TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji
Stanowisko: TECHNIK
Wynagrodzenie: od 2 992,17 PLN
Zakres obowiązków: 1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Data publikacji: 2021-06-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 992,17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 15,57%+ dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: TECHNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 992,17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2021
Data zakończenia pracy: 30.09.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, Znajomość ustaw: -Ustawa z dnia 06.04.1990r.o Policji, - Ustawa o podatku VAT, - Ustawa o rachunkowości, -Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, -o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, -o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych. Umiejętność: - stosowania prawa w praktyce, - obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office, Excel. POŻĄDANE: Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: -życiorys i list motywacyjny -kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie -kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.).Obowiązki:1) Aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale; 2) Wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP; 3) Sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej; 4) Rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji; 5) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 6) Rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń; 7) Ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację; 8) Przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 9) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych; 10) Przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale; 11) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 12) Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu; 13) Opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP; 14) Opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP; 15) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 16) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 17) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 18) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 19) Przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 20) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. *Wynagrodzenie zasadnicze: 2992,17 zł brutto + premia 15,57%. [Zgłoszenia: 47 72 338 26, bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.06.2021
Oferta pracy ważna do: 24.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5faf8e4f7ba87d62a8d63f7f0374070a
Podobne oferty pracy
prace biurowe, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Gorlice (małopolskie)
- konserwacja pieców do obróbki cieplnej - obsługa klienta - kompleksowe wypełnianie dokumentacji błędów i pól zakłóceń - sporządzanie raportów zdarzeń uszkodzeń, stanu systemu - usługi serwisowe/naprawcze, planowanie i budowa pieców - wdrażanie objaśnień technicznych wraz z projektowaniem i zarządzaniem projektem, przygotowywaniem danych technicznych i list części
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Austria (Austria)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Jabłonka (kujawsko-pomorskie)
- stosowanie przepisów prawa i podstawowych pojęć ekonomicznych- posługiwanie się metodami analizy ekonomicznej i finansowo-księgowej oraz doumentacją księgową,- przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych, aktów normatywnych i administracyjnych,- rozwiązywanie problemów interesantów,- stosowanie zasad obiegu informacji oraz przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokumentów,- prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań,- opanowanie umiejętności w zakresie: przygotowania deklaracji i raportów do rozliczeń z ZUS-em, GUS-em itp; ewidencji operacji gospodarczych; analizy kosztów; sporządzanie sprawozdań finansowych; opracowanie analizy sytuacji gospodarczej; przygotowanie zestawień i analiz w ramach rachunkowości zarządczej
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa kancelaryjna dokumentów, telefoniczna obsługa klientów biura, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji wyjazdowej kierowców, obsługa programu księgowego Subiekt
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Rogóźno (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-10-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zabiegi sanitarno-weterynaryjne, pomoc lekarzowi w zapobieganiu i zwalczaniu chorób, kontrola stanu higienicznego i zdrowotnego zwierząt, przeprowadzanie podstawowych badań, analiz, szcepień, odrobaczeń, prowadzenie dokumentacji zabiegów i leczenia zwierząt
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
czynności związane z obsługą biura, kontakt z klientami, przygotowanie dokumentacji firmowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Borowianka (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Ludźmierz (małopolskie)
Staż w firmie KONSUS GROUP.Program stażu do zapoznania w pokoju 66.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kielce (świętokrzyskie)
ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadowaniem ładunku, sprawdzenie stanu technicznego samochodu przed jazdą, wykonywanie czynności kontrolno-obslugowych, prowadzenie dokumentacji jazdy, zgłaszanie dyspozytorowi zauważonych usterek.
