TECHNIK PRAC BIUROWYCH Pińczów oferta pracy P.P.U.h. GÓRMICH s.c.
Stanowisko: TECHNIK PRAC BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie dokumentacji technologi produkcji
Data publikacji: 2019-08-12
Lokalizacja: Pińczów (świętokrzyskie)
Pracodawca: P.P.U.h. GÓRMICH s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodziskowa 40, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: opracowanie dokumentacji technologi produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TECHNIK PRAC BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pińczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pińczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pińczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunku technicznego
Nazwa pracodawcy: P.P.U.h. GÓRMICH s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Adres pracodawcy:
Grodziskowa 40, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: pińczowski
Gmina pracodawcy: Pińczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pińczów
Adres strony pracodawcy: www.gormich.go3.pl
Ulica pracodawcy: Grodziskowa
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Produkcja elementów metalowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 12.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a0ffe0a362b5bd94569c8aded972748e
Podobne oferty pracy
opracowywanie ofert, uruchamianie zleceń, opracowywanie reklamacji, kontakt z klientami oraz wewnętrznymi działami
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krępice (dolnośląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Siemiatycze (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nauka i obsługa komputerowych programów użytkowych.Gromadzenie, przetwarzanie i właściwe przechowywanie dokumentacji.Prowadzenie niezbędnych rejestrów i katalogów na stanowisku.Archiwizacja dokumentacji działań Wspólnej Polityki Rolnej.Obsługa urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Sieradz (łódzkie)
Prowadzenie uproszczonej ewidencji materiałów biurowych, środków czystości. Wykonywanie kserokopii dla potrzeb Urzędu, Rady Miasta i klientów.Pobieranie opłat za usługi ksero od klientów i obsługa kasy fiskalnej. Rozliczenie dzienne i miesięczne opłat za wykonanie kserokopii. Obsługa centrali telefonicznej. Przygotowywanie i obsługa spotkań organizowanych przez Urząd.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Legionowo (mazowieckie)
Montaż, naprawa, konserwacja systemów alarmowych i wizyjnych.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy czynnościach w zakresie usług informatycznych, praca biurowa przy wykorzystaniu komputera - poczta elektroniczna, office
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- utrzymanie w należytym stanie technicznym nieruchomości,- wykonywanie drobnych prac naprawczych i konserwacji,- bieżąca obsługa obiektu,- usuwanie awarii,- odczytywanie liczników.Umowa na okres próbny. Praca w systemie dwuzmianowym.Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.Miejsce wykonywania pracy: C.H. Ferio GajKontakt kandydatów z pracodawcą: 798 007 960
Halwit Facilities Witold Szmidt - 2019-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów, sporzadzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, sprawdzanie sporzadzanych przelewów za towary i usługi, wykonywanie operacji kasowych, dekretacja wyciągów bankowych, analiza rozrachunków z pracownikami z tytułu zaliczek, wysyłanie korespondencjido dłuzników, pomoc w kompletowaniu dokumentów spraw spornych, sprawdzanie pod względem rachunkowym delegacji krajowych, archiwizacja dokumentów bankowych i kasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łuków (lubelskie)
Kontrola dostaw, przyjmowanie dostaw, kontrola nad magazynami. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą: p. Marek Gnybek, tel.: 71 36 90 216.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie raportów dla zarządu , pisanie ofert i umów handlowych , obsługa poczty elektronicznej, segregowanie dokumentów firmowych i poczty tradycyjnej, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Mielec (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z: - obowiązkami i uprawnieniami przysługującymi z tytułu odbywania stażu,- przepisami dotyczącymi tajemnicy skarbowej i ochrony danych osobowych,- organizacją pracy w urzędzie.2. Uczenie się wykonywania prac administracyjno-biurowych powierzonych przez opiekuna w danej komórce organizacyjnej oraz wsparcie pracowników w bieżącej pracyZakres wykonywanych zadań:1) wprowadzanie danych z deklaracji i innych dokumentów wpływających do urzędu i wytwarzanych w urzędzie do informatycznych systemów ewidencyjnych;2) przygotowanie projektów standardowych pism urzędowych np. wezwań, zaświadczeń, odpowiedzi na zapytania;3) kompletowanie, oznaczanie i ewidencjonowanie obsługiwanych dokumentów oraz zakładanie i prowadzenie akt urzędowych;4) przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania, oznaczenie akt i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów wpływających do komórek organizacyjnych, wysłanych na zewnątrz przez komórki organizacyjne oraz przekazywanych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;6) bezpośrednia obsługa interesantów w podstawowym zakresie np. wydawanie formularzy podatkowych, przyjmowanie deklaracji i wniosków składanych przez podatników, udzielanie informacji o sposobie załatwianie spraw w urzędzie;7) bieżąca obsługa wstępna rejestrów przypisów i odpisów, polegająca na weryfikacji dokumentów źródłowych z danymi zamieszczonymi w rejestrach przypisów i odpisów;8) przygotowywanie dokumentacji w przypadku zmiany właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego w związku ze zmianą miejsca zamieszkania podatnika, w tym przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatnika;9) obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne w tym: przygotowywanie składanych komornikom sądowym oświadczeń na podstawie art. 896 § 2Kpc, przygotowywanie zawiadomień organom egzekucyjnym o zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, opracowywanie pism (odpowiedzi) organom egzekucyjnym;10) obsługa programów informatycznych w zakresie wykonywania prac11) obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naprawa i konserwacja komputerów, sprzętu; obsługa informatyczna wszystkich punktów, instalowanie oprogramowań, naprawa usterek. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon laptop
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wykorzystuje i obsługuje nowoczesny sprzęt techniki i łączności biurowej, przygotowuje projekty umów
kontakt przez PUP - 2015-12-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Żelechlinek (łódzkie)
sprzedawca artykułów spożywczo - wędliniarskich
U SOSNY DELIKATESY - 2016-03-11 - Tuszyn (łódzkie)
prace z zakresu elektroniki
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Olszowa (łódzkie)
pomoc przy wykonywaniu montaży urządzeń dźwigowych - wingprzygotowywanie się - nauka w celu podjęcia pracy na samodzielnym stanowisku montera wind
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pobieranie próbek powietrza, analiza i opracowanie wyników
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Sanok (podkarpackie)
- zamawianie oraz wysyłka towarów- archiwizacja dokumentów- wprowadzanie danych w rejestry- sporządzanie pism- pomoc w planowaniu transportu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Świętochłowice (śląskie)
technik mechaik
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Płońsk (mazowieckie)
stylizacja paznokci metodą żelową, manicure, pedicure.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Mysłowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie wraz z kompletem dokumentów wniosków i spraw dotyczacych świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łaziska (lubelskie)
obsługa imprez plenerowych, kina
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Biecz (małopolskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu, struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Wyjazdy do kontarhentów po odbiór towaru-pieczarki świeżej, prace magazynowe przy rozładunku i załadunku towaru. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00
Grupa Producentów Owoców i Warzyw Pieczarki Podlaskie Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Krześlinek (mazowieckie)