ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: II. Zadania ogólne:- Kierowanie Pracą Wydziału Architektury i Budownictwa, zastępowanie Dyrektora DGNAB- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu Wydziału Architektury i Budownictwa,- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.

Data publikacji: 2020-07-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
II. Zadania ogólne:- Kierowanie Pracą Wydziału Architektury i Budownictwa, zastępowanie Dyrektora DGNAB- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu Wydziału Architektury i Budownictwa,- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali kartografowie i geodeci

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budownictwo/architektura/planow. przestrz./gosp. przestrz./urbanistyka

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali kartografowie i geodeci

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu architektury

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 59.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub planowanie przestrzenne lub gospodarka przestrzenna lub urbanistyka,6) co najmniej 4-letni staż pracy.2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane uprawnienia budowlane, urbanistyczne i architektoniczne, 2) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, 3) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego, 4) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu architektury, 5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 6) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 7) umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 8) umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego 9) biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych, 10) komunikatywność, 11) kreatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:II. Zadania ogólne:- Kierowanie Pracą Wydziału Architektury i Budownictwa, zastępowanie Dyrektora DGNAB- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu Wydziału Architektury i Budownictwa,- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie-kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-28KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 28 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Z-ca_dyr_DGNAB.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie-kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216590

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kartografowie i geodeci

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.07.2020

Data dodania oferty pracy: 29.07.2020

Oferta pracy ważna do: 10.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8092af833ecec7b90762db59b5fa8c2c

Podobne oferty pracy

MONTER - od 1 750 PLN

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- montaż elementów stalowych konstrukcji
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Jastrowie (wielkopolskie)

FRYZJER DAMSKI - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wągrowiec (wielkopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 100 PLN

zaopatrzenie zakładu, firm produkcyjnych, sklepów i rolników w surowce wtórne, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie ogólnych warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-05-22 - Niemojewko (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-11-21 - Trzciana (podkarpackie)

ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW HANDLU I EKONOMIKI - od 8 000 PLN

Bieżące codzienne kierowanie zagadnieniami handlu i ekonomii, podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów związanych z kierowaną strukturą. Organizacja pracy podległych struktur, nadzór kierowniczy i organizatorski
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2015-10-30 - Kłomnice (śląskie)

INSTALATOR WODNO - KANALIZACYJNY - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Pszów (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2016-03-14 - Koziegłowy (wielkopolskie)

NASTAWIACZ / OPERATOR - od 2 100 PLN

Praca na wydziale produkcyjnym, nastawianie i obsługa maszyn. Możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności pracy na innych stanowiskach (prasy, wtryskarki), szkolenia Lean. Praca od poniedziałku do piątku w systemie czterobrygadowym w Bielsku-Białej.
"PHILIPS LIGHTING BIELSKO" SP. Z O. O. - 2016-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 3 050 PLN

Zastępca kierownika w sklepie spożywczym.
MARKANDA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-11 - Białystok (podlaskie)

BRYGADZISTA MAGAZYNIER - od 4 500 PLN

- Zarządzanie procesami magazynowymi oraz dostarczaniem komponentów na linię produkcyjną;- Administrowanie stanem magazynowym surowców produkcyjnych;- Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie przepływu surowców;- Zapewnienie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej;- Zarządzanie obiegiem dokumentacji magazynowej;- Nadzór nad stanem technicznym wyposażenia i sprzętu magazynowego;- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej;- Usprawnianie procesów magazynowych;- Zarządzanie podległym personelem.Praca w systemie trzyzmianowym w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00 od pon. do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3-mce z możliwością przedłużenia.
NVH Poland - 2020-10-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

prace stalarskie w budowlance
STOLARSTWO Meblowo-Budowlane Piotr Czapiewski - 2016-06-06 - Czersk (pomorskie)

MŁODSZY ELEKTRYK - od 2 800 PLN

Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń produkcyjnych,Wprowadzanie zapisów z napraw i eksploatacji do systemu komputerowego CMMS,Udział w diagnozowaniu awarii,Usuwanie awarii,Aktualizacja dokumentacji technicznej,Znajomość zasad 5S oraz przestrzeganie obowiązków określonych w Systemie zarządzania Jakością i Środowiskiem,Dbanie o powierzone narzędzia,Przygotowywanie listy elementów do zamówienia,
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Rogoźnica (podkarpackie)

PRACOWNIK DZIAŁU (PIEKARNIA) - od 2 100 PLN

Praca w dziale- piekarnia, wypiek pieczywa.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 200 PLN

Obsługa pomieszczeń publicznych, sanitarnych.Praca na okres próbny z możliwością przedłużenia. Praca w godz. 7:00-19:00. Wynagrodzenie 2200,00zł brutto + premia. Równoważny system czasu pracy (2/2 - 2 dni pracy/2 dni wolne).
Stanpol Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Targanice (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 300 PLN

Sprzatanie sal zabaw, łazienek, szatni, pomoc przy posiłkach i mycie.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE"POD SKRZYDŁAMI" W KRAKOWIE MONIKA WIŚNIEWSKA - 2019-07-04 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA KAT.C - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: transport materiałów- wywrotka; WYMAGANIA: prawo jady kat.C+świadectwo kwalifikacji na przewóz rzeczy
ZAKŁAD USŁUGOWY Zbigniew Taczała - 2015-10-30 - Lisów (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 4 000 PLN

KONTROLA CZASU PRACY KIEROWCÓW, WYDAWANIE ZLECEŃ, TWORZENIE HARMONOGRAMÓW PRZEBIEGU TRAS, SERWISOWANIE SAMOCHODÓW, ZASTĘPSTWO KIEROWNIKA,
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Dębica (podkarpackie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SUPERMARKETU - do 2 500 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: znajomość specyfiki handlu detalicznego, umiejętność skutecznego planowania, komunikatywność oraz kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Toszek (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Krupy (zachodniopomorskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 000 PLN

Wykrawanie elementów wołowych, wieprzowych i drobiowych, rozbiór i obróbka elementów wołowych, wieprzowych i drobiowych. 1 zmiana: 7-15.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-01 - Wyszków (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

produkcja szamb
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wielogóra (mazowieckie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 3 575 PLN

praca na sali sprzedaży, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, efektywna organizacja pracy i sklepu, koordynacja pracy zespołu
ALDI Sp. z o.o. - 2019-07-02 - Sosnowiec (śląskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 000 PLN

pomoc przy naprawie pojazdów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wągrowiec (wielkopolskie)

OPERATOR SUWNICY HAKOWEJ - od 3 300 PLN

Rozładunki i załadunki maeriału gotowego na oddziale wysyłki i wykańczalni
MISTAL - Michał Buchowiecki - 2019-01-11 - Zawiercie (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 335 PLN

Rozliczanie utargów, organizowanie sprzedaży, zapewnienie realizacji planów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji Praca w Łodzi - CH SUKCESJA
PEPCO POLAND sp. z o..o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW TWARDEGO HR (NALICZANIE PŁAC, ROZLICZANIE CZASU PRACY, POCHODNE) FŚW - 3 000 - 4 000 PLN

praca w dwuosobowym zespole przy obsłudze kadrowo-płacowej, do obsługi zespołów 120 pracowników etatowych i około 40 pracowników zewnętrznych
Masterform Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Świebodzice (dolnośląskie)