ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA Płońsk oferta pracy Fundacja Pracy Narodów
Stanowisko: ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: - Pilnowanie dokumentacji projektowej- Pilnowanie faktur i ich obsługa w programie CRM (3 dni szkolenia w tym zakresie)- Prowadzenie bazy kontaktów w systemie i wprowadzanie nowych kontaktów (3 dniowe szkolenie)- Odbieranie telefonów i maili- Obsługa Chat stron www- Aktualizacja treści i zdjęć na stronach www (3 dniowe szkolenie)- Pilnowanie porządku w biurze- Udział w organizowanych eventach, szkoleniach na terenie Polski jako hostessa- Prowadzenie kanałów w social media (Facebook i Linked In)- Wysyłanie korespondencji na poczcie- Umiejętność poprawnego pisania w języku polskimUmowa o pracę na okres 12 miesięcy. Wstępnie 2 tygodniowy okres próbny (płatny). Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 665 691 673 lub wysyłać dokumenty aplikacyjne na adres e-mail: info (at) fwn.org.pl.Oferta pracy jest zgłoszona przez pracodawcę z projektu mOWES dla osób defaworyzowanych na rynku pracy. Kandydat zainteresowany ofertą musi spełniać poniższe kryteria:- wiek do 30 lat lub powyżej 50 lat,Być zarejestrowany w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna i posiadająca jeden z poniższych elementów wykluczenia zawodowego:- osoba z ustalonym przez urząd pracy III profilem pomocy- osoba korzystająca ze świadczeń z pomocy społecznej lub kwalifikująca się do objęcia wsparciem pomocy społecznej z powodu: ubóstwa; sieroctwa; bezdomności, niepełnosprawności; długotrwałej lub ciężkiej choroby; przemocy w rodzinie; potrzeby ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności; bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych; trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w RP status uchodźcy, ochronę uzupełniającą lub zezwolenie na pobyt czasowy udzielone w związku z okolicznością, nadania mu/jej statusu uchodźcy lub nadania ochrony uzupełniającej, trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej- osoba, o której mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym, tj. realizująca indywidualny program wychodzenia z bezdomności, uzależniona od alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, chora psychicznie, długotrwale bezrobotna, zwolniona z zakładu karnego, uchodźca i realizujący indywidualny program integracji, osoba z niepełnosprawnością uniemożliwiająca lub ograniczająca uczestnictwo w życiu zawodowym, społecznym i rodzinnym- osoba przebywająca w pieczy zastępczej lub opuszczająca pieczę zastępczą oraz z rodziny przeżywającej trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych- osoba przebywająca w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii - osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi- członek rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością, o ile co najmniej jeden z rodziców lub opiekunów nie pracuje ze względu na konieczność sprawowania opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością.
Data publikacji: 2017-06-16
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: Fundacja Pracy Narodów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Pilnowanie dokumentacji projektowej- Pilnowanie faktur i ich obsługa w programie CRM (3 dni szkolenia w tym zakresie)- Prowadzenie bazy kontaktów w systemie i wprowadzanie nowych kontaktów (3 dniowe szkolenie)- Odbieranie telefonów i maili- Obsługa Chat stron www- Aktualizacja treści i zdjęć na stronach www (3 dniowe szkolenie)- Pilnowanie porządku w biurze- Udział w organizowanych eventach, szkoleniach na terenie Polski jako hostessa- Prowadzenie kanałów w social media (Facebook i Linked In)- Wysyłanie korespondencji na poczcie- Umiejętność poprawnego pisania w języku polskimUmowa o pracę na okres 12 miesięcy. Wstępnie 2 tygodniowy okres próbny (płatny). Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 665 691 673 lub wysyłać dokumenty aplikacyjne na adres e-mail: info (at) fwn.org.pl.Oferta pracy jest zgłoszona przez pracodawcę z projektu mOWES dla osób defaworyzowanych na rynku pracy. Kandydat zainteresowany ofertą musi spełniać poniższe kryteria:- wiek do 30 lat lub powyżej 50 lat,Być zarejestrowany w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna i posiadająca jeden z poniższych elementów wykluczenia zawodowego:- osoba z ustalonym przez urząd pracy III profilem pomocy- osoba korzystająca ze świadczeń z pomocy społecznej lub kwalifikująca się do objęcia wsparciem pomocy społecznej z powodu: ubóstwa; sieroctwa; bezdomności, niepełnosprawności; długotrwałej lub ciężkiej choroby; przemocy w rodzinie; potrzeby ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności; bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych; trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w RP status uchodźcy, ochronę uzupełniającą lub zezwolenie na pobyt czasowy udzielone w związku z okolicznością, nadania mu/jej statusu uchodźcy lub nadania ochrony uzupełniającej, trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej- osoba, o której mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym, tj. realizująca indywidualny program wychodzenia z bezdomności, uzależniona od alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, chora psychicznie, długotrwale bezrobotna, zwolniona z zakładu karnego, uchodźca i realizujący indywidualny program integracji, osoba z niepełnosprawnością uniemożliwiająca lub ograniczająca uczestnictwo w życiu zawodowym, społecznym i rodzinnym- osoba przebywająca w pieczy zastępczej lub opuszczająca pieczę zastępczą oraz z rodziny przeżywającej trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych- osoba przebywająca w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii - osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi- członek rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością, o ile co najmniej jeden z rodziców lub opiekunów nie pracuje ze względu na konieczność sprawowania opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu dobrym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka obcego oraz posiadanie prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Fundacja Pracy Narodów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: ......................./2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2017
Data dodania oferty pracy: 16.06.2017
