ZASTĘPCA KOMENDANTA ODDZIAŁU WART CYWILNYCH Olsztyn oferta pracy 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Stanowisko: ZASTĘPCA KOMENDANTA ODDZIAŁU WART CYWILNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: organizacja ochrony osób, terenów, obiektów, urządzeń i mienia wojskowego; kierowanie i organizowanie pracy oddziału wart cywilnych w czasie nieobecności komendanta OWCGodziny pracy: od 7.00 do 15.00; od 12.00 do 20.00
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja ochrony osób, terenów, obiektów, urządzeń i mienia wojskowego; kierowanie i organizowanie pracy oddziału wart cywilnych w czasie nieobecności komendanta OWCGodziny pracy: od 7.00 do 15.00; od 12.00 do 20.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dodatkowo do wynagrodzenia będzie doliczony dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KOMENDANTA ODDZIAŁU WART CYWILNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy usług ochrony gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagany co najmniej dwuletni staż pracy w oddziale wart cywilnych na stanowisku zastępcy komendanta lub dowódcy warty lub osoba była co najmniej podoficerem zawodowym; wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni; ważne badania kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej; umiejętność pracy w zespole, pozytywne i rzetelne nastawienie do pracy; zaangażowanie i dyspozycyjność (praca zmianowa)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pracodawca od kandydatów oczekuje CV oraz listu motywacyjnego do dnia 31.10.2018 r. na adres: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn lub fax 261 323 094 lub mail: 22wogolsztyn.personalna (at) ron.mil.plDodatkowe informacje telefoniczne:Sekcja Personalna: tel. 261 322 844, 261 323 094
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy usług ochrony gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w obsłudze interesantów zgłąszających się do referatu,udzielanie informacji,przyjmowanie decyzji,wypełnianie wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Zambrów (podlaskie)
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montuje, diagnozuje i naprawia instalacje, podzespoły oraz urządzenia
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWO-PROJEKTOWE X-PRO Paweł Jagodzik - 2017-11-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-pomoc w organizacji pracy mechaników-handel częściami do maszyn rolniczych-rozładunek i załadunek maszyn rolniczych
STOMIL SANOK- DYSTRYBUCJA SP. ZO.O. - 2017-12-12 - Wilków (opolskie)
Obsługa klienta oraz sprzedaż usług i produktów orange
Magdalena Chachaj Magikom - 2017-05-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji przedszkola, organizacja bieżącej działalności przedszkola.
ASMIR2 S.C Joanna Dziób, Mirosław Dziób - 2018-06-18 - Nisko (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, przygotowywanie i prowadzenie spotkań handlowych i ofert handlowych, realizacja i obsługa procesu sprzedażyWYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne szczególnie z zakresu elektrotechniki i automatyki, obsługa MS Office, prawo jazdy kat. "B" , mile widziana znajomosć języka angielskiegoPreferowany kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja.cpj (at) cptrade.pl
CP TRADE Jarosław Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Jarosław (podkarpackie)
Raportowanie, sortowanie, skanowanie i ważenie przesyłek, załadunek, rozładunek, prace porządkowe
FEDEX EXPRESS POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1 - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Montaz komponentów i przygotowanie profilu. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
PRO PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór nad działalnością wytwórczo-usługową w projekcie (ogrodnictwo, produkcja podpałki K-LUMET, krawiectwo oraz produkcja mebli, pozyskiwanie nowych klientów, planowanie oraz organizowanie czasu pracy, zarządzanie zespołem pracowniczym, prowadzenie działań marketingowych. Pozyskiwanie zleceń, bieżący kontakt z klientami, reprezentowanie zakładu na zewnątrz, odpowiedzialność za zakup materiałów niezbędnych do świadczenia usług i produkcji.
