ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Kraków oferta pracy GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym;prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości;przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych;kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców;współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości;kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami);nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych;przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów budżetowych (finansowych);nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż. oraz ochrony środowiska.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złotej Jesieni 6/71, 31-831 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym;prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości;przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych;kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców;współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości;kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami);nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych;przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów budżetowych (finansowych);nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż. oraz ochrony środowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Godziny pracy 9-17.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2019
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00bbbec8eb109c816651cf1b774c733f
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, pomoc przy wyborze produktu, rozmieszczenie obuwia na półkach, sprawdzanie towaru pod względem jakościowym i ilościowym, dbanie o prawidłowe oznaczenia cenowe i graficzne asortymentu.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Dęblin (lubelskie)
Opracowywanie technologiczne zleceń, składanie zamówień; Praca w godz.8.00-16.00;Kontakt z pracodawcą osobisty w godz.10.00-15.00 oraz e-mail.
PPHU "ALFA" SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Charnowo (pomorskie)
Przygotowanie posiłków, przestrzeganie zasad HACCP, przestrzeganie zasad BHP.Wymagane wykształcenie zawodowe gastronomiczne lub nabyte umiejętności kucharskie, doświadczenie mile widziane, umiejętności pracy w zepole oraz organizacjne.
Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 2016-12-08 - Kąty (mazowieckie)
oferta dla osób do 30 roku życia-Administrator nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Augustów (podlaskie)
w/g zawodu
GOTEX Stąpór Spółka Komandytowa - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
PT DYSTRYBUCJA S.A. - 2016-05-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie rysunków, obsługa komputera, programu Word, Excel
Instalatorstwo Elektryczne Maciej Rusnak - 2017-03-09 - Mszana Dolna (małopolskie)
Prace instalatorskie, montaż instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną
kontakt przez PUP - 2015-11-03 - Ostroróg (wielkopolskie)
organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodnie ze złożona oferta
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Rokiciny (pomorskie)
Selekcja ,naprawa komponentów branzy motoryzacyjnej
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Tychy (śląskie)
Podpisywanie umów. Meldowanie/wymeldowanie gości. Obsługa rezerwacji w systemie internetowym. Sprzątanie apartamentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa wspólnot mieszkaniowych zgodnie z ustawą o własności lokali,- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dot Wspólnot,- Prowadzenie zebrań,- Wyjazdy do budynków w przydzielonym rejonie ( teren Wrocławia ) - Obsługa programu PROBIT (nauka na miejscu)Rodzaj umowy: początkowo na czas próbny, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca jednozmianowa. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) naszzarzadca-wroc.pllub telefoniczny: 71/336-47-37 wew. 19
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Ciągle zarządzanie projektem, minimalna podstawowa wiedza na temat cyklu projektowania oprogramowania, przygotowaniedokumentacji, codzienne wsparcie administracyjne (spotkania, raportowanie kroków), wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją- raportowania czasu/zadań na różnych poziomach do różnych interesariuszy, np. programu JIRA
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
dbałość o bieżące funkcjonowanie biura (nadzór nad przebiegiem zajęć, imprez), sporządzanie informacji, redagowanie pism, realizacja zadań związanych z promocją firmy, obsługa klientów, kontakt z klienetm osobisty i telefoniczny, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizacja zadań asystenta rodziny wynikająca z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz. U. z 2017, poz.697)realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. poz. 1860)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2017-06-14 - Hażlach (śląskie)
Obsługa klientów, wykładanie towaru.
RacibórzDis Sp. z o. o. Market E. LECLERC - 2017-06-12 - Racibórz (śląskie)
- administrowanie aplikacjami,- utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań,- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej,- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień,nakywanie do stołów
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Trzcianka (wielkopolskie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej i terminala, przygotowywanie zwrotu/przesunięć, eksponowanie towaru, dbałośc o powierzone mienie.
"BIG STAR LIMITED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie czynności wynikających z ustawy o strażach gminnych
Straż Miejska w Bytomiu - 2016-09-21 - Bytom (śląskie)
Pomoc w opiece nad grupą przedszkolną, realizacja programu przedszkolnego. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Wymagania: wykształcenie pedagogiczne - pedagogika wczesnoszkolna. Praca na 3/4 etatu lub cały etat.
Prywatne Przedszkole "Słoneczne Przedszkole" w Łęczycach; Usługi Opiekuńczo- Specjalistyczne Anna Ramczyk - 2018-08-20 - Łęczyce (pomorskie)
Pobieranie materiału do badań laboratoryjnych
LOMA Laboratorium Medyczne Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Ozimek (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Puchały (mazowieckie)
obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-02-28 - Wartkowice (łódzkie)
Wsparcie pracowników działów produkcyjnych w zakresie realizacji codziennych zadań
Wheelabrator Schlick Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Września (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, w tym wietnamskimi. monitorowanie na bieżąco rynku.
LARA NN SP.ZO.O - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nauka/pomoc w:-obsługi panelu adminstracyjnego strony internetowej firmy-wprowadzania danych na stronę internetową-tworzenia artykułów umieszczanych a stronie internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)