Oferta pracy ważna do: 29.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymiana podzespołów elektrycznych w urządzeniach transportu bliskiego
Przedsiębiorstwo Remontowe Urzadzeń Technicznych "PRUT" - 2016-10-24 - Ornontowice (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
- oferta pracy w ramach prac interwencyjnych z Rezerwy Ministra; dotycząca typowej pracy biurowej przy użyciu komputera; dobra znajomość obsługi koputera, wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie organizacji pracy kulturalno-oświatowej, uprawnienia: prawo jazdy kategorii B, doświadczenie zawodowe: mile widziane w samorządzie
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Strzelin (dolnośląskie)
Przewóz rzeczy
P.H.U.T. POŚPIECH TRANS Dawid Pośpiech - 2016-05-31 - Malbork (pomorskie)
MECHANIKA SAMOCHODOWA ORAZ MASZYN BUDOWLANYCH
CENTRUM HANDLOWO USŁUGOWE ARMOT - 2018-04-25 - Skierniewice (łódzkie)
praca w dziale księgowości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ EMIR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kompletacja zamówień, obsługa dostaw , obsługa magazynu
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
:realizowanie aktualnych napraw ślusarskich, obróbka mechanicznych elementów maszyn, urządzeń i przyrządów zgodnie ze specyfikacją. Wspomaganie prac przy aktualnych naprawach oraz remontowaniu urządzeń i maszyn w dziale produkcji. Odpowiedni dobór narzędzi do rodzaju obróbki i materiału, Dbałość o dobry stan techniczny używanych maszyn i narzędzi. Sprawdzanie zgodności wykonania obrabianego przedmiotu z rysunkiem technicznym (pomiary warsztatowe). Optymalne wykorzystywanie materiałów, narzędzi i maszyn. Dbanie o czystość miejsca pracy. Współpraca z działem utrzymania ruchu przy aktualnych naprawach i remontowaniu urządzeń i maszyn w dziale produkcji. Odpowiedzialność za zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ppoż. Okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 6.00- 6.00.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-09-14 - Słupsk (pomorskie)
prace ogólnobudowlane, malarskie
P.H.U. ADAM MARACH - 2019-08-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
praca na produkcji przy liniach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Obsługa oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym wózka widłowego, załadunek, przewóz i rozładunek towaru.
Tartak Krychów ARBOR Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-04-28 - Krychów (lubelskie)
Obsługa klienta
BEATA CHRUPCZYŃSKA RESTAURACJA CASABLANCA - 2018-04-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: spawawnie konstrukcji stalowch. Zakres wymagań: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość rysunku technicznego, aktualne uprawnienia spawacza metoda MAG (135)mile widziane uprawnienai do spawania łukiem krytym SAW (121) oraz uprawnienia UDT do obsługi suwnic sterowanych z poziomu roboczego, radiowego, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy. Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie stałe + część ruchoma (premie uznaniowe), praca w systemie dwuzmianowym lub trzyzmianowym (uzależnione od obłożenia projektami), pracę w silnej grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.), świadczenia w ramach Zakładowego Systemu Świadczeń Socjalnych oraz prywatną opiekę medyczną. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) z zaznaczonym w nagłówku korespondencji numerem referencyjnym. Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FAMUR S.A., z siedzibą w Katowicach, ul. Armii Krajowej 51 w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez Grupę TDJ prosimy także o dołączenie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FAMUR S.A. i TDJ S.A., z siedzibą w Katowicach, ul. Armii Krajowej 51 w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) famur.com, abeben (at) famur.com
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-22 - Rybnik (śląskie)
spawanie
Metbud -Gończyce Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Ułęż (lubelskie)
• Przyjmowanie i wydawanie towaru• Kontrola dostaw i weryfikacja dokumentów dostawy• Kompletacja zamówień• Współpraca z kierownictwem• Obsługa wózka widłowego (mile widziane osoby z uprawnieniami)• Inne drobne prace magazynowe
Jobhouse - 2016-05-13 - Gdańsk (pomorskie)
linia regularna na terenie powiatu rzeszowskiego i ropczycko-sędziszowskiego
Firma Handlowo- Usługowa "COSSMA" Bożena Paluch - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Końskie (świętokrzyskie)
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych akcji handlowych. Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Kreowanie rozwiązań wspierających sprzedaż.- Wynagrodzenie: od 2500 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu PC MARKET. Wymagana samodzielność w rozwiązywania problemów. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-003 Katowice) [DOM HANDLOWY "ZENIT". PIĘTRO V - Pokój 514 lub 508].
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2018-11-27 - Katowice (śląskie)
obsługa komputera, porządkowanie dokumentów, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów. Wysokość wynagrodzenia: 2 250,00 zł brutto + premia.
Byrska Marzena Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowe "STYLDOM" - 2019-08-20 - Wadowice (małopolskie)
Praca na magazynie jako operator wózka widłowego UDT, kierowanie wózkiem, przemieszczanie towarów, prace magazynowe
"HR Work Force" Sp. z o. o. - 2019-09-05 - Ruda Śląska (śląskie)
wykonywanie prac naprawczych oraz konserwatorskich wewnątrz budynku, dbanie o stan techniczny budynku
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Konin (śląskie)
obsługa gości hotelowych w recepcji, przygotowywanie pokoi, wydawanie posiłków
MUSA Sp. Jawna Alicja Musiał Tadeusz Musiał Targowisko Dolne - 2016-07-20 - Targowisko Dolne (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca w sklepie kosmetycznym, praca Września, pełen etat, godz. 9.00-17.00
Salon ELEGANCJA - 2016-09-15 - Września (wielkopolskie)
mechanik maszyn budowlanych, wyjazdowy serwis maszyn budowlanychpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Domasław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie wyrobów stalowych, materiałów budowlanych,hutniczych, załadunek ręczny lub wózkiem widłowym, cięcie materiałów, pakowanie, opisywanie pod klienta, czynności na placu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)