WIERTACZ Wrocław oferta pracy "MALBUD"FIRMA BUDOWLANA inż.PRZEMYSŁAW JANKOWSKI
Stanowisko: WIERTACZ
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie otworów wiertnicą w ścianach, stropach. jedna zmiana, docelowo umowa na czas nieokreślony.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny 501 19 11 27
Data publikacji: 2017-06-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: "MALBUD"FIRMA BUDOWLANA inż.PRZEMYSŁAW JANKOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie otworów wiertnicą w ścianach, stropach. jedna zmiana, docelowo umowa na czas nieokreślony.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny 501 19 11 27
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: WIERTACZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: wiertacz*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Wiertacz*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie bez znaczenia, umiejętność operatora wiertnicy i piły, możliwość przyuczenia do zawodu, mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
"MALBUD"FIRMA BUDOWLANA inż.PRZEMYSŁAW JANKOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Owocowa 14, 52-200 Karwiany, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Żórawina
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karwiany
Ulica pracodawcy: Owocowa
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: RP.411-143/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wiertacz*
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
liczenie towaru za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w oparciu o obowiązujące procedury marki, prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych w obszarze usług serwisowych ukierunkowanych na rozwijanie współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad terminową realizacją zleceń warsztatowych, rozliczanie zleceń i wystawianie faktur, nawiązywanie długofalowych i zyskownych relacji z klientami serwisu, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
malowanie posadzek i ścian na liniach technologicznych drobne prace konserwatorskie
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTEM BIZNESOWYM I SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANEGO ASORTYMENTU , REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH I MARKETINGOWYCH, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY.
LUST HR-Service Joanna Pieniążek Agencja Zatrudnienia - 2017-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porzadkowe, uzupełnianie towaru na pólkach, dbanie o ekspozycje towaru, wsparcie zatrudnionych pracowników
Progres Sp. z o.o Sp. k. - 2016-05-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Jaroszowiec (małopolskie)
opieka nad osobami starszymi, przygotowanie posiłku, sprzątanie, karmienie
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
.
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT w Poznaniu z siedzibą w Tulcach Sp. z o.o. Filia w Gostyniu - 2018-09-10 - Gostyń (wielkopolskie)
- Obsługa klientów - kupno, sprzedaż waluty obcej, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego, dbanie o stanowisko pracy. Praca w kantorze. Obsługa płatności Western Union. Aktualizacja kursów walut na stronach internetowych. - Wynagrodzenie: 1875 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 8:00-14:00, 14:00-20:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kasjera walutowego, ale niekoniecznie. Mile widziany kurs KASJERA WALUTOWEGO. Dodatkowym atutem będzie znajomość PHP lub HTML. Kontakt telefoniczny (602-396-497) (8:00-16:00) lub e-mail: praca.kantor.katowice (at) maax.pl
MAX SPÓŁKA JAWNA MAJCHRZAK - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
staż - zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów kuchennych, przygotowywanie owoców i warzy, przygotowywanie mięsa, wykonywanie potraw zgodnie z poleceniami kucharza, porcjowanie wyrobów kulinarnych, przestrzeganie BHP, utrzymanie porządku. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca na wiertarkach współrzędnościowych
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Janówek (dolnośląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z hali basenowej (praca zmianowa w godz.: 7:30 - 21:00).
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM.HENRYKA SIENKIEWICZA - 2016-08-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- sporządzanie listy płac,- przygotowywanie zeznań podatkowych,- obsługiwanie progrmau Płatnik.
ZESPÓŁ REWIDENTÓW KSIĘGOWYCH "ADVISOR" Sp. z o.o - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Ochrona mienia
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności+ 200 zł premii
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Andrespol (łódzkie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
Przedstawiciel handlowy
"VITA" SP. Z O.O. KROSNO - 2016-05-30 - Dębica (podkarpackie)
przygotowywanie potraw
KAMIL SAMCIK SPRZEDAŻ ART.SPOŻ. I PRZEM. USŁUGI GASTRONOMICZNE - 2016-08-26 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami wietnamskimi; promowanie produktu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa Klienta praca na jednym ze stanowisk związana jest z obsługą stoiska mięsnego
PPH "TARKOR" Smoleń Władysław - 2018-11-27 - Gawłuszowice (podkarpackie)
Brygadzista
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tarnów (małopolskie)
noszenie materiałów budowlanych, urabianie zaprawy, murowanie, ocieplanie elewecji, tynkowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zagranicznych, rekrutacja pracowników
ECO O&Z Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pełnienie funkcji dozorowej przy pracach na sieci i instalacji gazowej,wykonywanie prac eksploatacyjnych na sieciach i instalacjach gazowych w tym prac gazoniebezpieczne i niebezpieczne w szczególności w zakresie prac związanych z procesem spawania, realizowanie czynności związanych z eksploatacją układów redukcyjno-pomiarowych, wykonywanie prac związanych z budową i przebudową sieci gazowej w szczególności w zakresie prac związanych z procesem spawania,realizowanie prac związanych z zabezpieczaniem i/lub usuwaniem awarii i nieszczelności na sieciach i instalacjach gazowych,realizowanie usług wnioskowanych przez Zleceniodawców Usługi Dystrybucji w tym m. in. uruchomianie, wstrzymanie, wznawianie i zakończanie dostaw paliwa gazowego,dokonywanie oceny niezawodności oraz
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. - 2017-10-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Zgodny
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2016-10-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontroler produkcji
Zakład Budowy Urządzeń Dźwignicowych "ZBUD" Sp z o.o. - 2017-03-16 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)