ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Święciechowa oferta pracy POLOmarket Sp. z o.o.
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu;zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy;budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów;zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu;dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru;praca na sali sprzedaży.
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Święciechowa (wielkopolskie)
Pracodawca: POLOmarket Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śmigielska 2 B, 64-115 Święciechowa, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu;zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy;budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów;zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu;dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru;praca na sali sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+dodatek stażowy 300 zł + premia praca w godz. 06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Święciechowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Święciechowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: aktualna książeczka sanepidu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w zarządzaniu grupa osób
Nazwa pracodawcy: POLOmarket Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Śmigielska 2b, 64-115 Święciechowa, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, referencje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: leszczyński
Gmina pracodawcy: Święciechowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Święciechowa
Ulica pracodawcy: Śmigielska
Numer budynku pracodawcy: 2b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 21.10.2016
Oferta pracy ważna do: 21.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn produkujących liny diamentowe, obsługa pieca tunelowego do spiekania
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Jasionka (podkarpackie)
jw.
Mechanika Maszyn J. Nowakowski Sp. J. - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i funkcjonowanie sklepu zgodnie ze strategią i standardami Firmy
SMYK S.A. - 2019-04-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
-
RAWO TUR SP. Z O.O. POZNAŃ- GOŚCINIEC- PTASI ZAUŁEK NIECHORZE - 2016-04-13 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Masz jak w banku: zarządzanie przypisanym portfelem klientów biznesowych (firmy do 5 mln przychodów rocznie); kompleksową współpracę i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm; aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych klientów; profesjonalną obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres najważniejszych zadań:sporządzanie specyfikacji i umów zgodnie z prawem zamówień publicznych,redagowanie pism stanowiących odpowiedzi na wnioski wpływające do wydziału,załatwianie i opiniowanie wniosków wpływających do wydziału,przygotowywanie i nadzorowanie zawartych umów,prowadzenie spraw związanych z gminną ewidencją zabytków i ustawą o ochronie zabytków,procesowania spraw związanych z konkursami, przygotowywanie uchwał i zarządzeń zgodnie z wymaganą procedurą,prowadzenie spraw związanych z uzdrowiskiem w oparciu o ustawę uzdrowiskową.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Przestrzennej.Wynagrodzenie zasadnicze miesięcne brutto w przedziale od 2900 zł do 3400 zł plus dodatki: za wieloletnią pracę i funkcyjny.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Puławy (lubelskie)
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Malowanie natryskowe pompą hydrodynamiczną konstrukcji stalowych.
WKS Konstrukcje Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert, doradztwo w sektorze ochrony, negocjacje handlowe z potencjalnymi klientami, sprzedaż produktów i usług ochrony fizycznejoraz systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Łobez (zachodniopomorskie)
Praca na produkcji, wycinanie przekładek, sortowanie, składanie, pakowanie wyrobów gotowych.(mile widziane doświadczenie).
"SANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ŁOWCACH - 2019-09-06 - Munina (podkarpackie)
praca na sali sprzedaży; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem
Dino Polska S.A - 2015-12-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-31-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Planowanie i nadzór sprzedaży w obszarze działania ZTM.2. Opracowywanie oraz przygotowywanie zmian Taryfy przewozu osób i bagażu środkami komunikacji organizowanej przez ZTM w zakresie dotyczącym cen i rodzajów biletów.3. Zgłaszanie nowych rozwiązań taryfowych.4. Prognozowanie kierunków rozwoju metod i sposobów sprzedaży biletów wraz z podejmowaniem niezbędnych działań zmierzających do wzrostu wpływów ze sprzedaży biletów.5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży biletów oraz niespersonalizowanych kart ŚKUP, w tym zawieranie umów na prowadzenie sprzedaży biletów, zarządzanie i nadzór nad punktami obsługi pasażera.6. Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w sprzedaży.7. Zasądzanie, eksploatacja oraz nadzór nad modułem dystrybucji kart.8. Nadzór nad prowadzeniem szkoleń osób obsługujących punkty obsługi pasażera w zakresie Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM oraz agentów sprzedaży w zakresie Taryfy opłat i obsługi terminala ŚKUP.9. Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących sprzedaży biletów.10. Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami.11. Zapewnienie wsparcia dla klientów w zakresie operacyjnym.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zasądzanie, transport)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Staż pracy: co najmniej 5 lat. Mile widziane doświadczenie w dziedzinie spsedaży lubmarketingu.3. Znajomość przepisów i ustaw - ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samosądzie województwa, o publicznym transporcie zbiorowym, o pracownikach samosądowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowaniaadministracyjnego, Kodeks cywilny.4. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi usądzeń biurowych.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne psestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne psestępstwo skarbowe.7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz kosystania z pełni praw publicznych.8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Znajomość zasad psychologii spsedaży i technik prezentacji.5. Doświadczenie w sprzedaży usług.6. Wysokie umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.7. Zdolności analityczne.8. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
Nauczanie doradztwa zawodowego w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa w Tucznie - 2018-08-24 - Tuczno (lubuskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta.
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-08-03 - Dolna Grupa (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Dysponowanie aut w transporcie międzynarodowym. Oferta przeznaczona również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Transport Międzynarodowy Kięczkowski Zygmunt - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)
1. Naliczenie i przygotowywanie do odprowadzenia zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń, umów zleconych, umów o dzieło, wypłat z ZFŚS;2. Terminowe i właściwe terminowo odprowadzenie do Urzędów Skarbowych zaliczek na podatek dochodowy;3. Prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń finansowych z kontrahentami świadczącymi usługi w MOSiR Czeladź termin na bieżąco;4. Prowadzenie rozliczeń z wypłat z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych termin zgodnie z Ustawą o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych;5. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych w MOSiR Czeladź, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, itp. oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie , ich księgowanie we skazanym terminie;6. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń za prace zlecone na podstawie przekazanej dokumentacji, ich księgowanie;7. Sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeń rocznych, / PIT 11; PIT 4R; PIT40 itp/ - termin zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i Ordynacja podatkową;8. Naliczanie i przygotowywanie do przekazania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy;9. Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla pracowników MOSiR Czeladź - obsługa programu PŁATNIK;10. Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym;11. Kontrola rozliczonej inwentaryzacji składników majątkowych wg ewidencji wartościowej;12. Zastępstwo podczas nieobecności pracownika na stanowisku kasjera;13. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym;14.Wystawianie faktur;15. Uzgadnianie sald, zobowiązań i należności ;16. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych i ich egzekucja.17. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego;18. Pełnienie zastępstwa za Głównego Księgowego w razie jego nieobecności
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Czeladzi - 2019-02-04 - Czeladź (śląskie)
realizacja planów sprzedażowych, obsługa kontrachentów
TOWARZYSTWO GOSPODARCZE "SAMBOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-03 - Kwidzyn (pomorskie)
praca z dziećmi w przedszkolu
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 6 - 2018-07-06 - Lubin (dolnośląskie)
fizjoterapeuta, praca z pacjentem
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Opole (opolskie)
praca biurowa w dziale administracyjnym, obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa dokumentów ,prowadzenie ewidencji i rejestrów, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- kierowanie pracą podległych pracowników- odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe wykonanie zleceń - organizowanie przegladów roboczych i okresowych obiektów i instalacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-07-02 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Banino (pomorskie)
nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień, obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Sprzedaż produktów i usług firmy, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i obsługi klienta, praca z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Nowy Targ (małopolskie)
pakowanie i wysyłka sprzętupraca ze skanerem
kontakt przez OHP - 2018-11-16 - Częstochowa (śląskie)