TECHNOLOG – PROGRAMISTA OBRABIAREK Piotrowice oferta pracy Fabryka Mebli Mikołajczyk Sp. Z O.O.
Stanowisko: TECHNOLOG – PROGRAMISTA OBRABIAREK
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie indywidualnych mebli na zamówienie klientów,przygotowywanie projektów technicznych,ustalanie norm czasowych,przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.Praca z programem TOP SOLID
Data publikacji: 2021-05-19
Lokalizacja: Piotrowice (wielkopolskie)
Pracodawca: Fabryka Mebli Mikołajczyk Sp. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁUPECKA 63, 62-400 Piotrowice, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie indywidualnych mebli na zamówienie klientów,przygotowywanie projektów technicznych,ustalanie norm czasowych,przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.Praca z programem TOP SOLID
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy od 6.00 do 14.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: TECHNOLOG – PROGRAMISTA OBRABIAREK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3023
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog – programista obrabiarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Projektowanie graficzne (komputerowe)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w branży drewnianej, meblarskiej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu TOP SOLID
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli Mikołajczyk Sp. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 6671726187
danePracodawcy_regon: 300745311
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
SŁUPECKA 63, 62-400 Piotrowice, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV OSOBIŚCIE LUB TELEFONICZNIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: słupecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3023
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0295165
Ulica pracodawcy: SŁUPECKA
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy:
prokukcja mebli pozostała, z wyłączeniem dzialalności usługowej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214931
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog – programista obrabiarek
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.05.2021
Oferta pracy ważna do: 19.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd0d76202b0c939478550d811dfd1474
Podobne oferty pracy
Sporządzanie umów na wykonywanie robót remontowo-budowlanych,rozliczanie inwestycji, obsługa techniczna nieruchomości,. Praca w godzinach 7-15
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-04-10 - Opole (opolskie)
współorganizonia kształcenia integracyjnego oraz współorganizowania kształcenia uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kryłów (lubelskie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych oraz pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Potaśnia (wielkopolskie)
Prace serwisowe, sprzedaż akcesoriów RTV AGD (małe) , okucia budowlane, dorabianie kluczy.
Firma Usługowo-Handlowa "KLUCZNIK" Teresa Skwarzyńska - 2020-10-23 - Zamość (lubelskie)
wykonywanie prac remontowo - budowlnanych
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Niegów (mazowieckie)
Między innymi: Prowadzenia badań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu Szkoły; diagnozowanie sytuacji wychowawczych w Szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo w życiu Szkoły;udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych, współpraca z instytucjami i inne.Kandydaci powinni skontaktować się z pracodawcą za pomocą e-maila: sekretariat (at) sp106-krakow.pl i zgłosić na rozmowę.
Szkoła Podstawowa nr 106 w Krakowie - 2019-07-30 - Kraków (małopolskie)
Wysyłanie korespondencji. Przepisywanie pism. Kserowanie i układanie dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Zakładanie spraw. Przygotowywanie dokumentacji do archiwum. Pomoc w bieżącej obsłudze interesantów (wydawanie druków, udzielanie informacji).
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa maszyn produkcyjnychdbanie o ciągłość produkcjiuzupełnianie komponentów
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Oława (dolnośląskie)
Identyfikacja założeń projektowych, nadzór nad realizacją projektu.Przygotowanie raportów, przygotowanie list materiałów, obliczenia ręczne lub komputerowe, sformułowanie problemu i rozwiązania,przygotowanie modelu,przygotowanie dokumentacji rysunkowej.
Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe NAVA Sp.z o.o. - 2018-09-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyny do produkcji drutów i prętów, praktyczna znajomość rysunku technicznego. Przygotowanie materiału wsadowego i obróbka wykończeniowa drutów i prętów, sprawdzanie jakości i wymiarów wytwarzanych drutów i prętów za pomocą przyrządów pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Bralin (wielkopolskie)
Staz dla osób bezrobotnych na stanowisko pracownik biurowy do Sądu Rejonowego Wydział Karny w Pyrzycach w godzinach od 07:30 do 15:30.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Serwisant sprzętu komputerowego
OPTINEX Zbigniew Walicki - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
Doświadczenie 2 letnie, aktualne badania wysokościowe powyżej 3 m, uprawnienia do budowy rusztowań. Montaż i demontaż rusztowań. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
SCAFF-MONT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Rybnik (śląskie)
ochrona mienia, praca po 12 godzin
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Wena Marek Tkaczyński - 2021-04-21 - Śmigiel (wielkopolskie)
Operator wtryskarki
POLMARK Sp. z o.o. Sp.k. - 2020-02-10 - Żabno (małopolskie)
Uczestnictwo u opracowaniu planów projektów, specyfikacji dokumentów i planów testów;zaangażowanie w badanie i analizę systemu oraz opracowywanie działań związanych ze strukturą systemu;odpowiadanie za testowanie działań i koordynację z poszczególnymi zespołami ds. Testów/ kontroli jakości;odpowiedzialność za kodowanie i rozwój aplikacji;sprawdzanie kodów i tworzenie wspólnych funkcji w całym projekcie, takich jak tworzenie wyjątków, rejestrowanie działań itp.Współpraca z klientami/menagerami projektu w celu zebrania informacji, wymagań, oceny ryzyka i finalizacji specyfikacji technicznych
ASPIRE SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
obróbka wstępna surowców; porcjowanie i wydawanie posiłków; gotowanie posiłków w przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kościerzyna (pomorskie)
przyjmowanie oraz wydawanie zamówień, przygotowanie produktów gotowych z półproduktów, prace sprzątające
KKM KATARZYNA KIRCHNER - 2019-12-17 - Wieniec (kujawsko-pomorskie)
MECHANIKA SAMOCHODOWA, USŁUGI BLACHARSKIE
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Białobrzegi (mazowieckie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa pralnicy, składanie ręczników, obsługa magla.
