ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Zamość oferta pracy Zamośćdis Sp. z o.o.
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji obiektu. Organizowanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, p-poż., Bhp. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań. Nadzór nad realizacją umów z firmami zewnętrznymi..
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji obiektu. Organizowanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, p-poż., Bhp. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań. Nadzór nad realizacją umów z firmami zewnętrznymi..
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana wysoka kultura osobista. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Wykształcenie techniczne lub budowlane lub elektryczne.
Nazwa pracodawcy: Zamośćdis Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Prymasa Stefana Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b31824990541e57ab1756a6079dc77a4
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc przy wykonywaniu prac w ciesielstwie, dekarstwie i ślusarstwie.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kościeliska (opolskie)
Prace pomocnicze przy produkcji podłóg drewnianych
OPTA TIMBER Piastoszyn - 2016-04-18 - Piastoszyn (kujawsko-pomorskie)
Sortowacz
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Śrem (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ligowo (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi.
Personal Partner Bürodienstleistungs GmbH - 2015-08-18 - Niemcy (Niemcy)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
HERCU PNEUMATIC ARTUR DUDA - 2018-04-12 - Bilcza (świętokrzyskie)
Montaż stolarki budowlanej (okna PVC i ALU, drzwi, bramy, rolety) na terenie małopolski. Kierowanie pojazdem do 3,5t.
FHU KNAPCZYK JÓZEF - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie konserwacji, napraw i remontów maszyn i urządzeń.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Ochrona obiektów handlowych sklepów przemysłowych, odziezowych. Różnorodność zadań: monitoring, linia kas.
kontakt przez OHP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
Sprawy związane z utrzymaniem czystości w jednostce administracyjnej, w tym nadzór nad pracownikami sanitarno-porządkowymi, sprzętem oraz nadzór i koordynacja działań firmy zewnętrznej sprzatającej części wspólne budynków, dozór w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz przycinki drzew i krzewów, pielęgnacji roslin, prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem mediów. tj. wody, prądu, gazu pomiędzy dostawcą mediów, a mieszkańcami (dokonywanie odczytów, kontrola odczytów i zużyć, nadzór wymian awaryjnych i legalizacyjnych, wprowadzanie danych do systemu - program DOM 5, opisywanie faktur, komunikacja z mieszkańcami, itp.), obsługa postępowań likwidacyjnych szkód z firmami ubezpieczeniowymi, podejmowanie obowiązków osoby nadzoru podczas dyżurów domowych odbywających się w święta i dni wolne od pracy, zastępowanie innych pracowników nadzoru w okresie ich nieobecności
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE" - 2017-11-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
-obsługa sklepu internetowego-administracja sklepu internetowego
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności: - sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennego Domu Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 (dalej DDP),- prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP,- fiskalizacja naliczeń za pobyt klientów DDP,- monitorowanie odpłatności klientów za pobyt w DDP,- prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP, -zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi,- wydawanie, odbieranie i rozliczanie kart drogowych,-rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych i agregacie prądotwórczym,- zakup, miesięczne rozliczenie i prowadzenie rejestru biletów służbowych MPK,- przyjmowanie wniosków kasacyjnych iprzygotowywanie orzeczeń technicznych,- udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych,- prowadzenie dokumentacji HACCP,- nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych,- nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,- zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności,- archiwizacja dokumentacji DDP.Warunki pracy na stanowisku:- praca wykonywana w DDP nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu,- stanowisko pracy wyposażone w komputer,-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. wyniósł poniżej 6%.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 31.07.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-54/19" , od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlPraca w systemie jednozmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tj. do dnia 31.10.2021 r. (pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) z możliwością zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 i nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg stanowiska
ABM Lokum Sp. z o.o., Sp. komandytowa Międzychód - 2017-01-11 - Międzychód (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie i odbiór korespondencji, obsługa poczty e-mail, przygotowywanie pism stałych (miesięcznych), etc.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wola Mokrzeska (śląskie)
wg programu stazu - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Wypiekanie, panierowanie poszczególnych elementów kurczaka, sprzedaż dla klienta, sprzątanie pomieszczeń. Praca w godz. 11-19 pon-ptek
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa biblioteki, dbanie o księgozbiór
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zakrzowie - 2018-07-12 - Zakrzów (lubelskie)
szycie pokrowców mebli tapicerowanych
MAREK LIBERACKI LIBRO - 2017-10-31 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
stylizacja paznokci,
Salon Urody KATRIN Katarzyna Ryżko - 2019-05-14 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Przesiadłów (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Całodobowa opieka nad wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych
DOM DLA DZIECI "SOSENKA"W CZĘSTOCHOWIE - 2019-03-21 - Częstochowa (śląskie)
sprzątanie, prace na produkcji, paczkarni
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Pniów (śląskie)
- Kompletowanie towaru do wysyłek, - Obsługa wózka kompletacyjnego, - Przyjmowanie towaru, pomoc w rozładunkach. Praca na dwie lub trzy zmiany. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 102 476, e-mail: e.rozewska (at) interkadra.pl
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza wymagań klienta, zapytań ofertowych,analiza dokumentacji technicznej przesłanej przez klienta,przygotowywanie ofert techniczno - handlowych wymienników ciepła na zapytania ofertowe od klientów,obsługa klientów w zakresie sprzedaży, doborów i zakładania zleceń produkcyjnych,przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,przygotowywanie prezentacji technicznych na temat danego produktu
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Świebodzice (dolnośląskie)
KOORDYNOWANIE PRACY BIURA, NADZOROWANIE PRACOWNIKÓW, WYMAGANIAPRAWO JAZDY B, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA,
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wynagrodzenie od 2500,00 zł netto - do uzgodnienia z pracodawcą- Kontakt telefoniczny 502-083-072
PIEKARSTWO GRZEGORZ KNOPIK - 2019-02-06 - Tczew (pomorskie)