TYNKARZ- POSADZKARZ Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: TYNKARZ- POSADZKARZ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prace tynkarskie i posadzkarskie
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace tynkarskie i posadzkarskie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TYNKARZ- POSADZKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tynkarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2016
Data zakończenia pracy: 11.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w w/w pracach minimum 6 miesięcy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: miejsce wykonywania pracy: województwo zachodniopomorskie, pracodawca zapewnia dojazd
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: przedsiębiorstwo budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: tynkarz
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 11.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych, demontaż i montażpodzespołów. Kontrola stanu technicznego urządzeń, rozwiązywanieproblemów technicznych. praca w godz. 7-15
GHG Serwis - 2017-05-09 - Komprachcice (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie elementów zbrojeniowych, montaż zbrojenia, betonowanie elementów żelbetonowych, przygotowanie i posprzatanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zeńbok (mazowieckie)
prace tynkarskie, ociepleniowe, gipsy
Firma Ogólnobudowlana Leszek Koźmiński - 2015-11-16 - Niemcy (Niemcy)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
- PRACE BIUROWE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1879 - 2018-06-28 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Nakładanie warstw tynkarskich (wapiennych, cementowych,żywicznych, alabastrowych) oraz nakładanie tynków suchych (płyt gipsowych) na ściany i stropy budowli.
Wesatec Sp.z.o.o. - 2016-06-15 - Wiązowna (mazowieckie)
pracownik hali - wykładania towaru na dziale artykułów samochodowych
ABA-SERVICE Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tynkarz
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Seroczki (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ścian i posadzki, układanie płytek ceramicznych
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
naprawa silników, przyczep podłodziowych, konserwacja sprzętu, wymiany eksploatacyjne.
FPHU Bartłomiej Krakowski - 2016-08-22 - Jaśkowo (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średniewymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymumiejętność obsługi komputera i programów biurowychmile widziane ogólne rozeznanie w dziedzinie elektroniki1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł brutto
AET Sp. z o.o. Sp.k - 2017-10-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem typu melex, przewóz gości. Praca w godz. 9-17, umowa zlecenie.
kontakt przez OHP - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wykształcenie średnie-mile widziane kierunkowe, kontaktowość, odpowiedzialność wysoka kultura osobista, empatia. Praca na dwie zmiany 9-21
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Mysłowice (śląskie)
wg stanowiska pracy
SMEILY U COBRY Beata Stępień-Jopek - 2018-04-30 - Kraków (małopolskie)
Tynki maszynowe ceramiczne i dekoracyjne,
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Góra Puławska (lubelskie)
x
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - MAREK HRYNIEWICKI - 2016-05-12 - Białystok (podlaskie)
-przygotowanie zapraw tynkarskich -nakładanie warstw tynkarskich (wapiennych, cementowych) oraz tynków suchych (np.płyt gipsowych) na ściany i stropy budynków,Jedna zmiana praca w godz. 9:00-17:00, umowa o pracę na czas nieokreślony.
Z.E.U.S. Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie, wydawanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Ozorków (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Hucisko Przybyszowskie (łódzkie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
tynkowanie, gipsowanie, obsługa agregatów
Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Sochacki, ul. Ogrodowa 17, Łopuszno - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- wystawianie rachunku - rozliczanie z pocztą główną- przygotowywanie zestawień usług- dobowe raporty do poczty głównej
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Świebodzin (lubuskie)
– prowadzenie dokumentacji służbowej– cykliczne patrolowanie terenu obiektu– kontrola ruchu osób i pojazdów
Solid Security - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie dociepleń elewacji metodą lekko mokrą nAbudynkach wielorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Teresin (mazowieckie)
Praca na budowie
J K NOWE TECHNOLOGIE Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Żory (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)