ADMINISTRATOR Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa w zakresie utrzymania czystości, pielęgnacja terenów zielonych, obsługa mieszkańców, odpisywanie na pisma. Wynagrodzenie na okresie próbnym 3100 zł brutto.
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grota-Roweckiego, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa w zakresie utrzymania czystości, pielęgnacja terenów zielonych, obsługa mieszkańców, odpisywanie na pisma. Wynagrodzenie na okresie próbnym 3100 zł brutto.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 06.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Podobne oferty pracy
Kompleksowe administrowanie przydzielonymi obiektami. Bezposrednia obsługa Wspólnot Mieszkaniowych. Nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, udział w organizacji zebrań właścicieli lokali. Realizacja podjętych uchwał, prowadzenie dokumentacji. Sporządzanie i weryfikacja umów z dostawcami mediów oraz firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomość.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Administrowanie strony www i tworzenie grafiki.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Zamość (lubelskie)
praca dozorowa na obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Świdnik (lubelskie)
- organizowanie frachtów dla aut przy pomocy giełdy transportowej- prowadzenie rozliczeń zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bączek (pomorskie)
prowadzenie oraz modernizacja firmowej strony internetowejdbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepuobsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówieńtworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingureklama firmy na portalach branżowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towaru wg. specyfikacji, rozwożenie na sklep, rozkładanie na półkach, dbanie o porządek
F.H. AL Spółka Jawna Lucyna Wajda - 2016-01-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
nauczyciel wychowania przedszkolnego
VICTORIA CENTER PIOTR KOLBER - 2017-07-07 - Wrząsowice (małopolskie)
odbiór z linii kartonów z towarem
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu Hurtownia "JOGSER" - 2016-06-07 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa zameldowań i wymeldowań na recepcji hotelu, dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, profesjonalna obsługa klienta oraz dbanie o gości podczas pobytu.
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Niemcy (Niemcy)
Kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż, oraz propagowanie wyrobów przedsiębiorstwa, pomiary, oraz wyliczenia pokryć dachowych i innych materiałów budowlanych.sprzedaż materiałów budowlanych, pomiary dachów, znajomość asortymentu, doradztwowizytowanie firm współpracujących, pozyskiwanie zamówień, reprezentowanie firmy na zewnątrz
PW "WAT'' SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-19 - Mętów (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wołomin (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)
Spawanie
JML Serwis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-20 - Konin (wielkopolskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczym/ bar gastronomiczny. Praca na dwie zmiany. Wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie w handlu, znajomość obsługi kasy fiskalnej. Mile widziane osoby z terenów gminy Wejherowo.
Firma "RELAX" s.c Dorota Kreft, Tadeusz Kreft - 2016-08-30 - Wejherowo (pomorskie)
Czyszczenie mechaniczne powierzchni, odtłuszczanie, suszenie zagruntowanych powierzchni, wygładzanie, matowanie. Nakładanie natryskowe emali na przygotowaną powierzchnię. Polerowanie powierzchni za pomocą past polerskich. Praca jednozmianowa w godz. 8-16, umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie 3000-3500 zł brutto miesięcznie. Wymagania:mile widziane wykształcenie zawodowe, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe. Kontakt z Pracodawcą: Ewelina Klawikowska tel. 605 306 505
AUTO MIRAS AUTORYZOWANY SERWIS SAMOCHODOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Pępowo (pomorskie)
pakowanie, skaldanie pudelek, etykietowanie produktów spożywczych przy obsłudze maszyn w ruchu. Jeden weekent w miesiącu pracujący
HUMAN CENTER - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, dobra dykcja, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość obsługi komputeraZakres obowiązków: umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
I. IQ Energetyka Dariusz Mikrut II. DM Negotium Dariusz Mikrut - 2018-01-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Wieruchów (mazowieckie)
Monitorowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Pogódki (pomorskie)
Kontrola ruchu osobowego, ochrona obiektu. Obiekt jest czynny w godzinach: 6-24, zmiany są do ustalenia np. po 10 godzin- 10-18, 14-24). Początkowo umowa zlecenie, ale istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - WYTWÓRCZE "EUROTRANSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Wyszków (mazowieckie)
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za: obsługę Klienta na sali sprzedaży oraz w kasie, rozliczenie powierzonej gotówki, wykładanie towarów, porządek i czystość w sali sprzedażowej i na zapleczu. Praca w godz. 6-14, 14-22. Praca w sklepach Netto na terenie Słupska
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Słupsk (pomorskie)
konserwacja maszyn i urządzeń ,naprawy przeglądy instalacjie-mail:rekrutacja (at) gegenbauerpolska.pl
Gegenbauer Polska - 2016-07-25 - Oława (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych prac porządkowych na powierzonym terenie, w tym sprzątanie odpadów i opróżnianie koszy na śmieci, dbanie o zieleń: koszenie trawy, podlewanie roślin, dbanie o nasadzanie. Dbanie o prawidłowy stan techniczny powierzonego sprzętu. Dbanie o zwierzęta hodowlane. Zmiany: 6-14, 14-22, 22-6. na początku umowa zlecenie na okres próbny, następnie umowa o pracę.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-16 - Wyszków (mazowieckie)
Pomoc murarza ( prace budowlane; szpachlowanie, malowanie, sprzątanie budowy)
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szprotawa (lubuskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie spółek na pełnej księgowości, rozliczanie ZUS, naliczanie płac, zanjomość przepisów księgowych
"EURO CONSULT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarzadzanie zespołem w róznych lokalizacjach; monitorowanie wykorzystania i wydajności oraz rozwiązywanie problemów z serwerem, oprogramowaniem i sprzętem; rozwiązanie problemów biznesowych, operacyjnycj na tzw. poziomie 3 (Level 3 support), terminowe zamykanie incydentów; analizowanie poszczególnych incydentów, wprowadzanie środków prewencyjnyh w celu uniknięcia ponownego wystąpienia; sugerowanie i wdrażanie ulepszeń systemowych i operacyjnych, w tym możliwości wprowadzenia automatyzacji procesu; usprawnanie rozwoju platform Hostingowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja bieżących spraw administracyjno-biurowych, obsługa systemu Comarch Optima (fakturowanie, wystawianie dokumentów magazynowych), bieżący kontakt z firmą spedycyjną (zamawianie kurierów, sporządzanie listów przewozowych), organizacja szkoleń BHP oraz kierowanie na badania lekarskie, telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami, wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy,
Biuro Handlowe LOBO Jacek Bożkiewicz - 2017-06-14 - Przebędowo (wielkopolskie)
Obsługa klientów GOPSU
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Chmielno (pomorskie)
realizacja transportów, kontakty z firmami z Ameryki Północnej, kontakty z przewoźnikami z Ameryki Północnej. Umowa zlecenie, ok. 30 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska:-przyjmowanie zgłoszeń, delegowanie telefonów do odpowiednich komórek spółdzielni- prowadzenie dziennika korespondencji, odbiór i nadawanie listów, przesyłek itp.- obsługa dodatków mieszkaniowych- dostarczanie lokatorom naliczeń, rozliczeń, informacji o zebraniach itp.- bieżące monitorowanie funkcjonowania nieruchomości i prowadzenie dokumentacji związanej z - zasobami (w tym prowadzenia dzienników budynku);- kontrola i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawy usług dla nieruchomości w zakresie: - kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń;- prac konserwatorskich i remontowych; - dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci - utrzymania czystości; w tym przeprowadzanie wizytacji i obchodów nieruchomości mających na celu weryfikację pracy dostawców usług. - kontrola i nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków;- bieżące drobne prace konserwatorskie/naprawy; - pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielem nieruchomości;- raportowanie na temat najważniejszych informacji dotyczących zarządzania nieruchomością- uzupełnianie informacji na stronie internetowejOsoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV, zdjęcia i listu motywacyjnego na adres rekrutacja (at) smbarbakan.pl Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BARBAKAN - 2016-08-08 - Tczew (pomorskie)