TECHNIK PRAC BIUROWYCH Chwa艂ki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: TECHNIK PRAC BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Technik prac biurowych
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Chwa艂ki (艣wi臋tokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Chwa艂ki, powiat: sandomierski, woj: 艣wi臋tokrzyskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Technik prac biurowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: TECHNIK PRAC BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Chwa艂ki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣wi臋tokrzyskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sandomierski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2017
Data zako艅czenia pracy: 14.09.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Preferowane osoby bezrobotne z orzeczeniem o stopniu o niepe艂nosprawno艣ci.Na wolne miejsca sta偶owe b臋d膮 kierowane osoby bezrobotne w wieku 18-29 lat (tj. do dnia poprzedzaj膮cego uko艅czenie 30 roku 偶ycia), kt贸re spe艂niaj膮 艂膮cznie nast臋puj膮ce warunki:- nie kszta艂c膮 si臋 w systemie stacjonarnym i nie szkol膮,- nie uczestniczy艂y w okresie 4 tygodni przed przyst膮pieniem do projektu w szkoleniu finansowanym ze 艣rodk贸w publicznych,- z ustalonym profilem pomocy II,- dodatkowo osoby w wieku 18-24 lata ( tj. do dnia poprzedzaj膮cego uko艅czenie 25 roku 偶ycia) na dzie艅 przyst膮pienia do projektu pozostaj膮 w rejestrze os贸b bezrobotnych kr贸cej ni偶 4 miesi膮ce.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Sprzeda偶 maszyn rolniczch, ci膮gnik贸w i cz臋艣ci do ci膮gnik贸w
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy wa偶na do: 14.03.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Wo藕niki (艂贸dzkie)
WYKONYWANIE PRAC ZWI膭ZANYCH Z OBSLUG膭 PRAC BIUROWYCH, W TYM OBS艁UGA SEKCJI SPORTOWYCH ORAZ ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH, WYMAGANIA:ORZECZENIE LEKARSKIE O STOPNIU NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga klient贸w, wprowadzanie danych do system贸w
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - 呕aga艅 (lubuskie)
operator maszyn CNC
SIEROS艁AWSKI GROUP Jan Sieros艂awski - 2017-01-13 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, kontakt z klienetem , sporz膮dzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
kontakt telefoniczny z klientami krajowymi i zagranicznymi, kontakt mailowy, prowadzenie magazynu w systemie komputerowym
GINZEL POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-11 - Cieszyn (艣l膮skie)
Prowadzenie rehabilitacji ruchowej u mieszka艅c贸w zakwalifikowanych przez lekarza
Dom Pomocy Spo艂ecznej im. b艂. 艣w. Jana Paw艂a II w Krasnymstawie - 2016-12-20 - Bzowiec (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: - Zapobieganie awariom poprzez dzia艂ania prewencyjne- Usuwanie awarii maszyn i urz膮dze艅- Przezbrajanie i regulacje maszyn dla potrzeb technologicznych produkcji- Przeprowadzanie przegl膮d贸w codziennych i okresowych wg obowi膮zuj膮cych procedur- Prowadzenie obowi膮zuj膮cej procedurami dokumentacji- Uczestnictwo we wszystkich pracach prowadzonych przez s艂u偶by utrzymania ruchu- Inicjowanie i wdra偶anie nowych rozwi膮za艅 technicznych usprawniaj膮cych procesy produkcyjneKandydatom oferujemy: - Prac臋 w firmie b臋d膮cej jednym z lider贸w na rynku FMCG- Mo偶liwo艣膰 poznawania nowych technologii- Prac臋 dynamiczn膮 i pe艂n膮 wyzwa艅- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko- Prac臋 na ca艂y etat w oparciu o umow臋 o prac臋
COLIAN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sk臋pe (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPo偶,- Zapoznanie sie z organ. wew. UM艂,- Zapoznanie sie z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organ.,- pomoc w prowadz. bie偶膮cych spr. wybranej kom贸rki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obs艂. interesant贸w,- pomoc w wybranej kom贸rce organ.,- pomoc w czynno艣ciach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
-
Us艂ugi Hydrauliczne Arkadiusz Kerlin - 2017-03-21 - Kaliska Ko艣cierskie (pomorskie)
