STRAŻNIK -PRACOWNIK OCHRONY Włodawa oferta pracy IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STRAŻNIK -PRACOWNIK OCHRONY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja kluczy, nadzór nad centralą PPOŻ, udzielanie informacji, patrole wewnątrz i na zewnątrz obiektu, obsługa monitoringu.
Data publikacji: 2021-04-28
Lokalizacja: Włodawa (lubelskie)
Pracodawca: IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja kluczy, nadzór nad centralą PPOŻ, udzielanie informacji, patrole wewnątrz i na zewnątrz obiektu, obsługa monitoringu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STRAŻNIK -PRACOWNIK OCHRONY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włodawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włodawski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0619
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włodawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik ochrony fizycznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Data zakończenia pracy: 30.05.2022
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kwalifikowany pracownik ochrony
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pracownik ochrony fizycznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Orzeczenie o niepełnosprawności.Możliwość szkolenia "Kwalifikowany pracownik ochrony" przez firmę.Pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę mogą sładać wnioski o pomoc indywidualną na dofinansowanie świadczeń takich jak: leki, okulary, sprzęt rehabilitacyjny, protezy, aparaty słuchowe, adaptacja mieszkania, turnusy rehabilitacyjne, ryczałt na dojazdy do pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1
Nazwa pracodawcy:
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9542250979
danePracodawcy_regon: 27615315500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Adres pracodawcy:
B.Dobrzańskiego 7, 20-262 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres a.lewczyk (at) impel.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: B.Dobrzańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|541307
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik ochrony fizycznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2021
Data dodania oferty pracy: 28.04.2021
Oferta pracy ważna do: 27.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4c9283627d1abaf1e55336f693a77a4
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Sejny (podlaskie)
Transport ludzi lub towaru, naprawa pojazdu.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Diagnostyka i naprawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych- Wymiana podzespołów elektronicznych- Montaż elementów SMD oraz THT- Testowanie urządzeń naprawionych oraz nowych
PKiMSA CARBOAUTOMATYKA S.A. - 2018-03-02 - Tychy (śląskie)
bieżąca obsługa kancelarii, wystawianie faktur, rozliczanie zużycia wody i energii elektrycznej w budynkach, prowadzenie oraz zakładanie kartotek najemcy lokali
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Dróg - 2019-01-24 - Kościan (wielkopolskie)
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa programów i systemów informatycznych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2019-07-26 - Bytom (śląskie)
Produkcja mebli, właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonania prac stolarskich i umiejętność posługiwania się tymi narzędziami, obsługa maszyn stolarskich cięcie i obróbka, obsługa i właściwe przygotowanie do pracy podstawowych obrabiarek drewna, składanie mebli, kontrola jakości gotowego produktu.
AGWIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Chwaszczyno (pomorskie)
.
