ADMINISTRATOR DS. PERSONALNYCH Wrocław oferta pracy Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ADMINISTRATOR DS. PERSONALNYCH

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: 1) Weryfikowanie dokumentów nowo przyjmowanych pracowników w zakresie zgodności z wnioskiem o zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;2) Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmiany oraz rozwiązania stosunku pracy;3) Zakładanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej;4) Prowadzenie kartotek ewidencyjnych i zasiłkowych pracowników;5) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu kadrowo-płacowego;6) Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych i ich rejestrowanie;7) Prowadzenie procedury i przygotowanie dokumentów związanych z nakładaniem na pracowników kar porządkowych;8) Pomoc i przygotowywanie wniosków pracowników o świadczenia rehabilitacyjne, emerytury i renty. Ustalanie uprawnień pracowników do odpraw z tego tytułu;9) Przygotowanie dokumentacji kadrowo- płacowej do archiwum;10) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;11) Sporządzanie zaświadczeń do ZUS dla pracowników i emerytów;12) Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników i list należności dla zleceniobiorców;13) Sporządzanie i wysyłanie deklaracji i raportów ZUS;14) Nanoszenie potrąceń indywidualnych do programu kadrowo-płacowego;15) Sporządzanie dokumentów PK;16) Sporządzanie sprawozdań do GUS;17) Sporządzanie rocznych deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy (PIT 4R i 8R);18) Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-8/11);19) Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych w zakresie dyscypliny pracy w obsługiwanych jednostkach MCUS.Wymagane dokumenty:1) kserokopie posiadanych świadectw pracy;2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;3) kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;4) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;7) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełno-sprawności.Dodatkowe dokumenty:1) szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;2) list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres MCUS z dopiskiemDotyczy naboru na stanowisko ADMINISTRATORA DS. PERSONALNYCH w terminie do dnia 15 WRZEŚNIA 2020 r. (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w wymaganiach niezbędnych oraz nie dołączenie któregokolwiek wymaganego dokumentu powoduje odrzucenie oferty. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Data publikacji: 2020-08-26

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mączna 3, 54-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Weryfikowanie dokumentów nowo przyjmowanych pracowników w zakresie zgodności z wnioskiem o zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;2) Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmiany oraz rozwiązania stosunku pracy;3) Zakładanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej;4) Prowadzenie kartotek ewidencyjnych i zasiłkowych pracowników;5) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu kadrowo-płacowego;6) Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych i ich rejestrowanie;7) Prowadzenie procedury i przygotowanie dokumentów związanych z nakładaniem na pracowników kar porządkowych;8) Pomoc i przygotowywanie wniosków pracowników o świadczenia rehabilitacyjne, emerytury i renty. Ustalanie uprawnień pracowników do odpraw z tego tytułu;9) Przygotowanie dokumentacji kadrowo- płacowej do archiwum;10) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;11) Sporządzanie zaświadczeń do ZUS dla pracowników i emerytów;12) Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników i list należności dla zleceniobiorców;13) Sporządzanie i wysyłanie deklaracji i raportów ZUS;14) Nanoszenie potrąceń indywidualnych do programu kadrowo-płacowego;15) Sporządzanie dokumentów PK;16) Sporządzanie sprawozdań do GUS;17) Sporządzanie rocznych deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy (PIT 4R i 8R);18) Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-8/11);19) Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych w zakresie dyscypliny pracy w obsługiwanych jednostkach MCUS.Wymagane dokumenty:1) kserokopie posiadanych świadectw pracy;2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;3) kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;4) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;7) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełno-sprawności.Dodatkowe dokumenty:1) szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;2) list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres MCUS z dopiskiemDotyczy naboru na stanowisko ADMINISTRATORA DS. PERSONALNYCH w terminie do dnia 15 WRZEŚNIA 2020 r. (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w wymaganiach niezbędnych oraz nie dołączenie któregokolwiek wymaganego dokumentu powoduje odrzucenie oferty. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
ponadto:- premia regulaminowa, miesięczna (20% wynagro-dzenia zasadniczego),- dodatek za wysługę lat (min. 5 lat stażu pracy),- nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja);- możliwość dodatkowych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR DS. PERSONALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):1) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, preferowane wyższe umożliwiające pracę na danym stanowisku;,2) znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o pracownikach samorządowych;3) nieposzlakowana opinia;4) obywatelstwo polskie;5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;6) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):1) umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku;2) dokładność i staranność wykonywania zadań;3) zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych;4) umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów;5) umiejętność pracy w zespole;6) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;7) umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych;8) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;9) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL)

Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

danePracodawcy_nip: 8942686361

danePracodawcy_regon: 932684540

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Mączna 3, 54-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kserokopie posiadanych świadectw pracy;2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;3) kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;4) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;7) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełno-sprawności.Dodatkowe dokumenty:1) szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;2) list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres MCUS z dopiskiemDotyczy naboru na stanowisko ADMINISTRATORA DS. PERSONALNYCH w terminie do dnia 15 WRZEŚNIA 2020 r. (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Mączna

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: RP.411-552/08

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 27.08.2020

Oferta pracy ważna do: 15.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d854df61c284823470c2ecd74e3f059

Podobne oferty pracy

KURIER - do 17 PLN

Odbieranie przesyłek z magazynu i dostarczanie ich do klientów na podległym obszarze. Wystawianie faktur, naliczanie ceny za usługi.Umowa zlecenie: 3 lataIlość godzin w miesiącu około 160-170Miejsce pracy: teren miasta Wrocławiakontakt z pracodawcę e-mail: tymchenkoihor (at) gmail.com
KAMILA WOJCIECHOWSKA USŁUGI TRANSPORTOWE - 2020-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA KLATEK SCHODOWYCH I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 17 PLN

Sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych.Miejsce wykonywania pracy: Zabrze - Zandka.Może być emeryt.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Zabrze (śląskie)

SPAWACZ* - od 2 800 PLN

spawanie konstrukcji metalowych
Poltramp Yard Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OBSŁUGA SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 200 PLN

obsługa zamówień, odbieranie telefonów, poczty służbowej, zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA - od 9 000 PLN

Osoba pracująca na stanowisku będzie odpowiedzialna za: organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi działami administracyjnymi; nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi; zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA; administrowanie faktur przychodzących i/lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych; kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi; zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut; współpraca w zamykaniu i/lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych; przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych; proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)

KELNER - BARMAN - od 1 850 PLN

praca w barze, serwowanie napojów, obsługa kasy fiskalnej
PHU Tomasz Żygo, Mariusz Zygo s.c. - 2016-01-14 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI OPŁACANY STAWKĄ GODZINOWĄ - od 12,6 PLN

przygotowywanie produktów (kanapek, sałatek, napojów itp.), prace porządkowe, prace magazynowe
McDonald's Polska sp. z o.o. - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)

DYREKTOR PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ - od 4 000 PLN

Zarządzanie placówką i podległym personelem;Zamawianie posiłków dla dzieci z uwzględnieniem alergii pokarmowych i indywidualnych potrzeb;Prowadzenie dokumentacji żłobka;Przygotowywanie comiesięcznych planów zajęć, wspólnie z pozostałymi opiekunkami;Czynny udział w procesie rekrutacji;Rozmowy z rodzicami dzieci uczęszczających do placówki, w tym rozwiązywanie sytuacji konfliktowych;Spotkania z rodzicami zainteresowanymi oddaniem dziecka pod opiekę;Reprezentowanie żłobka na zewnątrz.Nadzór nad pracownikami żłobka, określanie zakresu czynności, organizowanie ich czasu pracy, ocena jakości pracy, skierowanie na doszkalanie pracowników;Działalność marketingowa, określanie zakresu oferty żłobka;Prowadzenie rozliczeń (rodzice, gmina, programy unijne)
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zawiercie (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 3 000 - 3 500 PLN

opieka dydaktyczno-wychowawcza w przedszkolu;
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE NR 1 "ZACZAROWANY DOMEK" - 2018-08-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