praca biurowa, wystawaianie faktur handlowych, prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Piaskowiec (pomorskie)
Sporzadzanie, prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w; obs艂uga program贸w i urz膮dze艅 biurowych; prowadzenie spraw zwi膮zanych z promocj膮 gminy oraz spraw zwi膮zanych z turystyk膮 i agroturystyk膮
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
pozyskiwanie i obs艂uga klienta
EMPRO Marcin Masny - 2017-03-28 - Garwolin (mazowieckie)
Prowadzenie eksploatacji sieci i instalacji gazowych w tym ich obs艂ugiwanie, konserwowanie, remontowanie i naprawianie, wykonywanie przedmiar贸w i kosztorysowanie rob贸t, usuwanie awarii sieci i instalacji gazowych. Wymagania pracodawcy: wykszta艂cenie 艣rednie, komunikatywno艣膰, elastyczno艣膰, umiej臋tno艣膰 analizy sytuacji, uprawnienia spawacza gazowego i elektrycznego, min. 3 lata do艣wiadczenia na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
Zgodny z klasyfikacj膮 zawod贸w
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - W艂oszczowa (艣wi臋tokrzyskie)
Ewidencjonowanie dokument贸w, sporzadzanie, przygotowywanie dokument贸w rozliczeniowych do wysy艂ki, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Olesno (opolskie)
zgodny, praca w Grudzi膮dzu
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-11-13 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Chorz贸w (艣l膮skie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
Bran偶a metalowa (produkcja)Zakres obowi膮zk贸w:Ewidencja przegl膮d贸w i konserwacja maszyn i urz膮dze艅 firmy.-Pomiary elektryczne, kontrolne i okresowe maszyn i urz膮dze艅-odwadnianie oraz przedmuchiwanie zbiornik贸w.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres pr贸bny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: 艁aziska G贸rnePraca w dniach i godzinach: pn-sb 6-14, 14-22
KALINPEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)
prowadzenie sekretariatu szko艂y, obs艂uga maszyn i urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Go艂cza (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie budynkami mieszkalnymi, u偶ytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomo艣ciami stanowi膮cymi wy艂膮czn膮 w艂asno艣膰 gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczeg贸lno艣ci : przejmowanie do zarz膮dzenia budynk贸w mieszkalnych , u偶ytkowych i administracyjnych. Prowadzenie og贸艂u spraw finansowych dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawc贸w dostawy medi贸w do zarz膮dzanych nieruchomo艣ci ( dostawa wody i odprowadzenia 艣ciek贸w , dostaw臋 energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci, itp. W tym : przygotowanie wniosk贸w oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zam贸wienia ,przygotowanie um贸w lub zlece艅 na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci oraz monitorowanie prawid艂owo艣ci realizacji tych um贸w i zlece艅 , kontrola merytoryczna um贸w ,rachunk贸w i faktur za realizacj臋 dostaw i us艂ug dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci , egzekwowanie kar umownych z tytu艂u nieprawid艂owego wykonania dostaw i us艂ug. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotycz膮cych zabezpieczenia 艣rodk贸w na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci. Zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania wodomierzy i odczyt贸w zu偶ycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przegl膮d贸w licznik贸w oraz inicjowanie wymiany w przypadku up艂ywu okresu legalizacji zapewnienia odczyt贸w zu偶ycia wody, sporz膮dzenie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczania zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w. Zapewnienie odczyt贸w licznik贸w/podzielnik贸w na dostaw臋 ciep艂a, sporz膮dzanie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczanie zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w , prowadzenia spraw dotycz膮cych innych medi贸w. Prowadzenie spraw wywozu nieczysto艣ci sta艂ych, sporz膮dzanie deklaracji. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem nieruchomo艣ci oraz uczestniczenie wsp贸lnie z ubezpieczycielem maj膮tku w ogl臋dzinach szk贸d , sporz膮dzanie protoko艂贸w z ogl臋dzin. