ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Babimost oferta pracy Delikatesy Centrum Sp. z o.o.
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie zmiany, zastępowanie kierownika, obsługa kasy, wykładanie towaru na półki, zarządzanie stanami magazynowymi, przyjmowanie dostaw;
Data publikacji: 2020-10-08
Lokalizacja: Babimost (lubuskie)
Pracodawca: Delikatesy Centrum Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotnicza 1, 66-110 Babimost, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie zmiany, zastępowanie kierownika, obsługa kasy, wykładanie towaru na półki, zarządzanie stanami magazynowymi, przyjmowanie dostaw;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Babimost
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Babimost
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie średnie, doświadczenie w handlu, badania sanepidowskie, język polski komunikatywny; mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Nazwa pracodawcy: Delikatesy Centrum Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8951012337
danePracodawcy_regon: 93077567500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązek informacyjnyAdministratorem Pani / Pana danych jestDelikatesy CentrumSp. z O.O.z siedzibą wKomornikach (62-052) przy ul. Wiśniowej 11. Z Administratorem danych można się skontaktowaćtelefonicznie pod numerem +48 61 658-33-00, poprzez adres e-mail eurocash (at) eurocash.pl lub pisemnie naadres siedzibyAdministratora.Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani / Pan skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 61333-22-75, poprzez e-mail iod_dc (at) eurocash.pllub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Pani/Pana dane osobowe pozyskane w toku procesu rekrutacji będą przetwarzane:a)w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (RODO) w związku z przepisami Kodeksu pracy); w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);b)w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę cywilną podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO), a w zakresie w jakim podał(a) Pan/Pani także dane fakultatywne podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);c)dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);d)w celu weryfikacji posiadanych przez Panią/Pana kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interesAdministratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem;e)w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obronyprzed takimi roszczeniami przez Administratora podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydatalub kandydatów przez Administratora, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez dwa lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jejwycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.Przysługuje Pani/Panu prawodostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.Dla celów dowodowych Administrator prosi o wniesienie sprzeciwu drogą pisemną lub elektroniczną.Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.W przypadku preferowania przez Panią/Pana zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę podanie danych osobowych jest wymagane przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Wzakresie danych niewymaganych, przepisami prawa, w tym Kodeksie Pracy, podanie danych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: poznański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3021
Gmina pracodawcy: Komorniki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Komorniki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0585868
Ulica pracodawcy: Wiśniowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ce6981609b619ffe25d8e7548c2603e
Podobne oferty pracy
Roboty betoniarskie na budowach
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace instalacyjne w zakresie wentylacji: montaż, konserwacja, serwisowanie, kontrolowanie poprawnego funkcjonowania instalacji wentylacyjnych. Praca w godzinach od 8.00 - 16.00
GT Instalacje Garbaczewski Tomasz - 2020-02-21 - Siedlce (mazowieckie)
Doradzanie klientom, dbanie o asortyment, pieczenie ciast deserowych i drożdżowych, obsługa maszyn i urządzeń.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Nowa Wieś (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE DOSTAW,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W GODZINACH 06.00-23.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 14,70 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Animacja/zabawa z dziećmi,- Obsługa klientów indywidualnego,- Sprzedaż produktów i usług,- Dbanie o miejsce pracy,- Obsł. urządzen biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Łódź (łódzkie)
Przewóz towarów, załadunek, rozładunekWysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. System wynagradzania miesięczny+prowizja.
Centrum Budowlane "BUD-ROL" sp.j. Krystyna Dobkowska - 2016-09-12 - Płońsk (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci. Zarządzanie procesami na sali sprzedaży. Zarządzanie pracownikami. Obsługa klientów. Obsługa kasy fiskalnej
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Biłgoraj (lubelskie)
Proste prace produkcyjne.
Automotive Assemblay Systems - 2018-03-07 - Teresin (mazowieckie)
1.Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:2.prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących finansów i prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,7.opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,8.kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych, dokonywanie przelewów,9.dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,10.prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,11.sporządzanie projektu budżetu MOPR zgodnie z prawem i wytycznymi, realizowanie budżetu MOPR,12.analiza i kontrola wykonania budżetu,13.sporządzanie zaangażowania wydatków, sprawozdań itp,14.nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań,15.organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Finansowo Księgowego,16.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia MOPR oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów finansowych,17.współpraca z kontrahentami MOPR, Skarbnikiem Miasta, pracownikami Urzędu Miasta
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2016-02-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Robotnik budowlany, brukarz
Usługi Budowlane Jerzy Siebielec Dzierzgoń - 2016-04-06 - Dzierzgoń (pomorskie)
Opis stanowiska:
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-10-17 - Dębica (podkarpackie)
prace budowlane, murarskie
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Górki (pomorskie)
realizacja zleceń dla klienta (pakowanie leków) oraz prace porządkowe na magazynie2 zmiany
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA-BYDGOSZCZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dostawa pizzy pod wskazane adresy zamówień. Praca w godz. 11.00-23.00 pn-pt, sb i nd 12.00-24.00
Pizzeria Roberto Ilona Biernat - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
programowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Frygnowo (warmińsko-mazurskie)
Załadunek,dostawa towaru,praca fizyczna
Sławomir Adaszek "TYMON" - 2019-01-29 - Golędzinów (dolnośląskie)
szlifowanie nożek do mebli
Z.E.W. DIVANI KASPRZAK ZDZISŁAW, JAN - 2016-02-25 - Gubin (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Radom (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, organizowanie pracy biura, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Ustroń (śląskie)
Prace ziemne, wykop pod budynek, drenaż, plantowanie terenu, kucie młotem pneumatycznym.
Wiesław Hybner "Hyb-Mech" - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transp. - 2018-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
a) występowanie przed sądem w roli pełnomocnika, b) analiza kontraktów,c) opiniowanie, d) doradztwo prawne, e) przygotowywanie potrzebnych dokumentów,f) sporządzanie korespondencji. Praca w godz.: 10:00-18:00. miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Wita Stwosza 16 lub Rynek 31/32. Oferta dostępna w sali E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 602 398 333, e-mail: eldeetepra (at) gmail.com
Eldeetepra sp. z o.o. - 2020-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż paliw, akcesoriów samochodowych, art. spożywczych na stacji paliw.
PHU "SOJAR" A.A.J. ROMANOWSCY Spółka Jawna - 2016-08-01 - Okalewo (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów na trasach międzynarodowych.
MADAWO Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Syrynia (śląskie)
do uzgodnienia
HOTEL I RESTAURACJA "U KROCZKA" MONIKA, MARIUSZ MAZUR - 2016-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w Rzeszowie oraz na terenie kraju
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "DRAGO" JANUSZ SKIBA - 2017-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)