TECHNIK W REFERACIE MUNDUROWYM W SEKCJI MUNDUROWO - ŻYWNOŚCIOWEJ W WYDZIALE ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: TECHNIK W REFERACIE MUNDUROWYM W SEKCJI MUNDUROWO - ŻYWNOŚCIOWEJ W WYDZIALE ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO K/M
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 25% premii + dodatek za wysługę lat [2375,00 zł (w tym 1900,00 zł wynagrodzenie zasadnicze + 25% premii)]
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
TECHNIK W REFERACIE MUNDUROWYM W SEKCJI MUNDUROWO - ŻYWNOŚCIOWEJ W WYDZIALE ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych, umiejętność organizowania pracy oraz działania w sytuacjach stresowych; samodzielność, komunikatywność; rzetelność, sumienność i terminowość dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole. Wymagania pożądane: mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości i funkcjonowania Straży Granicznej. Obowiązki: sporządzanie i przedkładanie do zatwierdzenia przełożonych dokumentów obrotu materiałowego przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego; prowadzenie ewidencji wyposażenia funkcjonariuszy i pracowników, wydawanego indywidualnie i komórkom organizacyjnym w zakresie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego; prowadzenie ewidencji środków trwałych będących we właściwości Referatu Mundurowego; prowadzenie kart wyposażenia specjalnego psów służbowych będących na zaopatrzeniu Nadwiślańskiego Oddziału SG oraz ich rejestru; uzgadnianie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w innych komórkach organizacyjnych; terminowe sporządzanie dokumentów zleconych przez przełożonych, wynikających z zakresu obowiązków i uprawnień.Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys (CV), list motywacyjny (opatrzone własnoręcznym podpisem); oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. Inne dokumenty i oświadczenia: kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne w przypadku nie posiadania w/w poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412)); kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/kandydatek niepełnosprawnych zamierzających złożyć swoją ofertę; informacje RODO - wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w z zakładce "wzory oświadczeń".Termin składania dokumentów: 05 lutego 2019 r. Miejsce składania dokumentów: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, 02-148 Warszawa, ul. 17 Stycznia 23 z dopiskiem technik WZM ogłoszenie 8/01/2019. Szczegóły dotyczące zgłoszenia: http://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/inne-wolne-stanowiska
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: w treści
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 05.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Technik administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie dokumentów w wersji elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bogoria (świętokrzyskie)
- prowadzenie korespondencji biurowej, - organizowanie pracy sekretariatu, - przygotowywanie dokumentacji pracowniczych, - obsługa sprzętu biurowego, - tłumaczenia dokumentów burowych,
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bobrówka (podkarpackie)
organizowanie pracy biura, przygotowanie korespondencji do wysyłaniapoczta tradycyjną i elektroniczną, obsługa urządzań biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
zadania:kontakt i korespondecja z kontrahentami oraz ubezpieczycielamiwykonywanie czynności związanych z zatrudniem, przebiegiem pracy i zwalnianiem pracowników podpisywanie umów z pracownikami. ze zleceniobiorcamii wykonawcami dzieła oraz ich rozliczaniepomoc przy prowadzeniu magazynu spółkidokonywanie zakupów na potrzeby spólkizałatwianie spraw związanych z prowadzeniem spółkiprowadzenie zestawień czynności związanych z działalnością spólkiOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Handel Art. Rybnymi Hurt - Detal Ryszarda Skotnicka - 2017-10-25 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 r. ż. Instalacja i serwis urządzeń i sieci teleinformatycznych. Wymagania: wykształcenie średnie informatyk, prawo jazdy kat. B.
