PLN

finalizacja procesu sprzedaży, obsługa komputera, rozliczanie gotówki, przestrzeganie procedur zw. z obiegiem dokumentów
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMU INFORMATYCZNEGO - od 4 000 PLN

Administrowanie systemem Windows Server 2008/2012/2016. Instalowanie, konfigurowanie i administrowanie systemami operacyjnymi na Unix/Linux. Konfigurowanie sprzętu sieciowego oraz macierzy dyskowych. Tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznej. Udział w nowych projektach oraz wdrażanie nowych rozwiązań opartych o produkty z rodziny Microsoft Server oraz Linux. Analizowanie dostępności oraz pojemności aplikacji korzystających z zarządzanych baz danych. Identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia użytkownikom wspomnianych systemów. Wdrażanie aktualizacji bezpieczeństwa i poprawek aktualizacyjnych poprzez GPO.Instalowanie, konfigurowanie i codzienne administrowanie środowiskami bazodanowymi opartymi o MS SQL Ser
SĄD APELACYJNY w LUBLINIE - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)

CUKIERNIK / DESERANT - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ciast i deserów.
CUKIERNIA PSZCZÓŁKA, JANUSZ BRONCEL - 2016-04-12 - Tychy (śląskie)

MAGAZYNIER - 2 400 - 3 200 PLN

przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, rozliczanie dokumentów magazynowych, prowadzenie dokumentacji dowodów przychodów, rozchodów z magazynu, przyjmowanie i wydawanie narzędzi
Urządzenia i Konstrukcje S.A - 2016-06-02 - Żory (śląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY BUDOWLANI ROBÓT STANU SUROWEGO I POKREWNI GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 18 PLN

STANOWISKO:PRACOWNIK BUDOWLANYPRACE ZIEMNE, UKŁADANIE KOSTKU BRUKOWEJWYMAGANIA:DOKŁADNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BUDOWLANE, GODZINY PRACY 7-15, PRACA NA TERENIE SZCZECINA, WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO I GOLENIOWA
GLOBAL MARINE SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - do 2 700 PLN

przygotowywanie materiału do spawania, czyszczenia, szlifowanie, montaż konstrukcji stalowych, rurociągów, prace na wysokości
Rudolf Wistuba RW - SERWIS - 2018-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR GWINCIARKI - do 1 850 PLN

Gwintowanie detaliI zmiana 7.00-15.00II zmiana 14.00-21.00
Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Handlowe "PROBUS" Leszek Pietryka - 2016-10-05 - Chorzelów (podkarpackie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - 997,4 PLN

administrator systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Brzyście (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika). Miejsce pracy: powiat kartuski. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysyłanie CV na adres email: rekrutacja (at) iq-energetyka.pl
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2017-10-16 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat