ADMINISTRATOR OSIEDLI Głubczyce oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE
Stanowisko: ADMINISTRATOR OSIEDLI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: umiejętność czytania i analizy dokumentacji planistycznej i projektowej,znajomość projektowania i kosztorysowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych
Data publikacji: 2018-01-08
Lokalizacja: Głubczyce (opolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kręta 10, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
umiejętność czytania i analizy dokumentacji planistycznej i projektowej,znajomość projektowania i kosztorysowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR OSIEDLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głubczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głubczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość kosztorysowania i projektowania,znajomość technologii robót budowlanych i remontowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA GŁUBCZYCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Kręta 10, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta konkursowa ( wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie SM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: głubczycki
Gmina pracodawcy: Głubczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głubczyce
Ulica pracodawcy: Kręta
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 09.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad obiegiem dokumentów, wystawiani i kontrola faktur, wsparcie działów produkcyjnych w bieżących zadaniach
"KAROL KANIA I SYNOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Pawłowiczki (opolskie)
pon.-pt. od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Niemodlin (opolskie)
Administrowanie sklepem internetowym.
SONNEKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-25 - Zamość (lubelskie)
kompletowanie dokumentacji budowlanej, tworzenie kart materiałowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gorlice (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2. Kserowanie dokumentów.3. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.4. Faksowanie.5. Przygotowywanie wykazów spraw.6. Przekazywanie dokumentacji do odpowiednich referatów.7. Obsługa klienta w tym wydawanie i przyjmowanie pism.8. Pomoc pracownikom merytorycznym w przygotowywaniu projektów pism oraz przygotowywaniu ich do wysyłki.9. Pomoc pracownikom w wizjach lokalnych.10. Opracowywanie zestawień, analiz, raportów.11. Segregowanie i wydawanie korespondencji według dekretacji.12. Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Kierownika Referatu Komunalnego i Infrastruktury Drogowej, Zastępcy Burmistrza Gminy lub Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Żukowo (pomorskie)
SERWISOWANIE , KONSERWACJA, NAPRAWA ISTNIEJĄCYCH SIECIWODNYCH .PRACA W ZESPOLEKONSERWACJA I PRZEGLĄD ISTNIEJĄCYCH SIECI WODNYCH ,PRACA DWU ZMIANOWA, DYSPOZYCYJNOŚĆ W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW POGODOWYCH,MINIMUM 40 GODZ.W TYGODNIU, umowa zlecenie, PRACA W TERENIE .
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
administrowanie siecią, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, udzielanie porad technicznych użytkownikom sieci
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2017-05-16 - Obra (wielkopolskie)
Ukladanie towaruObsługa klienta Obsluga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
sprawowanie nadzoru nad administrowanymi nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie elektroterapii, zabiegów światłolecznictwa (laser, lampa Solux), wykonywanie zaibiegów: pole elektroeganetyczne niskiej i wysokiej częstotliwości, wykonywanie zabiegów z zakresu krioterapii, wykonywanie masazu leczniczego, wykonywanie kinezyteriapii, hydroterapii, wykonywanie masażu mechanicznego, tereapia ultradźwiękowa, wykonywanie masażu limfatycznego, praca z dziećmi z wadami postawy, praca z pacjentem neurologicznym
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "REHABILITACJA" - 2018-01-09 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą
TIC TAK TRANSPORT SP. Z O.O. - 2017-10-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
projektowanie i aranżacja wnętrz
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE - 2017-10-17 - Głuchów (podkarpackie)
organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:– Obsługa dokumentacyjna sklepów i składów w magazynie– Przetwarzanie dokumentów ze sklepów w systemie ERP związanych z różnymi procesami (zwroty do magazynu, przesunięcia między sklepami, zwroty do dostawców, reklamacje)– Obsługa rozbieżności w dostawach do sklepów (weryfikacja zgłoszeń o brakach i nadwyżkach i ich wyjaśnianie)– Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zapasami na powierzonym składzie (systemowym)– Współpraca z magazynem, magazynami wahadłowymi oraz sklepami– Wprowadzanie danych do raportów, archiwizacja dokumentów
Probet Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Łódź (łódzkie)
pomoc wykonywanie tras kablowych na obiektach budowlanych- delegacje
EL-TECH - Radosław Gula - 2017-11-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielania kredytów konsumpcyjnych
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
- obsł. klientów,- prowadz. korespondnecji mailowej,- nawiązywanie pierwszych kontaktów,- wystawianie faktur,- obsł. programu fkturującego.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie bieżących zadań wynikających z utrzymania czystości, porządku im dezynfekcji na oddziałach szpitalnych zgodnie z obowiązującymi procedurami higienicznymi, wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku salowej na oddziale AiIT, system wynagradzania godzinowy: 13,70 zł/h
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-01-18 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, komputera
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Augustów (podlaskie)
Wznoszenie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (stan surowy otwartych budynków). Miejsce powiat limanowski w godzinach od 07:00 do 17:00.
Zielony Dom Bartłomiej Kędra - 2018-05-14 - Młynne (małopolskie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
opieka nad osobą starszą, chorą, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-08-19 - Niemcy (Niemcy)
Przygotowywanie posiłków, wydawanie gotowych dań.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lisia Góra (małopolskie)
- Administrowanie stron www. Zarządzanie sklepem internetowym. Aktualizacja produktów, zdjęcia 360 stopni.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego. Wymagane przygotowanie informatyczne w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe techniczne I stopnia o kierunku: budownictwo albo architektura lub z zakresu instalacje sanitarne; mini. 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z projektowaniem lub realizacją procesu budowlanego (w ramach stosunku pracy); zakres obowiązków: Planowanie oraz realizacja inwestycji i remontów gminnych budynków użyteczności publicznej, planowanie oraz realizacja inwestycji infrastruktury komunalnej gminy, prowadzenie bieżącego monitoringu i analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie zadań gminy, uzgadnianie dokumentacji technicznej z innymi komórkami Urzędu Miejskiego, Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w zakresie kompetencji gminy; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-14 - Pyskowice (śląskie)