PIZZERIA "ROMA" sp. c. - 2017-09-28 - Gostyń (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie dokumentacji analitycznej:1) przygotowywanie sprawozdań dla Rady Gminy, Policji,2) prowadzenie dokumentacji mandatowej;3) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń interwencji,4) sporządzanie wykazów akt, ewidencji, projektów pism, archiwizowanie akt,sporządzanie i spedycja korespondencji,5) rejestrowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną,6) patrolowanie wyznaczonego rejonu działania zgodnie z dyslokacją i zadaniamido służby,7) praca w dni wolne i święta oraz w godzinach popołudniowych i nocnych.2. Kontrolowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony porządku publicznego,wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, a w szczególności:- porządku i czystości na terenie Gminy Ustka,- wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów, gospodarzy i właścicielidomów i lokali pod względem utrzymywania czystości i porządku,- porządku i estetyki obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,- oznakowania i oświetlenia ulic i posesji, w tym znaków drogowych oraz estetykinapisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń,- prawidłowego zabezpieczenia i funkcjonowania punktów świetlnych,- porządku i bezpieczeństwa ruchu na drogach,- prowadzenia handlu obnośnego, obwoźnego i na targowiskach,- ważności cech i świadectw legalizacji przyrządów pomiarowych używanychw obrocie publicznym.3. Podejmowanie interwencji w zakresie ochrony spokoju i porządku w miejscachpublicznych, w tym:a) ściganie wykroczeń w ramach posiadanych ustawowych uprawnień poprzez:- udzielanie pouczeń,- nakładanie grzywien w postępowaniu mandatowym,- dokonywanie czynności wyjaśniających w postępowaniu w sprawacho wykroczenia,- sporządzanie wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia;- w przypadkach ujawnienia naruszeń prawa w zakresie nie będącychw uprawnieniach Straży Gminnej, przygotowanie i sporządzaniedokumentacji w celu przekazania innym organom zgodnie z właściwościąmiejscową i rzeczową;b) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ichzamieszkania;c) ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty zagrożenie dla życia lubzdrowia ludzkiego, a także dla mienia i niezwłoczne doprowadzanie ichdo najbliższej jednostki Policji;d) usuwanie pojazdów lub blokowanie kół pojazdów zgodnie z obowiązującymiw tym zakresie przepisami,e) odłapywanie i przewożenie bezpańskich zwierząt.4. Asystowanie w kontrolach przeprowadzanych wspólnie z przedstawicielami Sanepidu,PIH, Urzędu Miar i Wag, Referatów Urzędu Gminy w Ustce i innych podmiotówrealizujących zadania w zakresie ochrony porządku publicznego.5. Udział w zabezpieczaniu miejsc przestępstw, katastrof lub innych miejsc zagrożonychpodobnym zdarzeniem (awarie) przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniemśladów i dowodów oraz ustalanie świadków zdarzenia i osób pokrzywdzonych.6. Udzielanie pierwszej pomocy osobom potrzebującym natychmiastowej pomocylekarskiej ofiarom wypadków lub innych zdarzeń losowych.7. Bezpośrednie zabezpieczanie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.
Urząd Gminy Ustka - 2021-05-14 - Ustka (pomorskie)
-BUDOWA SZAF STEROWNICZYCH-WDRAŻANIE DO PRODUKCJI MASZYN I URZĄDZEŃ-NAPRAWY,REMONTY,PRZEGLĄDY MASZYN
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2017-04-13 - Dębica (podkarpackie)
toczenie, frezowanie, montaż elementów hydrauliki siłowej
HYDROWĄŻ s.c. Jacek Łuczak, Maciej Łuczak, Roman Łuczak - 2015-12-08 - Pabianice (łódzkie)
CIĘCIE PŁYTY MEBLOWEJ NA PILE FORMATOWEJ
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2019-02-18 - Krasne (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej z przedszkolakami.
Przedszkole Niepubliczne "ŹRÓDEŁKO" - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
Służba patrolowo-obchodowa, zmianowa, pełniona w porze dziennej i nocnej z bronią, bezpośredni kontakt z osobami pozbawionymi wolności. Miejsce pracy: ZK Nr 2 Wrocław Ogłoszenie w formie konkursu - szczegóły na stronie internetowej: http://www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-wroclaw/zaklad-karny-wroclaw-nr-2/offer,3528,straznik-dzialu-ochrony.htmlDokumenty należy przekazać wyłącznie drogą pocztową do dnia 19 sierpnia 2016r. na adres: Zakład Karny nr 2 we Wrocławiu, 53-239 Wrocław ul. Fiołkowa 38 z dopiskiem na kopercie "Dotyczy naboru". Oferta dostępna w sali F.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
pon. - pt. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Opole (opolskie)
Obsługa gości w restauracji. Nakrycie stołów. Udzielanie informacji o ofercie lokalu. Przyjęcie zamówienia, rozliczanie. Dbanie o dobry wizerunek lokalu i zadowolenie gości.
