ADMINISTRATOR PROJEKTU Kłodzko oferta pracy "SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ADMINISTRATOR PROJEKTU

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.

Data publikacji: 2017-12-14

Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)

Pracodawca: "SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zajęcza, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR PROJEKTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*

Nazwa pracodawcy:
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Adres pracodawcy:
FRANKLINA ROOSEVELTA 22, 60-829 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: FRANKLINA ROOSEVELTA

Numer budynku pracodawcy: 22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 27.12.2017

Oferta pracy ważna do: 17.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ELEKTROMONTER - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW I SIECI LAN- KONSERWATOR URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH - od 470 PLN

Sprawdzanie poprawności działania sprzętu i systemów, usuwanie oprogramowania malware, aktualizacja programów na komputerach. Instalowanie lub przeinstalowywanie systemu Windows z zachowaniem lub przeniesieniem danych z ich zabezpieczeniem i przywróceniem do stanu używalności. Sprawdzanie dysków programem diagnozującym. Archiwizacja na płytach DVD lub innych bezpiecznych nośnikach danych przeniesionych z poszczególnych komputerów do serwera. Montaż i rozbudowa zestawów komputerowych. Instalowanie i konfigurowanie nowych programów komputerowych oraz routerów i przełączników, usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu oraz problemów z siecią komputerową. Konserwacja peryferyjnych urządzeń biurowych (ksero i faks) konserwowanie komputerów zgodnie z wymogami ich dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnej. Aktualizacja dokumentacji. Świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla zamawiającego (wymiana uszkodzonych procesorów w okresie gwarancji, instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, w tym upgrade oprogramowania do nowych wersji help desk). Opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu niezbędnego do rozbudowy lub utrzymania w ruchu systemów, przygotowywanie opisu stanu technicznego sprzętu komputerowego niesprawnego, przeznaczonego do likwidacji. Praca świadczona przez 10 godzin w tygodniu
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lublin (lubelskie)

KASJER - od 2 300 PLN

sprawna i miła obsługa klienta
Leasingteam Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Oława (dolnośląskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 25 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii przez telefon, wspomaganie pracy pracowników formy poprzez tłumaczenia rozmów z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów, obrót pieniędzmi, kompetencje sprzedawcy, język chiński niezbędny do porozumiewania się z zarządem pochozniea chińskiego, klientami, jak i zamawianai towaru i składania raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zatępowanie pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - ASSOCIATE - OPERATIONS - od 6 000 PLN

-Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,-Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych)-Współpraca z innymi zespołami
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)

BARMAN - od 2 000 PLN

przygotowywanie, eksponowanie, serwowanie potraw oraz napojów,
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Humniska (podkarpackie)

POMOC NAUCZYCIELA SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - do 2 500 PLN

Posługiwanie się językiem uczących się dzieci cudzoziemców, wspomaganie nauczyciela, pośredniczenie w trójstronnych kontaktach na poziomie szkoły, uczniów i rodziców. 40 godzin pracy tygodniowo, 160 godzin pracy miesięcznie. Proponowany okres wykonywania pracy: rok szkolny 2018/2019, 01.09.2018-30.06.2018.
PRYWATNA SZKOŁA PODSTAWOWA AMERICAN SCHOOL OF WROCŁAW - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Istebna (śląskie)

ADMINISTRATOR - 997,4 PLN

Obsługa właścicieli, odbiór korespondencji, obsługa fax, odpowiedzi dla właścicieli na pisma, księgowanie faktur, rejestracja.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Oława (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR - 997,4 PLN

staz
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Oława (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 975 PLN

Dozorowanie stanu nieruchomości, pilnowanie porządku i czystości terenu adm nieruchomości, obserwowanie prac na terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZ W SZKOLE - do 1 600 PLN

- Sprzątanie klas, pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie;- Zmywanie podłóg w pomieszczeniach;- Ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych;- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury;- Wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny;- Usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci;- Mycie przeszkleń wewnątrz budynku;Pracownik odpowiada za utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w biurze, znajdującego się tam wyposażenia i sprzętu, utrzymanie porządku przed budynkiem biura.Praca w godz.: 17:00-22:00, około 100 godzin miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 534 967 487, 510 896 695, e-mail: rekrutacja (at) cleanservicepro.pl
MARIUSZ CETNAROWSKI CLEAN SERVICE PRO M.CETNAROWSKI - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Sprzedawca w piekarni
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Nakładanie materiałów izolacyjnych na ściany, sufity i podłogi, naszenie cegieł i zapraw murarskich na budowie, kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych. Umowa o pracę na czas określony. Okres zatrudnienia 3 lata. Jedna zmiana. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
Polskie Konsorcjum Finansowe Abis Sp.zo.o. - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Zarządzanie swoją własną grupą regionalnych/biznesowych klientów, zarządzanie zamównieniami od A do Z, nadzorowanie ukończonych zamównień wykonawczych od wytworzenia do logistyki, pełne zrozumienie specyfiki księgowej oraz indywidualnych wymogów biznesowych, wspołpraca z amerykańskimi partnerami łańcucha dostaw, bliska współpraca z lokalnymi oraz regionalnymi reprezentantami sprzedaży w osiąganiu kwartalnych celów, pojmowanie oraz znajomość wszystkich produktów z portfolio oraz ofert firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)

KELNER - od 1 850 PLN

według stanowiska
Katering Danuta Szczerba - 2016-02-16 - Wola Muntowska (warmińsko-mazurskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE BADAŃ ANKIETOWYCH - nieodpłatny

zapoznanie się z obowiązującymi w Urzędzie przepisami oraz zasadami BHP i PPOŻ, - zapoznanie się z programem badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP), - zapoznanie się z metodologią społecznych i rolniczych badań ankietowych, - uczestniczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych statystycznych, ich kontroli i analizie, - rejestrowanie danych w systemach statystycznych badań,
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA MATERIAŁÓW BUDOWLANO - METALOWYCH - od 2 000 PLN

ZATRUDNIĘ DO PRACY W SKLEPIE W RZESZOWIE SPRZEDAWCĘ MATERIAŁÓW BUDOWLANO - METALOWYCH. PRACA STABILNA W MIŁYM ZESPOLE. WYNAGRODZENIE DO USTALENIA, PRACA OD ZARAZ.WIĘCEJ INFORMACJI PO NUMEREM : 605-439-875CV BARDZO PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA MAILA: CENTRUMSMAK (at) WP.PL
CENTRUM SMAK - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI K/M - 2 700 - 3 900 PLN

jw.
KO - RA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)

KONSERWATOR - od 2 400 PLN

Prace konserwatorskie oraz nadzór nad pracą firm zewnętrznych.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Myślenice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

BRUKARZ/POMOCNIK BRUKARZA - od 2 300 PLN

1. Układanie nawierzchni z kostki brukowej.2. Wykonywanie nadbudowy pod nawierzchnię.3. Przygotowanie podłoża pod podbudowę.4. Sprzątanie i roboty wykończeniowe.
ANBUD P.P.H.U. RAFAŁ KRÓL - 2018-04-26 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - SERWISANT - od 1 700 EUR

Naprawa oraz przeglądy diagnostyczne samochodów osobowych marki Peugeot. Praca wymaga bardzo dobrej znajomości aktualnej technologii pojazdów i narzędzi diagnostycznych / testerów elektronicznych.
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Niemcy (Niemcy)


Wybierz powiat