ADMINISTRATOR OSIEDLI Głubczyce oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE

Stanowisko: ADMINISTRATOR OSIEDLI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: umiejętność czytania i analizy dokumentacji planistycznej i projektowej,znajomość projektowania i kosztorysowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych

Data publikacji: 2018-01-08

Lokalizacja: Głubczyce (opolskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kręta 10, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
umiejętność czytania i analizy dokumentacji planistycznej i projektowej,znajomość projektowania i kosztorysowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR OSIEDLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głubczyce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głubczyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: administrator nieruchomości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub zarządzanie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość kosztorysowania i projektowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

Adres pracodawcy:
Kręta 10, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta konkursowa ( wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie SM

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: głubczycki

Gmina pracodawcy: Głubczyce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Głubczyce

Ulica pracodawcy: Kręta

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 09.01.2018

Oferta pracy ważna do: 31.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 3 000 PLN

Nadzór nad obiegiem dokumentów, wystawiani i kontrola faktur, wsparcie działów produkcyjnych w bieżących zadaniach
"KAROL KANIA I SYNOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Pawłowiczki (opolskie)

STAŻ - PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH - 1 017,4 PLN

pon.-pt. od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Niemodlin (opolskie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Administrowanie sklepem internetowym.
SONNEKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-25 - Zamość (lubelskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA / KONSTRUKTOR - 2 000 - 3 000 PLN

kompletowanie dokumentacji budowlanej, tworzenie kart materiałowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gorlice (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2. Kserowanie dokumentów.3. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.4. Faksowanie.5. Przygotowywanie wykazów spraw.6. Przekazywanie dokumentacji do odpowiednich referatów.7. Obsługa klienta w tym wydawanie i przyjmowanie pism.8. Pomoc pracownikom merytorycznym w przygotowywaniu projektów pism oraz przygotowywaniu ich do wysyłki.9. Pomoc pracownikom w wizjach lokalnych.10. Opracowywanie zestawień, analiz, raportów.11. Segregowanie i wydawanie korespondencji według dekretacji.12. Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Kierownika Referatu Komunalnego i Infrastruktury Drogowej, Zastępcy Burmistrza Gminy lub Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Żukowo (pomorskie)

KONSERWATOR SIECI WODNYCH - od 2 500 PLN

SERWISOWANIE , KONSERWACJA, NAPRAWA ISTNIEJĄCYCH SIECIWODNYCH .PRACA W ZESPOLEKONSERWACJA I PRZEGLĄD ISTNIEJĄCYCH SIECI WODNYCH ,PRACA DWU ZMIANOWA, DYSPOZYCYJNOŚĆ W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW POGODOWYCH,MINIMUM 40 GODZ.W TYGODNIU, umowa zlecenie, PRACA W TERENIE .
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR SIECI - od 3 500 PLN

administrowanie siecią, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, udzielanie porad technicznych użytkownikom sieci
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2017-05-16 - Obra (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Ukladanie towaruObsługa klienta Obsluga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 2 775 PLN

sprawowanie nadzoru nad administrowanymi nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 500 PLN

wykonywanie elektroterapii, zabiegów światłolecznictwa (laser, lampa Solux), wykonywanie zaibiegów: pole elektroeganetyczne niskiej i wysokiej częstotliwości, wykonywanie zabiegów z zakresu krioterapii, wykonywanie masazu leczniczego, wykonywanie kinezyteriapii, hydroterapii, wykonywanie masażu mechanicznego, tereapia ultradźwiękowa, wykonywanie masażu limfatycznego, praca z dziećmi z wadami postawy, praca z pacjentem neurologicznym
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "REHABILITACJA" - 2018-01-09 - Barlinek (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (C+E) - 5 000 - 6 000 PLN

Prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą
TIC TAK TRANSPORT SP. Z O.O. - 2017-10-18 - Sulmierzyce (łódzkie)

PROJEKTANT- ARANŻACJA WNĘTRZ - 2 000 - 3 000 PLN

projektowanie i aranżacja wnętrz
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE - 2017-10-17 - Głuchów (podkarpackie)

ADMINISTRATOR PROJEKTU - 3 000 - 4 000 PLN

organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 780 PLN

aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK W DZIALE DOKUMENTACJI (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 3 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:– Obsługa dokumentacyjna sklepów i składów w magazynie– Przetwarzanie dokumentów ze sklepów w systemie ERP związanych z różnymi procesami (zwroty do magazynu, przesunięcia między sklepami, zwroty do dostawców, reklamacje)– Obsługa rozbieżności w dostawach do sklepów (weryfikacja zgłoszeń o brakach i nadwyżkach i ich wyjaśnianie)– Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zapasami na powierzonym składzie (systemowym)– Współpraca z magazynem, magazynami wahadłowymi oraz sklepami– Wprowadzanie danych do raportów, archiwizacja dokumentów
Probet Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK ELEKRYKA - od 2 080 PLN

pomoc wykonywanie tras kablowych na obiektach budowlanych- delegacje
EL-TECH - Radosław Gula - 2017-11-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

DORADCA PUNKTU USŁUG FINANSOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Obsługa klienta w zakresie udzielania kredytów konsumpcyjnych
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA + ST PO WER - 997,4 PLN

- obsł. klientów,- prowadz. korespondnecji mailowej,- nawiązywanie pierwszych kontaktów,- wystawianie faktur,- obsł. programu fkturującego.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)

SALOWA - od 13,7 PLN

wykonywanie bieżących zadań wynikających z utrzymania czystości, porządku im dezynfekcji na oddziałach szpitalnych zgodnie z obowiązującymi procedurami higienicznymi, wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku salowej na oddziale AiIT, system wynagradzania godzinowy: 13,70 zł/h
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-01-18 - Wolsztyn (wielkopolskie)

TYNKARZ - od 1 900 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, komputera
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Augustów (podlaskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY OFPR/18/1214 - od 2 100 PLN

Wznoszenie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (stan surowy otwartych budynków). Miejsce powiat limanowski w godzinach od 07:00 do 17:00.
Zielony Dom Bartłomiej Kędra - 2018-05-14 - Młynne (małopolskie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ- TRENER PRACY - od 2 000 PLN

Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)

OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH(NR 5946) - od 4 500 PLN

opieka nad osobą starszą, chorą, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-08-19 - Niemcy (Niemcy)

KUCHARKA (Z) - do 2 500 PLN

Przygotowywanie posiłków, wydawanie gotowych dań.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lisia Góra (małopolskie)

ADMINISTRATOR STRON WWW (DOPOSAŻENIE) - od 1 850 PLN

- Administrowanie stron www. Zarządzanie sklepem internetowym. Aktualizacja produktów, zdjęcia 360 stopni.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego. Wymagane przygotowanie informatyczne w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Katowice (śląskie)

ADMINISTRATOR - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR - 2 800 - 3 000 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe techniczne I stopnia o kierunku: budownictwo albo architektura lub z zakresu instalacje sanitarne; mini. 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z projektowaniem lub realizacją procesu budowlanego (w ramach stosunku pracy); zakres obowiązków: Planowanie oraz realizacja inwestycji i remontów gminnych budynków użyteczności publicznej, planowanie oraz realizacja inwestycji infrastruktury komunalnej gminy, prowadzenie bieżącego monitoringu i analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie zadań gminy, uzgadnianie dokumentacji technicznej z innymi komórkami Urzędu Miejskiego, Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w zakresie kompetencji gminy; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-14 - Pyskowice (śląskie)


Wybierz powiat