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ POLSKIEGO STOWARZYSZENIA NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W JAROSŁAWI - 2017-08-31 - Oleszyce (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń w ubojni
PPH "PERS" Teresa i Tadeusz Persa S.C. - 2017-11-28 - Nowa Wieś Wschodnia (mazowieckie)
Nadzoruje, kieruje i koordynuje pracą podległych pracowników administracji osiedlowej. Nadzoruje i kontroluje realizację warunków umownych oraz egzekwuje od zakładów świadczących roboty remontowe i konserwacyjne właściwy i terminowy poziom usług na rzecz Spółdzielni. Współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie problemów dotyczących osiedla, w tym bezpieczeństwa i porządku publicznego. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów roczne i okresowe co 5 lat przeglądy zasobów mieszkaniowych i terenów osiedlowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego. W oparciu o wyniki komisyjnych przeglądów opracowuje wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów projekty rocznych planów remontów i konserwacji. Współpracuje przy opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni, przygotowuje niezbędne dane do jego sporządzenia oraz realizuje go w zakresie dotyczącym administracji osiedla Niepodległości". Nadzoruje prowadzenie przez podległych pracowników rejestrów zużycia mediów dostarczonych do poszczególnych budynków i dokonuje okresowej analizy porównawczej ilości zużycia tych mediów. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów odbiory robót remontowych i konserwacyjnych, dokonuje przeglądów gwarancyjnych wykonanych robót remontowych. Czuwa nad terminowym i poprawnym usuwaniem wad i usterek zgłaszanych przez mieszkańców. Współpracuje z firmą ubezpieczeniową w zakresie zgłaszania powstałych szkód i egzekwowania należnych Spółdzielni odszkodowań, współpracuje z policją w celu ustalenia sprawców szkód. Zakłada i prowadzi na bieżąco książki obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakłada i prowadzi na bieżąco rejestr wymienionej stolarki budowlanej w mieszkaniach oraz wylicza należne użytkownikom mieszkań dofinansowanie. Wynagrodzenie od 3850 zł brutto.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-08-11 - Słupsk (pomorskie)
transport towaru na terenie Unii Europejskiej (praca jako drugi kierowca - wyjazdy w podwójnej załodze; biuro znajduje się na ul.Markowskiego 6, Kraków (Czyżyny) )
Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa MAWID - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji produktowej, te
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kutno (łódzkie)
PRACA PRZY WYKŁADANIU TOWARÓW, OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACA NA KASIE
FIRMA KABANOS S.J. - 2016-09-02 - Poronin (małopolskie)
Praca przy produkcji palet
PALMIX PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Prząsław (świętokrzyskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kielczany (podlaskie)
Nadzorowanie procesów na liniach pakujących i zarządzanie podległymi pracownikami. Zlecanie i weryfikacja poprawności wykonywanych zadań podległych pracowników Sonoco i agencji pracy tymczasowej . Weryfikowanie poprawności komponentów na liniach pakujących Nadzór nad poprawnym wypełnianiem raportów produkcyjnych Utrzymywanie czystości na podległym obszarze produkcyjnym zgodnie z zasadami BHP i 5SOrganizowanie przezbrojeń linii pakujących Aktywny udział w działaniach poprawiających wydajność, jakość i bezpieczeństwo pracy Szkolenie pracowników ze standardów jakościowych oraz wymagań dotyczących stanowisk pracy.[Praca na okres próbny] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 14:00Kontakt z pracodawcą: anna.mosko-toczek (at) sonoco.com lub +48 693 132 460
Sonoco Poland-Packaging Services Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
-
BOGDAN KMIECIK FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA BEWA - 2017-06-05 - Gogolin (opolskie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki (kompletowanie zamówień), przygotowywanie listów przewozowych, uzgadnianie szczegółów wysyłki na rynki wschodnie. Kontakt z klientami z rosji, białorusi i ukrainy - jeśli będzie to konieczne
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rzetelne wykonywanie poleceń służbowych, dbałość o powierzony tabor.
Janus Trans Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - Opole (opolskie)
zgodnie z zawodem
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Puławy (lubelskie)
Obsługa klienta, zapewnienie funkcjonawania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie.
WIKO H.R. ADAMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-03 - Kotlin (wielkopolskie)
ubój trzody,praca na magazynie żywca
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe "Hurtimex" - 2017-01-13 - Balin (małopolskie)
Obsługa tokarki (frezarki konwencjonalnej)
MAŁOPOLSKA WYTWÓRNIA MASZYN BRZESKO Sp. z o.o. w upadłości - 2017-06-06 - Brzesko (małopolskie)
USŁUGI FRYZJERSKIE
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca jako zastępca kierownika produkcji, nadzór
EASYFRUIT Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Gołuski (wielkopolskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy.Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00; 14.00-22.00CV na adres e-mail praca (at) marketdino.pl
Dino Polska S.A. - 2016-04-15 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
obsługa magazynu, przyjęcie i wprowadzanie towaru
"CARREFOUR POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Koło (wielkopolskie)