Praca TECHNIK ADMINISTRACJI W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPO艁ECZNYCH - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy TECHNIK ADMINISTRACJI W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPO艁ECZNYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy TECHNIK ADMINISTRACJI W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPO艁ECZNYCH.

TECHNIK ADMINISTRACJI W WYDZIALE ORGANIZACJI I SPRAW SPO艁ECZNYCH - 1聽017,4 PLN

- prowadzenie centralnego rejestru um贸w- prowadzenie gospodarki magazynowej artyku艂贸w biurowych, w tym:a) przyjmowanie materia艂贸w biurowych,b) wydawanie artyku艂贸w biurowych pracownikom urz臋du,c) prowadzenie elektronicznej ewidencji materia艂贸w biurowych - przyjmowanie i wydawanie,d) przygotowywanie kwartalnych zestawie艅 zapotrzebowania w artyku艂y biurowe dla poszczeg贸lnych wydzia艂贸w,e) przeprowadzanie corocznej inwentaryzacji artyku艂贸w biurowychOpisywanie rachunk贸w i faktur zwi膮zanych z wykonywanymi zadaniami oraz analiza ponoszonych koszt贸w. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaopatrzeniem w energi臋 elektryczn膮, wod臋 i ogrzewanie budynk贸w oraz zapewnienia 艂膮czno艣ci alarmowej. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z funkcjonowaniem urz膮dze艅 grzewczych, o艣wietleniowych, wodnokanalizacyjnych i spraw techniczno-eksploatacyjnych w obiektach w szczeg贸lno艣ci w zakresie bie偶膮cych napraw i konserwacji. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z lokalami mieszkalnymi i u偶ytkowymi powiatu, b臋d膮cymi przedmiotem najmu, w tym rozliczanie op艂at z tytu艂u najmu. Sprawy dotycz膮ce op艂at z tytu艂u podatku od nieruchomo艣ci zajmowanych na potrzeby Starostwa. Pomoc w wykonywaniu zada艅 koordynatora czynno艣ci kancelaryjnych w Starostwie. Pomoc techniczna w organizowaniu konferencji i szkole艅 dla potrzeb Starostwa, jednostek organizacyjnych Powiatu oraz dla potrzeb podmiot贸w zewn臋trznych. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z prenumerat膮 dziennik贸w i czasopism, sprawy porz膮dku i czysto艣ci w budynkach i przed budynkami. Dba艂o艣膰 o aktualno艣膰 tablic informacyjnych na budynkach, dbanie o stan urz膮dze艅 biurowych, zlecanie napraw i konserwacji. Planowanie niezb臋dnych konserwacji i przegl膮d贸w obiekt贸w oraz dba艂o艣膰 o prawid艂ow膮 ich realizacj臋, w tym prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowalnych.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - My艣lib贸rz (zachodniopomorskie)