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali mieszkalnych i pomieszcze艅 przynale偶nych oraz lokali u偶ytkowych i gara偶y , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszcze艅 przynale偶nych , sporz膮dzanie protoko艂贸w zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzut贸w lokali , piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych lub wyrys贸w innych wynajmowanych nieruchomo艣ci, dokonywanie w miar臋 potrzeb ich pomiar贸w lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opr贸偶nieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zaj臋ciem , zapewnienie opr贸偶nienia lokali i pomieszcze艅 po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych oraz ich u偶ytkownik贸w, sporz膮dzanie um贸w najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie um贸w najmu lokali i pomieszcze艅 z przyczyn innych ni偶 zad艂u偶enie : okresowa weryfikacja os贸b zamieszkuj膮cych w lokalu i kierowanie spraw do Urz臋du Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem pomieszcze艅 przynale偶nych do lokalu : weryfikowanie u偶ytkownik贸w pomieszcze艅 przynale偶nych : prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem strych贸w , suszarni , pralni i innych cz臋艣ci wsp贸lnych : zak艂adanie i zamykanie kartotek najemc贸w w programie Probit Czynsze , aktualizacje zwi膮zane z nabyciem lub utrat膮 tytu艂u prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytu艂u bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikaj膮ce z aneks贸w um贸w , wprowadzanie stan贸w licznik贸w wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestr贸w um贸w najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszcze艅 tymczasowych , lokali u偶ytkowych ,innych nieruchomo艣ci : prowadzenie teczek najemc贸w: dokonywanie we wsp贸艂pracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, u偶ytkowych, gara偶y, pomieszcze艅 gospodarczych oraz ustalenie wsp贸lnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obci膮偶aj膮cych najemc臋 i prac , kt贸rych koszt ponosi gmina, rozliczenie koszt贸w na najemc臋 w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporz膮dzanie um贸w dotycz膮cych ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 u偶ytkowania lokali , ( wsp贸艂praca ze stra偶膮 miejsk膮 i policj膮 ) , bie偶膮ca wsp贸艂praca z Urz臋dem Miejskim dotycz膮ca lokali, w tym: informowanie o opr贸偶nionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezb臋dnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w, w szczeg贸lno艣ci : prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali u偶ytkowych, gara偶y i grunt贸w: organizowanie i prowadzenie przetarg贸w lub konkurs贸w na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y i grunt贸w: przygotowanie projekt贸w uchwa艂 dotycz膮cych wyra偶enia zgody na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomo艣ciach , w tym przygotowanie um贸w. Prowadzenie spraw dotycz膮cych obs艂ugi najemc贸w , w szczeg贸lno艣ci poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zg艂osze艅 najemc贸w oraz za艂atwianie spraw zg艂aszanych przez najemc贸w , w tym, w zakresie: utrzymania czysto艣ci i porz膮dku , ra偶膮cego naruszania przez najemc贸w regulaminu porz膮dku domowego , dewastacji nieruchomo艣ci i ich wyposa偶enia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materia艂贸w do cel贸w opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowa艅 i analiz dotycz膮cych wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZAS脫B GMINY MIEJSKIEJ CHODZIE呕 - 2018-02-13 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
Praca w firmie budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
prowadzenie spraw biurowych, obs艂uga komputera i pakietu Microsoft Office, sta艂y kontakt z pracownikami firmy, wysy艂anie oraz przyjmowanie korespondencji, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i rosyjskiego niezb臋dna do kontaktu z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
MATCOM MARCIN SEBASTIAN ZI脫艁EK - 2018-01-24 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)