ADMINISTRATOR PROJEKTU Kłodzko oferta pracy "SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ADMINISTRATOR PROJEKTU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: "SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zajęcza, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Nazwa pracodawcy:
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
FRANKLINA ROOSEVELTA 22, 60-829 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: FRANKLINA ROOSEVELTA
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 27.12.2017
Oferta pracy ważna do: 17.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie poprawności działania sprzętu i systemów, usuwanie oprogramowania malware, aktualizacja programów na komputerach. Instalowanie lub przeinstalowywanie systemu Windows z zachowaniem lub przeniesieniem danych z ich zabezpieczeniem i przywróceniem do stanu używalności. Sprawdzanie dysków programem diagnozującym. Archiwizacja na płytach DVD lub innych bezpiecznych nośnikach danych przeniesionych z poszczególnych komputerów do serwera. Montaż i rozbudowa zestawów komputerowych. Instalowanie i konfigurowanie nowych programów komputerowych oraz routerów i przełączników, usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu oraz problemów z siecią komputerową. Konserwacja peryferyjnych urządzeń biurowych (ksero i faks) konserwowanie komputerów zgodnie z wymogami ich dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnej. Aktualizacja dokumentacji. Świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla zamawiającego (wymiana uszkodzonych procesorów w okresie gwarancji, instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, w tym upgrade oprogramowania do nowych wersji help desk). Opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu niezbędnego do rozbudowy lub utrzymania w ruchu systemów, przygotowywanie opisu stanu technicznego sprzętu komputerowego niesprawnego, przeznaczonego do likwidacji. Praca świadczona przez 10 godzin w tygodniu
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Rzeczniów-Kolonia (mazowieckie)
praca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprawna i miła obsługa klienta
Leasingteam Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Oława (dolnośląskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii przez telefon, wspomaganie pracy pracowników formy poprzez tłumaczenia rozmów z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów, obrót pieniędzmi, kompetencje sprzedawcy, język chiński niezbędny do porozumiewania się z zarządem pochozniea chińskiego, klientami, jak i zamawianai towaru i składania raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zatępowanie pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,-Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych)-Współpraca z innymi zespołami
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie, eksponowanie, serwowanie potraw oraz napojów,
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Humniska (podkarpackie)
Posługiwanie się językiem uczących się dzieci cudzoziemców, wspomaganie nauczyciela, pośredniczenie w trójstronnych kontaktach na poziomie szkoły, uczniów i rodziców. 40 godzin pracy tygodniowo, 160 godzin pracy miesięcznie. Proponowany okres wykonywania pracy: rok szkolny 2018/2019, 01.09.2018-30.06.2018.
PRYWATNA SZKOŁA PODSTAWOWA AMERICAN SCHOOL OF WROCŁAW - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Istebna (śląskie)
Obsługa właścicieli, odbiór korespondencji, obsługa fax, odpowiedzi dla właścicieli na pisma, księgowanie faktur, rejestracja.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Oława (dolnośląskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Oława (dolnośląskie)
Dozorowanie stanu nieruchomości, pilnowanie porządku i czystości terenu adm nieruchomości, obserwowanie prac na terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Łódź (łódzkie)
układanie i segregacja tarcicy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HWWM" S.C. Wiesław I Anna Hryniewiccy - 2016-06-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- Sprzątanie klas, pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie;- Zmywanie podłóg w pomieszczeniach;- Ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych;- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury;- Wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny;- Usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci;- Mycie przeszkleń wewnątrz budynku;Pracownik odpowiada za utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w biurze, znajdującego się tam wyposażenia i sprzętu, utrzymanie porządku przed budynkiem biura.Praca w godz.: 17:00-22:00, około 100 godzin miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 534 967 487, 510 896 695, e-mail: rekrutacja (at) cleanservicepro.pl
MARIUSZ CETNAROWSKI CLEAN SERVICE PRO M.CETNAROWSKI - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca w piekarni
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Nakładanie materiałów izolacyjnych na ściany, sufity i podłogi, naszenie cegieł i zapraw murarskich na budowie, kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych. Umowa o pracę na czas określony. Okres zatrudnienia 3 lata. Jedna zmiana. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
Polskie Konsorcjum Finansowe Abis Sp.zo.o. - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie swoją własną grupą regionalnych/biznesowych klientów, zarządzanie zamównieniami od A do Z, nadzorowanie ukończonych zamównień wykonawczych od wytworzenia do logistyki, pełne zrozumienie specyfiki księgowej oraz indywidualnych wymogów biznesowych, wspołpraca z amerykańskimi partnerami łańcucha dostaw, bliska współpraca z lokalnymi oraz regionalnymi reprezentantami sprzedaży w osiąganiu kwartalnych celów, pojmowanie oraz znajomość wszystkich produktów z portfolio oraz ofert firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
Katering Danuta Szczerba - 2016-02-16 - Wola Muntowska (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się z obowiązującymi w Urzędzie przepisami oraz zasadami BHP i PPOŻ, - zapoznanie się z programem badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP), - zapoznanie się z metodologią społecznych i rolniczych badań ankietowych, - uczestniczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych statystycznych, ich kontroli i analizie, - rejestrowanie danych w systemach statystycznych badań,
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
ZATRUDNIĘ DO PRACY W SKLEPIE W RZESZOWIE SPRZEDAWCĘ MATERIAŁÓW BUDOWLANO - METALOWYCH. PRACA STABILNA W MIŁYM ZESPOLE. WYNAGRODZENIE DO USTALENIA, PRACA OD ZARAZ.WIĘCEJ INFORMACJI PO NUMEREM : 605-439-875CV BARDZO PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA MAILA: CENTRUMSMAK (at) WP.PL
CENTRUM SMAK - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
KO - RA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prace konserwatorskie oraz nadzór nad pracą firm zewnętrznych.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Myślenice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
1. Układanie nawierzchni z kostki brukowej.2. Wykonywanie nadbudowy pod nawierzchnię.3. Przygotowanie podłoża pod podbudowę.4. Sprzątanie i roboty wykończeniowe.
ANBUD P.P.H.U. RAFAŁ KRÓL - 2018-04-26 - Lublin (lubelskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Radomsko (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa oraz przeglądy diagnostyczne samochodów osobowych marki Peugeot. Praca wymaga bardzo dobrej znajomości aktualnej technologii pojazdów i narzędzi diagnostycznych / testerów elektronicznych.
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Niemcy (Niemcy)