Rejestracja pacjentów.
Przychodnia Opieki Stomatologicznej EKO-MED - 2018-03-09 - Chełm (lubelskie)

KELNER - od 17 PLN

Wykształcenie zawodowe, średnie. Doświadczenie mile widziane, aktualna książeczka senepidowska. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny. Podania składać e-mailem: kwiatkowski (at) kwiatkowskiths.pl
KWIATKOWSKITHS SP Z O.O. - 2020-10-05 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 12 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem Wynagrodzenie 12 zł netto/h Praca I zmianowa 6-18Praca w Trójmieście Pracodawca zapewnia transport.
Ewelina Piotrowska Firma Ogólnobudowlana - 2016-09-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTARCYJNA - od 14,7 PLN

współpraca z księgowością, wpsółpraca przy realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, znajomośc przepisów bezpieczeństwa, nadzorowanie, usuwanie awarii, kontakt z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Poznań (wielkopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 080 PLN

- selekcja i wzrokowa kontrola gotowych komponentów, - umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi (takimi jak suwmiarka, mikrometr)- umiejętność działania wg procedury/instrukcji- znajomość technik pomiarowych będzie dodatkowym atutem,- praca w instrukcją stanowiskową.
Human & Hunter - 2017-01-20 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

transport płynnych art. spozywczych cysterną
Usługi Transportowo - Towarowe Skierka Kamil - 2017-12-18 - Krasnystaw (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 200 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Prace biurowe związane z działalnością firmy.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PLACOWY - do 2 100 PLN

prace porządkowe na terenie stacji
VIVA INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Piekary Śląskie (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWO-ADMINISTRACYJNY - od 3 500 PLN

Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, wystawianie dokumentów dla klientów , archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji kadrowo-księgowej.
KLM-Energia Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Smykówko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA INSTYTUCJI FINANSOWEJ - 997,4 PLN

zakładanie rachunków, lokat, realizowanie przelewów
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Połaniec (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYN - do 13 PLN

Wykształcenie gimnazjalne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na linii produkcyjnej; umiejętność pracy w zespole; gotowość do pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca fizyczna w firmie produkcyjnej przy obsłudze maszyn w ramach procesu produkcyjnego; zapewnienie wymaganej ilości i jakości produktów na każdym etapie produkcji; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Bojkowska; pracodawca oferuje bezpłatny dojazd z terenu Gliwic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Tarnowskich Gór, Rybnika, Knurowa, Świętochłowic i Siemianowic Śląskich
HR MASTERS AGNIESZKA BEDNARSKA, MAGDALENA SIWIŃSKA-OLSZÓWKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)

KASJER - 9 - 9,5 PLN

rozliczenie ze sprzedażyobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Tychy (śląskie)

MONTAŻ REKLAM - od 1 200 PLN

prace montażowe
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)

MANAGER PLACÓWKI BANKOWEJ PKO BP - 5 500 - 8 400 PLN

Odpowiedzialność za wyniki placówki bankowej, organizowanie pracy placówki bankowej, zarządzanie zespołem sprzedażowym, aktywne wsparcie i motywowanie zespołu, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów Indywidualnych oraz Biznesowych, dbanie o najwyższą jakość obsługi, kształtowanie pozytywnego wizerunku naszego Banku.
FSC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-18 - Chocianów (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

oferowanie i sprzedaz opakowań ozdobnych
Katarzyna Saternus " TOMAS " - 2016-02-29 - Kamieńsk (łódzkie)

REFERENT W DZIALE HANDLOWYM - 126 - od 2 400 PLN

rozliczanie dokumentów handlowych
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-01-20 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY ZESPOŁU PREZYDIALNEGO - 1 017,4 PLN

prowadzenie dziennika korespondencji i podawczego, wysyłanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej i poczty specjalnej, obsługa "okienka podawczego", prowadzenie rejestrów Zespołu Prezydialnego, pomoc w obsłudze skretariatu Komendanta, pomoc w prowadzeniu składnicy akt
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Pszczyna (śląskie)


Wybierz powiat