ZASTĘPCA KIEROWNIKA ZMIANY Gołdap oferta pracy Iryd Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA ZMIANY
Wynagrodzenie: od 2 344,52 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie pracownikami i produkcją w obrębie zmiany roboczej, nadzór i kontrola nad terminową realizacją podstawowych zadań, prowadzenie ewidencji elektronicznych, gospodarka materiałami i maszynami produkcyjnymi.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Iryd Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ekonomiczna 5, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie pracownikami i produkcją w obrębie zmiany roboczej, nadzór i kontrola nad terminową realizacją podstawowych zadań, prowadzenie ewidencji elektronicznych, gospodarka materiałami i maszynami produkcyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344,52 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołdap
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołdap
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344,52 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Nazwa pracodawcy: Iryd Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Adres pracodawcy:
Ekonomiczna 5, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 07.12.2015
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: gołdapski
Gmina pracodawcy: Gołdap
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gołdap
Ulica pracodawcy: Ekonomiczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór BHP na terenie inwestycji
GRUPROFIL WIESŁAWA CYBULSKA - 2016-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Łęg Przedmiejski (mazowieckie)
Rekrutowanie osób związanych z realizacją elektrycznych i teletechnicznych (projektowanie i wykonawstwo)
KABARPOL SP. Z O.O. SP.K. - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczanie matematyki w klasach IV - VII, wykonywanie zadań wynikających z planu pracy placówki
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH im.Aleksandra Doby w Iwięcinie - 2018-02-02 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
Opieka nad naszymi Klientami i wsparcie ich w zakresie organizacji podróży, kontakt z Klientami: telefoniczny (odbieranie rozmów przychodzących), internetowy i bezpośredni, sprzedaż produktów turystycznych (rezerwacji lotnicze, hotelowe, samochodowe oraz dodatkowe produkty turystyczne) dla rozmów przychodzących (nie stosujemy dzwonienia na zimno i telemarketingu), przygotowywanie ofert spersonalizowanych, nadzorowanie rozliczeń z Klientami w zakresie przeprowadzonych transakcji, stała współpraca z dostawcami usług, liniami lotniczymi, hotelami (również w język angielskim),Stała analiza systemów rezerwacji i ofert Kontrahentów, udział w Targach, konferencjach i szkoleniach w kraju i za granicą.Praca odbywa się od pn do pt - zmiany ośmiogodzinne w przedziale od 9.00-20.00)Firma oferuje:Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem premii, indywidualny pakiet szkoleń wstępnych, szkolenia zewnętrzne, produktowe, webinaria i re-treningi indywidualne, dołączenie do zespołu osób tworzących nowe rozwiązania w zakresie dostarczania ofert turystycznych, możliwość rozwoju w zgranym, dzielącym się wiedzą zespole, wraz z rozwojem firmy możliwość awansu, miłą i przyjazną atmosferę, nabycie interesującej wiedzy i znajomości na całym świecie, pracę w biurze o wysokim standardzie w centrum miasta.
T-OFFICE sp. z o.o. - 2018-03-16 - Częstochowa (śląskie)
prace kuchenne
Zespół Szkół Publicznych im. Tkaczy Chełmskich w Chełmsku Śląskim - 2018-02-15 - Chełmsko Śląskie (dolnośląskie)
indywidualne rozmowy z rodziną zastępczą, indywidualne rozmowy z dzieckiem umieszczonym w rodzinnej pieczy zastępczej, sporządzanie diagnozy psychofizycznej dziecka, uczestnictwo w posiedzeniach zespołu ds. oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastepczej
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubin (dolnośląskie)
Zastępowanie kierownika pod jego nieobecność,delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-06 - Siesławice (świętokrzyskie)
Wykształcenie: zawodowe; mile widziane doświadczenie zawodowe; upr. na wózki widłowe; zakres obowiązków: rozładunek i załadunek towarów na magazynie; wykonywanie transportów wewnętrznych odpadów, komponentów i produktów; napełnianie i opróżnianie zbiorników; konfekcjonowanie wyrobów do odpowiednich opakowań; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Gliwice (śląskie)
Możliwość zatrudnienia na stałe.Praca na 2 zmiany w godzinach 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
ROBERT JAKUSZ - 2016-06-17 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
15. Ogólny zakres obowiązków:• organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,• zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,• budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,• zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu,• dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,• praca na sali sprzedaży.
