ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Świnoujście oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.
Data publikacji: 2019-12-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) obywatelstwo polskie,2) znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków zastępcy głównego księgowego,3) spełniają jeden z poniższych warunków:a)ukończyły ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadają co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyły średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadają co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiadają certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,4) przynajmniej pół roku pełnili obowiązki Głównego księgowego lub 2 lata pełnili obowiązki zastępcy Głównego księgowego,5) znajomość regulacji prawnych odpowiadającym profilowi działalności Zakładu, a zwłaszcza przepisów ordynacji podatkowej, przepisów w zakresie VAT, podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.1)obsługa systemu informatycznego niezbędnego do prowadzenia ewidencji księgowej, obsługi programu finansowo-księgowego, rozliczania rachunków, środków trwałych, systemu bankowości elektronicznej, a także elektroniczna obsługa ZUS Płatnik, Urzędu Skarbowego,2)doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,3)umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych,4)umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,5)dyspozycyjność,6)umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,7)sumienność, dokładność, odpowiedzialność,8)doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej,9)obsługa komputera, urządzeń biurowych, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,2) życiorys zawodowy (CV)List motywacyjny oraz życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) zawartych w ofercie przez administratora danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) oświadczenie o zapoznaniu się z ,,Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu,5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, opinie, zaświadczenia, referencje) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,9) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 ust.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440),10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,11) oświadczenie kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie A4 opisanej: Nabór na ZASTĘPCE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu 10.01.2020 r. osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 10.01.2020 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35c, Sekretariat pokój 219 w godzinach od 7.30 do 15.30, w dniu 10.01.2020 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 35c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3462af6bc0a5875f568bc5130d97a13
Podobne oferty pracy
zarządzanie, organizacja i zapewnienie funkcjonowania sklepu, zgodnie ze strategią i standardami firmy
SMYK Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Głogów (dolnośląskie)
technik dentystyczny ceramista, napalanie ceramiki
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie pism wychodzących i rejestrowanie korenspondencji wchodzącej, sporządzanie umowy handlowej , obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Montaż mebli u klienta
PABLO MEBLE Paweł Kowalski - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)
reprezentowanie firmy, obserwacja zmiany rynku oraz działania konkurencji, nawiązywanie kontaktów z dostawcami z Chin, gromadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, zarządzanie procesami na sali sprzedaży, motywowanie pracowników, delegowanie i i weryfikacja zadań, aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w godzinach: 6.00-14.00 i 14.00-22.00, wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż tkanin i dodatków tekstylnych, sporządzanie ofert, inne prace biurowe.
SONIA Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. komandytowa - 2019-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)
obsługa systemu informatycznego w module wymiar,archiwizacja dokumentów wytworzonych w komórce,pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gorlice (małopolskie)
jw.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2016-11-17 - Pruszków (lubuskie)
Praca przy maszynach produkcyjnych, sprawdzanie jakości wykonania elementów, motaż siedzeń samochodowych.
Work & People Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Tychy (śląskie)
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO Polska S.A. - 2017-04-12 - Opatów (wielkopolskie)
weryfikacja opracowanych dokumentacji technicznych pod kątem przygotowania zleceń inwestycyjnych, wycena prac zwiazanych z realizacją opracowanych dokumentacji technicznych, przygotowanie materiałów do zleceń inwestycyjnych oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kutno (łódzkie)
Obsługa biblioteki w szkole podstawowej w Kołobrzegu na 1/2 etatu w przedziale godz. 8-15
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Zjednoczonej Europy - 2018-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac ślusarskich przy ręcznej obróbce blach i rur tj wiercenie, gięcie na giętarkach, wykrawanie na prasach.
GRZEGORZ HARTMANN - 2018-09-18 - Nowy Dziekanów (mazowieckie)
przewożenie towarów stałych, podstawowa obsługa samochodu, kierowanie sam. ciężarowym
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Niemojki (mazowieckie)
zarządzanie personelem, praca z klientem, praca z towarem, dbanie o czystość sklepu
Jeronimo Martins Polska S.A BIEDRONKA - 2018-02-26 - Piaseczno (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
produkcja AGD
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE " ARTMET " MIROSŁAW WILCZEK - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym
"USŁUGI GAZOWE" MIROSŁAW ŁOWICKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "MINI-MAX" - 2016-08-11 - Cieplewo (pomorskie)
prace ślusarskie
"AR-MET" S.C. Robert Rogała, Krzysztof Rogala, Anna Gorgiel - 2016-02-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
-kontrola surowców i produktów-nadzorowanie pracowników-wdrażanie systemow jakosci-wewnętrzne audyty-raportowanie do przełożonych
Flex Films Europa Sp. z o. o. - 2018-07-11 - Września (wielkopolskie)
Naprawa sprzętu AGD n, praca w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Z.U.H. EWEX Henryk Baranowski - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA I KONSERWACJA SUWNIC NA TERENIE SPÓŁKI ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ;PRZESTRZEGANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI BADAŃ SUWNIC PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO;ZAWIADAMIANIE O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ UPŁYWIE WAŻNOŚCI BADAŃ SUWNIC PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE ROBEX SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lębork (pomorskie)
Jazda na trasach.
EURO-TRANS Transport Krajowy i Międzynarodowy "Spedycja" inż. Kazimierz Janik - 2019-01-15 - Żywiec (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; miejsce wykonywania pracy kraje Unii Europejskiej; kontakt z pracodawcą telefoniczny
MDR Trans Sp. z o. o. - 2015-12-15 - Słupsk (pomorskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WYKONYWANIE USŁUG FRYZJERSKICHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE I KURSY ZAWODOWE, MILE WIDZIANY J. NIEMIECKIGODZINY PRACY: 08:00-14:00, 14:00-19:00
URSZULA JAŻDŻEWSKA - 2018-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wykonanie konstrukcji dachowych (więźby) oraz pokrywanie dachówką, blachą lub papą.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ustroń (śląskie)