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa obiektów sportowych, obsługa systemów sprzedaży biletów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, obsługa stoiska FRESH CAFE
Firma Handlowo Usługowa Angus - 2016-08-10 - Wieliczka (małopolskie)
Ochrona obiektów handlowych- sklep odzieżowy oraz drogeria kosmetyczna na terenie galerii handlowej.
Umbrella sp. z o.o. - 2016-09-06 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie potraw kuchni wietnamskiej według oryginalnych receptur od surowca do gotowego produktu.
kontakt przez PUP - 2021-04-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
Praca w fabryce kotłów. Kontakt: Elżbieta Władymiruk tel. 3811073 wew. 405
Fabryka Kotłów SEFAKO S.A. - 2017-02-02 - Sędziszów (świętokrzyskie)
prace przy wycince drzew, prace melioracyjne, sadzenie drzewRefundacja wynagrodzenia dla osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kułakowice Pierwsze (lubelskie)
-Kontakt telefoniczny 58-682-29-16 wew. 241. Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Samodzielnego referenta ds. finansowo kasowych należeć będzie:Zaopatrywanie szkoły i internatu w podstawowe artykuły przemysłowe i spożywcze. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, zgodnie z procedurami HACCP.Zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie towarów wg obowiązujących przepisów w tym zakresie.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i terminowe przedkładanie jej w księgowości szkoły.Dbałość o zachowanie stawki żywieniowej oraz prowadzenie właściwej i pełnej dokumentacji kalkulacji wyżywienia.Planowanie i sporządzanie jadłospisów zgodnie z zasadami ich układania.Pilnowanie by wszystkie czynności wykonywane były zgodnie z zasadami organizacji pracy z odnośnymi przepisami sanitarno higienicznymi, a przyrządzanie posiłków zgodnie z zasadami technologii i higieny żywienia. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem posiłków, zgodnie z kalorycznością i normami żywienia.Przeprowadzenie kontroli przygotowanych i wydawanych potraw pod względem jakościowym i ilościowym.Dopilnowanie, aby wszystkie pomieszczenia stołówki zgodnie z ich przeznaczeniem miały odpowiednie warunki, a w razie potrzeby wnioskuje o dokonanie koniecznych reorganizacji i remontów.Planowanie wspólnie z zainteresowanymi zaopatrzenia wszystkich pomieszczeń stołówki w potrzebne sprzęty, narzędzia pracy itp.Zaopatrywanie stołówki w środki czyszczące i dezynfekujące.Pilnowanie, aby inwentarz stołówki był właściwie utrzymany i konserwowany.Wykonywanie dodatkowych, niezbędnych dla poprawienia sytuacji żywieniowej zarządzeń doraźnie wydanych przez Kierownika Internatu, Dyrektora Szkoły i innych: np. służb sanitarno epidemiologicznych.Ustalanie na podstawie dotychczasowego zużycia podstawowych artykułów żywnościowych w wielkości normatywnej zapasów magazynowych. Należyte i terminowe wykonywanie decyzji i zarządzeń Dyrektora Szkoły.Należyte pod względem rzeczowym, jakościowym i terminowym wykonywanie planowanych zadań.Należyte wykorzystanie i zabezpieczenie powierzonych wartości majątkowych Internatu.Przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych.Inne prace zlecone przez Kierownika Internatu i Dyrektora Szkoły.2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca wykonywana będzie w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja, z siedzibą w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12;Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami;Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 11:00.3. Wymagane dokumenty:List motywacyjny;CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów poświadczające znajomości języka polskiego dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopię dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku intendenta;Oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;4. Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją Nabór na wolne stanowisko intendent, w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400, w dziale KADR lub w sekretariacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie.Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie w terminie do dnia 08 września 2017r. do godziny 1400.Aplikacje, które wpłyną do KADR Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja w Rusocinie po terminie nie będą rozpatrywane.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA - 2017-08-29 - Rusocin (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Stare Lubiejewo (mazowieckie)
Wykonywanie / montaż elementów wg wzoru lub rysunku, czytanie rysunku technicznego, samodzielne wykonywanie elementów stolarki, obsługa maszyn produkcyjnych i ich konserwacja, zachowanie porządku na stanowisku pracy i w pobliżu stanowiska, montaż mebli.
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2020-07-13 - Kleszczewo (pomorskie)