TEHNIK PRACOWNI MIKROBIOLOGII Helenów oferta pracy INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością


Największy wybór odzieży

Stanowisko: TEHNIK PRACOWNI MIKROBIOLOGII

Wynagrodzenie: 2 100 - 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie próbek do badania.

Data publikacji: 2018-08-27

Lokalizacja: Helenów (mazowieckie)

Pracodawca: INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-500 Helenów 6c, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Przygotowywanie próbek do badania.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 300 PLN

Nazwa stanowiska: TEHNIK PRACOWNI MIKROBIOLOGII

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Helenów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy nauk biologicznych

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018

Data zakończenia pracy: 16.03.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby uczące się w systemie studiów zaocznych

Nazwa pracodawcy:
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Adres pracodawcy:
Cyprysowa 23 B, 02-265 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: świadectwa szkolne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: od zaraz, Godziny : 8.00-14.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Cyprysowa

Numer budynku pracodawcy: 23 B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy nauk biologicznych

Data dodania oferty pracy: 27.08.2018

Oferta pracy ważna do: 26.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA/PRACOWNIK BIUROWY - od 2 200 PLN

Sprzedaż art. motoryzacyjnych, obsługa klienta, obsługa zamówień internetowych.
FIRMA HANDLOWA "ALA" ROZMUS ALICJA - 2017-09-22 - Kozy (śląskie)

Specjalista ds. sprzedaży usług i kredytów - -

Media Expert udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 4 500 PLN

Transport towarów, ich właściwe zabezpieczenie, dopilnowania by były właściwie załadowane - transport materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 12,5 PLN

Praca w transporcie wewnętrznym.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-05-13 - Tychy (śląskie)

STAŻYSTA - od 2 532 PLN

STANOWISKO ZWIĄZANE BEZPOŚREDNIO Z DZIAŁANIAMI RATOWNICZO - GAŚNICZYMI W ZMIANOWYM ROZKŁADZIE CZASU SŁUŻBY
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIECIU - 2017-08-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 10 PLN

Przyjmowanie i zamawianie towaru, wprowadzanie do programu sprzedażowego small business. Praca na umowę zlecenie, 13 dni po 11 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 10zł/h brutto. Wymagania: wykształcenie zawodowe, znajomość komputera oraz poczty elektronicznej. Kontakt z pracodawcą: Rafał Gańcza tel. 790 386 915
REDIROX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Kartuzy (pomorskie)

TARTACZNIK - od 2 000 PLN

obsługa maszyn tartacznych, przyjmowanie surowca, kontrol
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wojbórz (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO WYKONYWANIA DOCIEPLEŃ - od 1 850 PLN

wykonywanie dociepleń budynków
PR-BUD Robert Kycko - 2016-04-14 - Kalinowice (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Raszków (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 3 000 PLN

Prace przy budowie domów, roboty ogólnobudowlane.Miejsce pracy: Gdańsk (dojazd i przyjazd w ramach pracodawcy).
"KAM-BUD" USŁUGI BUDOWLANE SMUKAŁA MAŁGORZATA - 2017-10-19 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Blizne (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 900 PLN

Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc w problemach technicznych podczas obsługi kart klienta Shella.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabierzów (małopolskie)

KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU - 1 017,4 PLN

Konserwator części / sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Stawin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 412,2 PLN

Ochrona obiektu w dzielnicy Wyczerpy, przestawianie samochodów służbowych, zarządzanie gospodarką magazynową, wydawanie odzieży roboczej.
ROKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)

SPRZĄTACZKA/SPRZĄTACZ - od 2 000 PLN

Sprzątanie, doczyszczanie.Kontakt e-mail: marek.mosiek (at) orion.wroclaw.plOferta dostępna w sali B.
Orion Next Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SZWACZKA - 1 850 - 2 000 PLN

szycie lekkiej odzieży damskiej
WAK-POL P.P.H. - Aleksandra Wojciechowska - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 13 PLN

Obsługa wózka widłowego przy załadunku wełny mineralnej.Pracodawca oferuje dowóz pracowników z Sulechowa i Zielonej Góry.
FARO AUTOCENTRUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Cigacice (lubuskie)

DRUKARZ - od 2 800 PLN

Druk i obsługa maszyny do druku offsetowego
INTERDRUK Sp.z.o.o. - 2017-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

MONTAŻYSTA MEBLOWY - od 2 750 PLN

klejenie pianki poliuretanowej dp stelarza meblowego
"Lexxit Mebel" sp.z o.o. - 2017-05-24 - Słocin (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA (O) - od 2 400 PLN

Pielęgniarka
Dom Pomocy Społecznej Tarnów - 2017-11-07 - Tarnów (małopolskie)

INFORMATYK - od 2 000 PLN

w/z
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Jawor (dolnośląskie)

SZWACZKA - BRYGADZISTKA (NR 0467) - od 2 500 PLN

zarządzanie zespołem ludzi; kontrola jakości szycia; opracowywanie nowych wzorów i dokumentacji techniczne; szycie tapicerki
Living Concept Ewelina Chrząszcz - 2016-03-04 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Przygotowywanie potraw w kuchni.
Familijna S.C. Katarzyna Woroniecka, Krzysztof Bromka - 2018-04-20 - Płock (mazowieckie)

STOLARZ - od 1 950 PLN

trasowanie i ręczna obróbka,przerzynanie,struganie,dłutowanie,wiercenie,klejenieokleinowanie,montowanie i wykańczanie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Częstochowa (śląskie)

STOLARZ K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

-Wykonywanie prac szwalniczych-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01; -Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2016-12-08 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat