ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Wałcz oferta pracy Zespół Zarządcó Nieruchomosci Sp. z o.o.
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: administrowanie powierzonymi nieruchomościami
Data publikacji: 2020-04-16
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Zarządcó Nieruchomosci Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 57, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: administrowanie powierzonymi nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRACA W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: Zespół Zarządcó Nieruchomosci Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5262795322
danePracodawcy_regon: 015813065
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Reymonta 15a, 75-706 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 15a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.04.2020
Data dodania oferty pracy: 16.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9843073fdd2293a7f53197ab4e0dc32
Podobne oferty pracy
budowa sieci telekomunikacyjnych - budynkowe i magistrale
TEL-COM Głabiński Paweł - 2017-01-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- PRZYGOTOWANIE DO MONTAŻU,- KOMPLETOWANIE ELEMENTÓW STOISK TARGOWYCH,- PASOWANIE PODZESPOŁÓW
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Skierniewice (łódzkie)
Prace związane z przygotowaniem do montażu, montażem, demontażem, kontrolą działania i regulacją różnego rodzaju wózków, zarówno podczas zmechanizowanych jak i zautomatyzowanych procesów technologicznych montażu, z wykorzystaniem przyrządów i uchwytów montażowych (uniwersalnych i specjalnych), różnego rodzaju narzędzi ślusarsko-monterskich, urządzeń diagnostycznych do kontroli i regulacji wózków.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Nowa Wieś (śląskie)
obsługa nieruchomości, kontrole stanów technicznych, tworzenie dokumentacji,
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności: - sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennego Domu Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 (dalej DDP),- prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP,- fiskalizacja naliczeń za pobyt klientów DDP,- monitorowanie odpłatności klientów za pobyt w DDP,- prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP, -zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi,- wydawanie, odbieranie i rozliczanie kart drogowych,-rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych i agregacie prądotwórczym,- zakup, miesięczne rozliczenie i prowadzenie rejestru biletów służbowych MPK,- przyjmowanie wniosków kasacyjnych iprzygotowywanie orzeczeń technicznych,- udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych,- prowadzenie dokumentacji HACCP,- nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych,- nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,- zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności,- archiwizacja dokumentacji DDP.Warunki pracy na stanowisku:- praca wykonywana w DDP nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu,- stanowisko pracy wyposażone w komputer,-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. wyniósł poniżej 6%.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 31.07.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-54/19" , od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlPraca w systemie jednozmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tj. do dnia 31.10.2021 r. (pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) z możliwością zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 i nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja podstawy programowej.Praca w Kołobrzegu wg planu zajęć w godz. 8-16:30.
Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II - 2019-07-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nadzorowanie pracy dozorców
KAWIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja, rozbudowa i ndzór nad systemami bezpieczeństwa cyfrowego, aktywny udział w projektach informatycznych firmy, precyzowanie i wyjasnienie technicznych szczegółów ( w jezyku perskim).Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace wytaczarskie na wytaczarce ADP - 15 oraz innych
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Kobyłka (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem szkoły, dokonywanie bieżącej konserwacji, napraw i remontów wyposażenia, kontrola i dbanie o sprzęt przeciwpożarowy i urzadzenia odgromowe, kontrola konserwacja i naprawa instalacji i urządzen wodno-kanalizacujnych, kontrola i naprawa ogrodzenia i urządzeń sportowych, kontrola i utrzymanie czystości terenu wokół budynku szkoły, koszenie trawników oraz odsnieżanie zewnetrznych ciągów komunikacyjnych. . Praca w godz.14.00-22.00 w zastępstwie za osobę przebywającą na zwolnieniu lekarskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Siedlce (mazowieckie)
Zbiór pieczarek
Uprawa Pieczarek Sławomira Bruździńska - 2020-01-21 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów w branży odgromowej, sporządzanie wycen
Alu-Fast Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości na terenie obiektu obsługiwanego przez firmę.Sprzątanie przy pomocy maszyn czyszczących.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie i siekanie owoców i warzyw, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego, czyszczenie sprzętu kuchennego, zmywanie naczyń.
Firma Handlowo Usługowa MAR-JANEK s.c - 2019-05-14 - Nysa (opolskie)
pomoc w pracach sekretariatu firmy, praca od poniedziałku do piątku 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa administracyjna budynków wspólnot mieszkaniowych; sporzadzanie pism, przygotowywanie zebrań wspólnot mieszkaniowych; dostarczanie korespondencji, archiwizacja dokumentacji; przyjmowanie zgłoszeń dot. eksploatacji i awarii, wizje w budynkach
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Oława (dolnośląskie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków, prace porządkowe
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-pomoc w prowadzeniu sekretariatu- przyjmowanie, selekcjonowanie korespondencji-przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwu- odbieranie poczty elektronicznej- obsługa urządzeń ( komputer, telefon, faks, kserokopiarka)- ewidencjonowanie w dzienniku korespondencji- prowadzenie zeszytu wyjść służbowych-sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Sieradz (łódzkie)
obsługa gratownicy, usuwanie pozostałości po obróbce skrawaniem,znakowanie zakupionych materiałów i wyprodukowanych elementów
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Gorlice (małopolskie)
wykonywanie konstrukcji metalowych, bram, ogrodzeń, balustrad, galanterii metalowej i ich konserwacja
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż, doradztwo, wykładanie towaru, dbałość o stanowisko pracy,1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Kraków (małopolskie)
wg propgramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lubsko (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie z zakresem zadań, wizja lokalna w pomieszczeniach i oglad ich stanu technicznego, realizacja zadań administracyjnych, opracowywanie harmonogramu prac administracyjno-porządkowych
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Rzeszów (podkarpackie)