ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Tczew oferta pracy OILER S.A.
Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -Praca jednozmianowa 7-15-Kontakt telefoniczny lub e-mail kadry (at) oiler.pl,-Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego ustalenia.
Data publikacji: 2016-01-29
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: OILER S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malinowska 24A, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Praca jednozmianowa 7-15-Kontakt telefoniczny lub e-mail kadry (at) oiler.pl,-Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego ustalenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu Symfonia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat doświadczenia w firmie działajacej na zasadach spółek prawa handlowego
Nazwa pracodawcy: OILER S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Malinowska 24A, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Malinowska
Numer budynku pracodawcy: 24A
Profil działalności pracodawcy: http://www.oiler.pl/Gospodarowanie odpadami.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
- prace księgowe
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-02-19 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Ochrona placu budowy, maszyn budowlanych
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Tymień (zachodniopomorskie)
Pomoc szefowi zmiany w codziennych obowiązkach, organizacia pracy pracowników na dziale prac ręcznych, inne prace zlecone przez przez przełożonego.
Human Pro Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klientów w salonie z odzieżą, kierowanie salonem, praca między godz. 10.00-18.00 od poniedziałku do soboty
"DIANA" Lidia Pliszka TOP SECRET - 2016-01-07 - Pruszków (mazowieckie)
Obowiązki:-bieżąca konserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędziOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie plus dwa rodzaje premii (frekwencyjna, program motywacji finansowej) orazdodatek za pracę na III zmianie.-gabinet medyczny na terenie zakładu-pracę w profesjonalnych warunkach w klimatyzowanej hali-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24 godziny na dobę-dostęp do stołówki z ciepłymi posiłkami w atrakcyjnej cenie na terenie zakładu-rotacyjny grafikZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail z dopiskiem numeru referencyjnego TECHNIK NARZĘDZIOWYSkontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-09 - Tczew (pomorskie)
Przeprowadzanie rozliczeń finansowych, kierowanie pracą działu finansowo-ksiegowego, rozrachunki z tyt. należności i zobowiązań, przygotowywanie sprawozdań do GUS, bieżące monitorowanie kont księgowych, zastępstwo kwestora, opracowywanie analiz i sprawozdań.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)
Wymiana żarówek, opraw, wyłączników, przycisków oświetleniowych w obiekcie. Bieżące utrzymanie drożności, szczelności rynien i rur spustowych.Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji sprzętów.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Koordynacja pracy pracowników. Obsługa kelnerska gości restauracji hotelowej, konferencji i bankietów w hotelu zlokalizowanym w centrum Rzeszowa. Obsługa programu komputerowego w gastronomii. Zapewnianie wysokiej jakości produktów i usług gastronomicznych, planowanie, kontrolowanie oraz optymalizacja kosztów działalności restauracji Udział w opracowywaniu raportów, inwentaryzacji, zamówień. Prowadzenie szkoleń i rekrutacji nowych pracowników.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane
"ŁADNY DACH" MARIUSZ BRYDA - 2016-09-05 - Strzyżów (podkarpackie)
Planowanie, organizacja, czuwanie nad prawidłowym przebiegiemprodukcji. Praca od 6-14
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Export-Import Marek Pietrek - 2018-06-22 - Chudoba (opolskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzenie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie produktów do sprzedaży, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, inkasowanie za sprzedane produkty, współpraca i rejestrowanie zamówień na towary.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- Aktywna sprzedaż produktów elektronicznych – gwarantujemy brak sprzedaży około produktowej tj. dodatkowych gwarancji i ubezpieczeń- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami- opieka i dbałość o estetyczny wygląd sklepu- pozyskiwanie nowych partnerów handlowych- udział w działaniach promocyjnych sklepu
LECHPOL Michał Leszek, Marcin Leszek, Mariusz Leszek Spółka cywilna (Sklep LpElektronik) - 2016-05-25 - Łódź (łódzkie)
kierowanie zespołem pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, dbałość o powierzony tabor i ładunek, dbałość o prawidłowy przebieg przewozumiejsce pracy: teren Europy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prace gospodarczo-porządkowe, pakowanie pudełek, ważenie skór.Praca w Jarosławiu.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: czata.przeworsk (at) onet.pltel.16 648 35 66
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe CZA-TA NICIAK Spółka Jawna - 2018-04-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Transport towarów na terytorium Rozji, Kazachstanu, Uzbekistanu, Gruzji
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
projektowanie mebli
PPUH AKAN KĄDZIELA ANTONI - 2016-07-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Instruktor jazdy konnej
GAMBIT Krzysztof Kronenberger - 2016-06-02 - Jankowa (małopolskie)
Mechanik pojazdów, naprawa i obsługa autobusów i busów. Praca w ruchu ciągłym w systemie trzyzmianowym w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej - 2017-01-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
MEBELTAP ROBERT MISZTA - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów z zakresu maniciure i pediciure, zmywanie i nakładanie lakieru, skracanie paznokci, zmiękczanie, natłuszczanie i usuwanie naskórka z paznokci
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Kierujowanie pracą działu archeologicznego,2. Prowadzenie badań naukowych i popularyzatorskich w dziale archeologicznym,3. Nadzór nad dokumentacją naukową, fotograficzną i inną,4. Organizacja wystaw czasowych i stałych.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2018-02-16 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie zawodowe piekarz, wymagane min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku piekarz, cukiernik, mile widziane doświadczenie handlowe, wymagana ambicja i chęć poszerzania wiedzy, rozwoju, samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres obowiązków : sprzedaż maszyn i urządzeń do piekarni i cukierni. Praca na terenie woj. lubelskiego. Preferowana forma kontaktu cv na adres e-mail: BIURO (at) BAKERES.PL
BAKERES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Dobra (zachodniopomorskie)
- Telefoniczna obłsuga klientów banku. - Telefoniczna promocja produktów i usług banku.- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Staż nie jest wymagany.
CENTRUM BANKOWOŚCI BEZPOŚREDNIEJ SP. Z O.O. - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
1) opracowanie na polecenie Komendanta OWC do dnia 25 każdego miesiąca planu pełnienia służby ochronnej i przedstawienie jej do zatwierdzenia Komendantowi; 2) przeprowadzenie na polecenie Komendanta instruktarzy dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej przez dowódców wart i wartowników; 3) prowadzenie, na polecenie Komendanta szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 4) nadzór nad pracą i dokumentacją biura przepustek oraz wyposażeniem biura przepustek i w niezbędny sprzęt; 5) nadzór nad przestrzeganiem przez dowódców wart i wartowników przepisów o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej; 6) wykonywanie innych zadań i poleceń zgodnie z zajmowanym stanowiskiem; 7) zastępowanie komendanta OWC w czasie jego nieobecności; 8) stawić się do pracy na wezwanie Komendanta OWC w zastępstwie nieobecnego dowódcy warty z powodu choroby lub innych przyczyn; 9) pełnienie obowiązków dowódcy warty lub pracownika obsługi biura przepustek; 10) wykonywanie dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zasadami mobilizacyjnymi jednostki w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego; 11) realizowanie czynności kontrolnych zawartych w planach kontroli (wyciągach z planów) opracowanych na podstawie Modelowego zakresu czynności kontrolno-nadzorczych realizowanych przez osoby funkcyjne w 4RBLog; 12) zapewnienie ochrony informacji niejawnych w OWC zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228); 13) przestrzeganie porządku dnia i dyscypliny pracy; 14) pełnienie obowiązków dowódcy warty lub portiera w razie takiej potrzeby. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)