Laguna Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa gosci
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wysoka Wieś (warmińsko-mazurskie)
• Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń na liniach produkcyjnych w zakresie elektryki, automatyki i mechaniki,• Prewencyjne przeglądy, bieżąca konserwacja maszyn produkcyjnych,• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych prac i przeglądów zgodnie z obowiązującymi zasadami,• Współpraca i nadzór z firmami zewnętrznymi wykonującymi zlecone prace na terenie firmy. Praca w godz.: 7:00-15:00, 15:00-23:00, 23:00-7:00. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, następnie na czas określony - 2 lata. Oferta dostępna w sali F, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: M.WOTA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL
DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2019-08-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Augustów (podlaskie)
- instalacja aparatury kontrolno-pomiarowej,- wsparcie produkcji w zakresie utrzymania ruchu (w/w) aparatura- dokonywanie przeglądów i kalibracji aparatury kontrolno-pomiarowej- przygotowywanie konfiguracji i ustawień zgodnie z planem produkcyjnym- dokonywanie usprawnień i drobnych napraw sprzętu zainstalowanego na liniach produkcyjnych- przygotowywanie grafik do wydruku etykiet produkcyjnych- sporządzanie prostych raportów ilościowo-jakościowych- wsparcie innych działów w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej
LG ELECTRONICS MŁAWA SP. Z O.O. - 2021-04-09 - Mława (mazowieckie)
np.: opieka nad zwierzętami przebywającymi w ORZCH, pobieranie prób do badań zoowetaryjnych, asystowanie przy zabiegach chirurgicznych oraz sekcjach zwłok zwierząt, mycie, wyjaławianie, konserwacja narzędzi i sprzętu weterynaryjnego, pielęgnacja zwierząt oraz prowadzenie akcji odkażania klatek, wolier, środków przewozu, podawnie leków przepisywanych przez lekarza weterynarii
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Przemyśl (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
-obsługa urządzeń biurowych- organizowanie przepływu korespondencji-prowadzenie dokumentacji w sekretariacie
STOWARZYSZENIE "NA RZECZ ROZWOJU MIASTA I GMINY DEBRZNO" - 2019-12-19 - Debrzno (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Sierpc (mazowieckie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń; zapewnianie aktualności i dostępności systemów łączności szkoły; zapewnianie bezpieczeństwa systemów łączności szkoły; rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności; przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych odpowiednio do realizowanych zajęć; opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych; wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne; zabezpieczanie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości organizowanych przez szkołę lub na terenie szkoły.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto (wynagrodzenie zasadnicze: 1899 zł/brutto + do max 40% premia + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchomy czas pracy (praca od poniedziałku do piątku). Rozpoczęcie pracyw godz.: 7.00-10.00 - zgodnie z harmonogramem. Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane elektroniczne. Wymagana znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, obsługa komputera i aplikacji biurowych. Mile widziana znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
wykonywnie badań laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Drezdenko (lubuskie)
wynikający z uzyskanego tytułu technika weterynarii
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kościan (wielkopolskie)
przeglądy okresowe i naprawy pojazdów użytkowych
MOJSIUK SP. Z O.O. SP.K. - 2016-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Świadczy usługi w zakresie masażu; wykonuje masaże medyczne, sportowe, kosmetyczne i profilaktyczne; prowadzi działalność profilaktyczną, popularyzującą zachowania prozdrowotne. Świadczenie usług dojazdowych w domu pacjenta (m.in. na terenie powiatu suwalskiego i sejneńskiego).
E & B Falkowscy s.c. - 2019-09-20 - Augustów (podlaskie)
Asystowanie lekarzowi weterynarii, opieka nad zwierzętami.
Przychodnia Weterynaryjna POLIVET Krzysztof Więcek - 2017-03-29 - Płock (mazowieckie)
Obsługa waflarek elektrycznych
Wyrób Wafli "Ardej" Barbara Ardej, Mariusz Ardej - 2019-04-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
sprawowanie opieki nad podopiecznym, organizowanie czasu wolnego, uczestnictwo w prostych pracach domowych,
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie prac protetycznych.
NZOZ ŚRÓDMIEŚCIE Sp. z o.o. - 2019-05-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)