WALTEL Z.U.T. Waldemar Kurpet - 2018-09-17 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa stoiska z wędliną, układanie towaru, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Jarocin (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Aktywna komunikacja z zespołami kontrolującymi klienta, aby wyjaśnić, w jaki sposób ADC może pomóc zespołowi prowadzącemu obsługę klienta w dostarczaniu usług audytorskich klientom audytorskim firmy Deloitte i generowaniu zapotrzebowania na usługi ADC od klientów, z którymi współpracują zespoły kontrolne, z wyznaczonym krajem ME / Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klienta, z którym związane są zespoły audytujące z przypisanego kraju / krajów ME i sprawdza kompletność i warunki zgłoszenia usługi przez zespół auditorów klienta, potwierdzanie i akceptacja usługi przez ADC, kontakty się z klientem, z którym ma do czynienia zespół auditorów, w celu omówienia dalszych szczegółów, konieczne do zaakceptowania prośby serwisowej Deleguje zadania specjalistom ADC, stowarzyszeniom ADC i stażystom, starszym specjalistom ADC Odpowiedzialność za coaching zawodowy ADC Specjalista, ADC Associates i Interns, ADC Senior Specjalista Sprawdzanie dokumenty przygotowane przez specjalistów ADC, stowarzyszonych i stażystów ADC, starszych specjalistów ADC Przestawianiem końcowych rezultaty do klientów, którzy mają do czynienia z zespołami kontrolnymi Komunikacja z zespołami kontrolującymi klienta w przypadku jakichkolwiek problemów, eskalacji lub pytań Zapewnianie szkolenia dla mniej doświadczonych pracowników Uczestniczenie w rekrutacji mniej doświadczonych pracowników Czynny udział w wymaganych szkoleniach z audytu i innych odpowiednich szkoleń Nadzór i zarządzani wydajnością personelu (ewaluacja, rozwój, motywacja, doradca jego członków) Uczestniczenie w zarządzaniu zdolnościami zespołu ADC i obciążeniem
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie dla operatora CNC, kontrola jakości elementów po obróbce
PRESS-METAL NATALIA KUKIEL - 2018-08-09 - Koziegłowy (wielkopolskie)
wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Czempiń (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
staż - przyjęcie zamówienia, kontakt z dostawcą, kontakt z klientem, realizacja zamówienia, wprowadzanie faktur zakupowych, wystawianie dokumentów magazynowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, Niekoprzystne czynniki psychospołeczne: stanowisko decyzyjne, Komputer: ilość godzin 7
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 w Czechowicach-Dziedzicach.
Usługi Transportowe Sacharuk Radosław - 2017-06-30 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Układanie glazury. Praca na terenie Rzeszowa, Warszawy od poniedzialku do piątku. Zakwaterowanie i dojazd na koszt pracodawcy.
FIRMA BUDOWLANA "NICOLE" ŁAKOMY MARIUSZ - 2018-03-28 - Trześń (podkarpackie)
aktywizacja danych w systemie dostaw do klientow,wprowadzanie danych dotyczących okien.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Zambrów (podlaskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Według stanowiska.
"FARMAKON" A.OŻÓG SPÓŁKA JAWNA W BOGUCHWALE - 2018-01-11 - Markowa (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa pacjenta, wprowadzenie towaru do systemu aptecznego, sporządzanie leków recepturowych, kosmetyka wnetrza apteki.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć gimnastyki artystycznej w szkołach oraz przedszkolach na terenie Kalisza lub okolic
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wolica (wielkopolskie)
- pomoc w przyjmowaniu oraz wysyłaniu poczty- wpisywanie oraz opisywanie faktur w programie komputerowym- przepisywanie korespondencji- pomoc w organizowaniu materiałów biurowych- gromadzenie oraz przechowywanie dokiumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ruda Śląska (śląskie)
-nadzór nad procesem technologicznym,-wytwarzanie komponentów plastikowych i wdrażanie zmian w procesie produkcji, wtrysku,-naprawy, renowacja,czyszczenie form,-ustawianie maszyn wtryskowch
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Bielawa (dolnośląskie)
montaż, naprawy, konserwacje systemów alarmowych i wizyjnych
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp.z.o.o - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, współpraca z wykonawcami, współpraca z kierownikami regionów oraz z biurem, pomiary, tworzenie ofert handlowych
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-04-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji budowlanej
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2018-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)