POLOMARKET sp. z o.o. - 2017-10-24 - Lubin (dolnośląskie)
naprawa i konserwacja na terenie szpitala, prace remontowo-malarskie, konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce - 2018-02-07 - Ameryka (warmińsko-mazurskie)
Montaż konstrukcji aluminiowych na elewacjach budynków. Praca na budowie na wysokości.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Chwalimierz (dolnośląskie)
Zastępowanie kierownika podmiotu leczniczego, sprawowanie podstawowej opieki zdrowotnej w formie opieki ambulatoryjnej dla słuchaczy, kwalifikowanie do szczepień i nadzorowanie przebiegu szczepień, kontrolowanie stanu sanitarnego obiektów, kwalifikowanie uczestników zawodów sportowych i turnusów antystresowych, badanie kandydatów do służby w Straży Granicznej przed testem sprawności fizycznej w ramach postępowania kwalifikacyjnego do służby, realizacja zabezpieczeń medycznych podczas wykonywania ustawowych zadań przez Straż Graniczną, prowadzenie działalności edukacyjnej w zakresie kształtowania postaw i zachowań prozdrowotnych, prewencji i profilaktyki schorzeń
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Góra (dolnośląskie)
obsługa sali, obsługa bufetu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wisła (śląskie)
utrzymywanie czystości hal, placów, zewnętrznych terenów zielionych, wykonywanie niezbednych napraw
Skarem - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na hali sprzedażowej, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klienta.
Dino Polska S.A. - 2017-01-19 - Barwice (zachodniopomorskie)
obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, prowadzenie aktywnych działań reklamowych na wyznaczonym terenie, obsługa systemu on-line
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-02-15 - Zielona Góra (lubuskie)
- Przyjmowanie towaru,- Obsługa klienta,- Utrzymanie czystości,- Obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminalu,- Sporządzanie zamówień,- Wyliczanie cen detalicznych,- Przestrzeganie warunków sanitarnych,- Przygotowanie produktów do sprzedaży,- Staż dwuzmianowyRPO
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Płock (mazowieckie)
ochrona obiektu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Lipsko (mazowieckie)
- Dokumentacja i raportowanie stwierdzonych uchybień- Programowania, obsługi i modernizacji maszyn CNC- Zapewnienie jakości- Optymalizacja parametrów maszyny
Manpower GmbH& Co. KG - 2016-06-24 - Niemcy (Niemcy)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych twarzy i ciała. Obsługa urządzeń kosmetycznych. Prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg zgłoszenia
SALIX Spółka z o.o. Oddział Trzebiele - 2016-01-11 - Trzebiele (zachodniopomorskie)
a) wykonywanie wszelkich prac związanych z obsługa sekretariatu szkoły,b) prowadzenie dokumentacji administracyjnej w oparciu o instrukcję kancelaryjną, b) prowadzenie ewidencji osobowej uczniów,c) prowadzenie dokumentacji oraz rejestru zamówień publicznych,d) redagowanie pism,e) sporządzanie sprawozdawczości uczniowskiej oraz z zamówień publicznych,f) wydawanie zaświadczeń oraz legitymacji uczniom,g) archiwizacja dokumentacji, h) wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
- organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, - zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy, - budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów, - zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, - dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru, - praca na sali sprzedaży. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 518 010 336.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność kierownika.Zarządzanie asortymentem marketu.Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy.
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy sklepu Smyk, zarządzanie zespołem, profesjonalna obsługa
"SMYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Karolina Urbańska Pośrednictwo Finansowe - 2017-07-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)