ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.
Data publikacji: 2020-04-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 50, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo lub administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność obsługi komputera w tym ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50WOA-I.2110. 33 .20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub posiadany tytuł magistra i ukończone podyplomowe studia w zakresie administracji,6) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,8) umiejętność obsługi komputera w tym: ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych,9) samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 w terminie do dnia 21 kwietnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 10 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-04-09KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 10 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9815
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f64a419dcc5b6b95775c9e53e158d97
Podobne oferty pracy
praca w recepcji w hotelu, obsługa klientów, ewidencja gości, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
organizacja miejsca pracy, samodzielna praca na stanowisku w kuchni
URBANOWICZANKA Janusz Senczek - 2017-03-13 - Tychy (śląskie)
montaż i obróbka podzespołów produkcyjnych
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wyksz. średnie,1rok doświadczenia na podobnym stanowisku;obsługa komputera,umiejętność pracy w grupie, zarządzania zespołem, wyznaczania priorytetów,delegowania,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zbieranie i segregowanie odpadów, belowanie i przygotowanie do transportu
WORK SERWIS 24 SP. Z O.O. SP. K. - 2019-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie produkcji, nadzór nad pracownikami, sporządzanie raportów
HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-04 - Bytnica (lubuskie)
elektromechanik wózków widłowych
Forker Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Luboń (wielkopolskie)
Nadzór nad magazynem, wystawianie dokumentów związanych z obiegiem magazynowym, przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, wykonywanie poleceń przełożonego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, znajomość pakietu Office, ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania gospodarki magazynowej, 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska (at) leks.com.pl lub rekrutacja (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Sulęcin (lubuskie)
Negocjacje z kontrahentami. Analiza sprzedaży i zakupów. Kierowanie zespołem pracowników na dziale. Prowadzenie dokumentacji. Przygotowywanie gazetek i promocji. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc) - 2015-11-25 - Zamość (lubelskie)
-
IL BECCO FINO Francesco Falchetti - 2016-10-27 - Krapkowice (opolskie)
Koordynowanie pracy, szkolenie pracowników.
FAST SERVICE GROUP SP. Z O.O. SP.K. - 2019-06-19 - Sochaczew (mazowieckie)
wspieranie kierownika sklepu, prowadzenie zmiany, delegowanie zadań, praca na sklepie
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Poręba (śląskie)
opracowywanie i przedstawianie ofert klientomobliczanie składek ubezpieczeniaaktywne pozyskiwanie klientówobsługa klientaobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chorzów (śląskie)
dojazd do klienta, przedtawienie oferty handlowej, poztskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Częstochowa (śląskie)
OCHRONA OBIEKTÓW
GARDA SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca w restauracji szybkiej obsługi Kebab King. Przyjmowanie i realizowanie zamówień, smażenie frytek, podgrzewanie potraw, obsługa klientów wg określonych standardów, dbanie o czystość w sali jadalnej, obsługa terminala kart płatniczych.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Kelner
Kawiarnia "TATRZAŃSKA" Jan Kudelski, Wojciech Kudelski, Małgorzata Kudelska - 2018-01-04 - Tarnów (małopolskie)
praca
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
prace spawalnicze
kontakt przez OHP - 2017-02-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wizyta u doradcy klienta, poinf. o stażu dla osób z III profilrm pomocy,prawo jazdy kat. B, doświadczenie zdobyte w dziedzinie budownictwa, wykształcenie zasadnicze zawodowe
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
wykonywanie i montaż zbrojeń, wybór , przycinanie i gięcie prętów, układanie zbrojeń w szalunkach, praca na podstawie rysunków technicznych, miejsce wykonywania pracy: Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a oraz terytorium całego kraju
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-03-15 - Sierpc (mazowieckie)
kompletowanie zamówień, przyjmowanie dostaw i ich składowanie, załadunek i rozładunek towarów, dbanie o porządek
ALNOR-SYSTEMY WENTYLACJI SP.ZO.O. - 2019-07-04 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
spawanie konstrukcji metalowych na podstawie rysunku technicznego, oczyszcanie detali po spawaniu, kontrola wymiarowa pospawanego detalu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jazda samochodem ciężarowym, dostawczym, prace naprawcze
Silesian Gaz Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa linii produkcyjnej, praca przy obsłudze maszyn
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krupski Młyn (śląskie)
zastępca kierownika marketu
Dino Polska Spółka Akcyjna - 2015-11-27 - Koziegłowy (wielkopolskie)