ADMINISTRATOR Łódź oferta pracy RSM Bawełna
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Administrowanie nieruchomościami , obsługa mieszkańców
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: RSM Bawełna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przybyszewskiego 163, 93-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Administrowanie nieruchomościami , obsługa mieszkańców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: RSM Bawełna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Przybyszewskiego 163, 93-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Przybyszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 163
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?387d966923871fc3dcc64dec27ba2344
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepu, dbanie o poprawność opisów, cen i dostępności towarów, kontakt z firmami pozycjonującymi oraz z copywriterami, obsługa serwisów społecznościowych powiązanych ze sklepem.
AKCESORIA CNC Elżbieta Taraszkiewicz - 2016-04-26 - Augustów (podlaskie)
prace na magazynie
PHU TRAK ANNA BUJANOWSKA - 2019-12-02 - Koluszki (łódzkie)
współpraca przy przygotowaniu i wdrażaniu dokumentacji ochrony danych osobowych; współpraca przy przeprowadzaniu okresowych planów sprawdzeń; zapewnienie ciągłości działania systemu; zapewnienie awaryjnego źródła zasilania oraz zabezpieczenia przed zakłóceniami w sieci zasilającej; kontrola przeglądu i konserwacji syst. infor. służących do przetwarzania danych osobowych; zabezpieczenie systemów służących do przetwarzania danych osobowych przed działaniem oprogramowania złośliwego; zabezpieczenie pomieszczenia serwerowni przed dostępem osób nieuprawnionych; dostosowanie wszystkich systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych; ochrona przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci publicznej; nadzorowanie stosowania zasady "czystego ekranu". Umowa na rok z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30 ; wynagrodzenie od 4000 zł brutto
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2019-10-30 - Ustka (pomorskie)
Formowanie i wypiek pieczywa, praca samodzielna
Piekarnia Soplicowo Smolak Mieczysław - 2015-12-03 - Otwock (mazowieckie)
- ustawianie i obsługa pił mechanicznych wg rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Świebodzin (lubuskie)
Podstawowa obsługa klienta w zakresie realizowanych przez Referat Infrastruktury Komunalnej i Zamówień Publicznych. Przygotowywanie informacji na temat realizowanych zadań w szczególności do biuletynu, na komisje i sesje Rady Miasta, sprawozdań. Przygotowywanie dokumentacj dotyczących wydatkowania środków publicznych i prowadzenie rozliczeń wynikających z zakresu obowiązków. Prowadzenie rejestru udzielanych zamówień. Archiwizacja dokumentów referatu. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, pism z zakresu zadań referatu. Sprawdzanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych.
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
wykonywanie prac załadowczych i wyładowczych oraz transportowanie towarów
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-11-04 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Zamiatanie hali sprzedażowej i parkingu. Drobne prace. Czyszczenie roślin.
Majewscy ''Świat Kwiatów i Roślin'' Centrum Ogrodnicze Grażyna Majewska - 2017-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
Praca na hali sprzedaży, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy pod nieobecność kierownika, zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców. Wymagania: staż pracy min 1 rok, mile widziana książeczka do celów sanitarnych, mile widziane zarządzanie zespołem. Miejsce pracy - Bojano.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Bojano (pomorskie)
Układanie płytek w budynku oraz na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Częstochowa (śląskie)
ZBIERANIE PIECZAREK I PRACE ZWIĄZANE ZE ZBIOREM.
GOSPODARSTWO PRODUKCYJNO -HANDLOWE "GRZYBEK " PIOTR PASOŃ - 2020-08-04 - Opole (opolskie)
jw.
ADMiZ Administracja i Zarządzanie Hanna Strus - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie odzieży używanej.Praca w godzinach 14.00-20.00
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji obiektu. Organizowanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, p-poż., Bhp. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań. Nadzór nad realizacją umów z firmami zewnętrznymi..
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Zamość (lubelskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie zawodowe- ekonomiczne, administracyjne; obsługa komputera; odporność na stres; zakres obowiązków: obsługa klientów; przyjmowanie wniosków i skarg; obsługa telefoniczna ROM-u; udzielanie inf. i sposobie załatwienia zgłaszanych problemów; przyjmowanie zgłoszeń dot. remontów, usterek i przekazywanie do Działu technicznego; przyg. umów na ogródki przydomowe, odczytywanie liczników i podliczników ciepłej i zimnej wody; kontrolowanie użytkowania pomieszczeń wspólnych tj. pralnie, suszarnie, strychy itp.; sprawadzanie czystości w zarządzanych zasobach; jedna zmiana; miejsce odbywania stazu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
prace monterskie
kontakt przez OHP - 2018-11-20 - Kocikowa (śląskie)
- obsługa kasy fiskalnej- obsługa działu mięsnego- wykładanie towaru- dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2019-09-05 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
-kompleksowa obsługa sekretariatu-zarządzanie procesem obiegu dokumentacj-obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej-kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych-przygotowywanie umów, pism urzędowych,zestawień i raportów dotyczących transakcji handlowych-czynności wspierające pracę zarzadu ,prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości.