HORES Dzwonek, Mencfel i Pyrkowski Spółka Jawna - 2021-03-30 - Płock (mazowieckie)
MONTAŻ I DEMONTAŻ URZĄDZEŃ ELEKTROMECHANICZNYCH ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W CELU PRZEPROWADZENIA NAPRAW, KONSERWACJI LUB ZAINSTALOWANIA ELEKTRYCZNYCH URZĄDZEŃ NIEPRZENOŚNYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH I WIEJSKICHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, INSTALACJE, MOTAŻ, DEMONTAŻ RÓŻNYCH URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH GOSPODARSTWA DOMOWEGO, 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH,
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa, konserwacja, naprawa urządzeń chłodniczych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku Zakład Produkcji Mleczarskiej w Nowym Targu - 2019-01-21 - Nowy Targ (małopolskie)
handel na terenie powiatu przasnyskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Dbanie o porządek obiektu, zmywania
Czarny Staw Panda Bis Beata Antczak - 2016-01-14 - Nowy Adamów (łódzkie)
Szycie odzieży damskiej
TES-POOL TERESA CZAJCZYŃSKA - 2018-12-11 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Wypiek ciasteczek mrożonych, Sprzedaż hot-dogów, zapiekanekDbałość o czystość stanowiska pracyMiejsce wykonywania pracy: Punkt w OBI Łódź
"FOOD BECIA" Beata Ratajczyk - 2018-12-12 - Łódź (łódzkie)
Planowany ramowy zares czynności fizjoterapeuty obiecuje realizajcę specjalistycznych usług opiekuńczych w postaci terapii ruchowej w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:1. Udział w opracowywaniu indywidualnych programów usprawnienia ruchowego klientów,2. Opracowywanie i realizacja indywidualnego wsparcia klientów,3. Planowanie i prowadzenie zajęć ruchowych,4. Nauczanie klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,5. Prowadzenie działalności profilaktycznej, polegającej na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób niesamodzielnych w celu zapobiegania niepełnosprawności,6. Edukacja klientów w zakresie mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności,7. Edukacja klientów w zakresie doskonalenia czynności dnia codziennego klientów, w tym treningi samoobsługi prowadzące do większej samodzielności i aktywności klientów Dziennego Domu Pomocy,8. Prowadzenie gimnastyki usprawniającej grupowej i indywidualnej klientów,9. Organizowanie i prowadzenie zajęć ruchowych o charakterze rekreacyjno-sportowym,10. Prowadzenie dokumentacji klientów, dotyczącej realizacji usług.Wymagane dokumenty:1. kserokopia dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie fizjoterapeuty,2. kserokopia dokumentu potwierdzającego aktualne prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html 4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom- zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-28/19", do dnia : 23.05.2019 r. w Miejskim Centrum Usługi Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, poj. 160 (Sekretariat) od poniedziałku do piątku 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu)Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucane zostaną komisyjnie zniszczone. Miejskie Centrum Usługi Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych: - Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiuhttps://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiuhttps://mcus.pl/praca.html https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony( na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym. Pełny wymiar czasu pracy.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie czasu pracy, analiza czasu pracy kierowców, sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Żagań (lubuskie)
projektowanie konstrukcji stalowych, ocena i kontrola projektów
Geert Laeremans - 2017-03-27 - Belgia (Belgia)
ROZKŁAD CZASU SŁUŻBY W SYSTEMIE WIELOZMIANOWYM. PRACA W BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z OSOBAMI POZBAWIONYMI WOLNOŚCI Z BRONIĄ PALNĄ PRZY ZWIĘKSZONEJ DYSPOZYCYJNOŚCI Z RACJI CHARAKTERU SŁUŻBY.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Kierowca ciągnika siodłowego wraz z obsługą maszyn rolniczych, naprawa w/w . Przewożenie towarów przyczepą. W zwiazku z zatrudnienie osób z Ukrainy wymagana jest znajomość język ukraińskiego ( prace polowe).
Gospodarstwo Ogrodnicze "Olinek" Marcin Malmon - 2021-06-02 - Mściszów (dolnośląskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porzadku w miejscach publicznych. Zabezpieczanie imprez i uroczystosci. Praca od pon-ndz w godz. 6.30-22.00. Podczas zabezpieczeń praca również w godz. nocnych.Pierwsza umowa na okres 6m., następna na czas nieokreślony.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2019-02-28 - Nadarzyn (mazowieckie)
Doprowadzania i dozorowanie osadzonych, wykonywanie poleceń dowódcy zmiany, po zakończeniu szkolenia wstępnego pełnienie służby na posterunkach uzbrojonych
ZAKŁAD KARNY NR 2 W ŁODZI - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)