WOLNE STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: WOLNE STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia: 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia: 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
WOLNE STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe: ekonomiczne, finansowe, rachunkowość;4.co najmniej 2-letni staż pracy;5.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;6.dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2.mile widziana znajomość języków obcych;3.umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;4.umiejętność pracy w zespole; 5.odporność na stres; 6.dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość; 7.komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji w terminie do dnia 8 maja 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,28%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta
Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu - 2018-04-13 - Zamość (lubelskie)
Miejscem odbywania stażu jest Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Brak danych
Fundacja na Rzecz Wspierania Rodziny oraz Dzieci i Młodzieży "Fundacja z Uśmiechem" - 2016-09-07 - Końskie (świętokrzyskie)
wyposażenie wyrobu w instrukcję dalszego montażu, sprawdzanie, dopasowanie części do dalszego montażu, usuwanie nadlewów, wpływek, oczyszczanie otworów złącznych, konserwowanie i naprawa urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do codziennych obowiązków, kompletowanie wytworów z tworzyw sztucznych
RMG CONTRACTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w stałych godzinach pracy od poniedziałku do piątku, na linii regularnej Stare Juchy - Ełk - Stare Juchy
Przewozy Krajowe i Zagraniczne "LELO" - 2016-08-17 - Mazuchówka (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy układaniu linii teletechnicznych. Miejsce wykonywania pracy Polska. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz dojazd. Więcej informacji pod numerem 514 961 277.
KAZIMIERZ WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE DIGGER - 2018-05-16 - Gliniany (dolnośląskie)
praca na Fabryce Domów Modułowych, wykonywanie zabudowy GK na modułach drewnianych, szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów na dodułach, układanie paneli podłogowych i listew, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, "biały montaż"
UNIBEP S.A. - 2016-08-19 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obróbka mechaniczna metali, montaż konstrukcji, przygotowywanie elementów składowych kontrukcji metalowych, naprawa i konserwacja mechanizmów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tarnów (małopolskie)
WYKONYWANIE BLOKÓW ZAWOROWYCH - GNIAZDA POD ZAWORY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; e-mail:info (at) hydroma.szczecin.pl; GODZINY PRACY: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
FABRYKA MASZYN BUDOWLANYCH BUMAR HYDROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dowóz dzieci do szkoły
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-22 - Chodecz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sprządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczenie ich przed zniszczeniem i kradzieżą, prawidłowe oznakowanie składowanych towarów
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2017-11-23 - Blękwit (wielkopolskie)
prace murarskie na terenie woj. łódzkim;
ARMIR-BUD Mirosław Moczkowski - 2016-07-14 - Pabianice (łódzkie)
dostarczanie posiłków, pruktów, przygotowywanie potraw
SMAKOSZ Kazimiera Nabielec i Kamila Nabielec, Anna Nabielec - 2016-04-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
prace pomocnicze na stolarni
Łukasz Mularczyk PPHU "Master" - 2016-08-26 - Sobiesęki (małopolskie)
Porcjowanie, ważenie oraz pakowanie mięsa i wędlin w naszym sklepie. Obsługa klienta, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn i urządzeń rolniczych. Wykonywanie poleceń służbowych.Kontakt z pracodawcą: 16 622 85 45 | jb (at) bio-concept.pl
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-03-03 - Wysocko (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż w sklepie wielostanowiskowym
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Zambrów (podlaskie)
prace blacharskie i prace mechaniczne
Zakład Blacharsko-Lakierniczy Mariusz Sławiński - 2017-01-27 - Głogów (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Człopa (zachodniopomorskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. POMOC PRZY REMONCIE I KONSERWACJI MASZYN I URZĄDZEŃ PIEKARNICZYCH
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Głogówek (opolskie)
wyposażenie, doposażenie stanowiska pracy, działalność gospodarcza, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towaru,dbanie o wygląd i ekspozycję towarów oraz czystość w sklepie
Jeronimo Martins Polska S.A - 2017-09-07 - Baranowo (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radom (mazowieckie)
-Kierowanie i obsługa wózka widłowego, praca w magazynie,-Kontakt telefoniczny z Pracodawcą: 58 345-56-17
AVENIR CONSULTING GROUP SP. Z O.O - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
THE EAGLE EYE SP. Z O.O. - 2018-08-01 - Ludwina (wielkopolskie)
pomoc w naprawie silników, skrzyń biegów, elementów zawieszenia, nadwozi, elementów zawieszeń, układów pędnych, przewóz samochodów firmy, które uległy awarii,
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Pieszyce (dolnośląskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)