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2020-07-24 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
- bezpośrednia obsługa klienta,- sprzedaż towarów,- obsługa kasy fiskalnej,- wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Deszkowice Pierwsze (lubelskie)
Archiwizowanie dokumentów, porządkowanie dokumentacji, dowóz pracowników do miejsca pracy
INWAR S.A. - 2016-10-14 - Sieradz (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie części samochodowych, oraz dostarczanie do klienta
ABT Systematic Marcin Turbiarz - 2017-05-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Koordynowanie technicznego utrzymania nieruchomości,- Koordynowanie pracy firm zewnętrznych,- Kontakt z Klientami,- Rozliczanie mediów.Kontakt: telefon 881-069-047 , e-mail: l.markowski (at) conceptnova.pl lub osobisty w Tczewie przy ul. Niepodległości 1
CONCEPT NOVA NIERUCHOMOŚCI ŁUKASZ MARKOWSKI - 2019-12-09 - Tczew (pomorskie)
REGULOWANIE MASZYN I URZĄDZEŃ W ZAKRESIE UTRZYMANIA WŁAŚCIWOŚCI PARAMETRÓW TECHNOLOGICZNYCH; USUWANIE DROBNYCH USTEREK W ZESPOŁACH MECHANICZNYCH ELEMENTÓW BEZPOŚREDNIO STYKAJĄCYCH SIĘ Z CIASTEM LUB PRODUKOWANYM NADZIENIEM LUB POLEWA; OCENIANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNO - TECHNOLOGICZNEJ MASZYN I URZĄDZEŃ CIASTKARSKICH; ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE PRACY BRYGAD PRODUKCYJNYCH.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE,-MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI REGULOWANIA MASZYN I URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH,-MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH,-DOŚWIADCZENIE MINIMUM ROK NA TAKIM SAMYM LUB PODOBNYM STANOWISKU.GODZINY PRACY: 6-14, 14-22, 22-6 (TRZY ZMIANY), WYNAGRODZENIE 2225,00 ZŁ BRUTTO.
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń lokatorów; udział w przeglądach technicznych i odbiorach wykonywanych napraw i remontów; kontrola odczytów liczników oraz pracy instalacji C.O i C.W.U; rozliczanie zużycia wody, ciepłomierzy i energii elektrycznej; nadzorowanie prawidłowości wywozu nieczystości stałych; wystawianie zleceń; przygotowywanie projektów umów dla wykonawców; przygotowywanie projektów planów zasobów Gminy Miejskiej i KTBS.
Kościerskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o - 2020-03-09 - Kościerzyna (pomorskie)
Główne zadania:- współpraca z mieszkańcami w zakresie administrowanych zasobów- prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości- nadzorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych zasobach- sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym- przygotowywanie danych do rozliczeń mediów- kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach przez podwykonawców- współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości- przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów finansowychOferujemy:- zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Procesowanie plików z transakcjami: Procesowanie plików ztransakcjami, otrzymywanymi codziennie od Funduszów;Potwierdzanie i raportowanie transakcji: Potwierdzanie transakcji(elektronicznie, telefonicznie, poprzez papierowe potwierdzenia) woparciu o pliki przesyłane przez Fundusze i detale transakcjiprzekazane od zaakceptowanych przez Fundusz brokerów;Eksportowanie Transakcji/ Instrukcje do rozliczania transakcji:Przesyłanie detali transakcji otrzymanych od Funduszów do PrimeBrokerów i Custodianów w dzień nawiązania transakcji orazrozwiązanie wszelkich rozbieżności; Monitorowanie rozliczania siętransakcji na rynkach: Monitorowanie transakcji nie rozliczonychna rynkach u Prime Brokerów, brokerów i funduszy, włącznie zmonitorowaniem raportów niedopasowanych transakcji od primebrokerów i brokerów; Rekoncyliacje i odpowiadanie na zapytania:Dzienne przeglądanie i rozwiązywanie rozbieżności narekoncyliacjach poprzez komunikowanie się z brokerami i PrimeBrokerami w imieniu Funduszu. Odpowiadanie na wszelkiezapytania od zespolu NAV.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa księgowa i kadrowa podmiotów gospodarczych.
SKARBEK Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Opole (opolskie)
do uzgodnienie z pracodawcą
ZAKŁADOWY KLUB SPORTOWY "STAL" RZESZÓW - 2017-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Załadunek i rozładunek materiałów.2. Rozmieszczanie i układanie przyjętych materiałów na wyznaczonej powierzchni magazynowej oraz bezpieczne ich układanie.3. Kompletacja materiałów magazynowych zgodnie z dokumentacją magazynową.
Gorenje Polska Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)