STAŻYSTA/STAŻYSTKA W DZIALE ADMINISTRACJI PRODUKCJI Moszna-Wieś oferta pracy DACHSER SP. Z O. O.
Stanowisko: STAŻYSTA/STAŻYSTKA W DZIALE ADMINISTRACJI PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zleceń od klientów i wprowadzanie ich do systemu, wprowadzanie ubezpieczeń CARGO do systemu, archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur oraz faktur korygujących, księgowanie dokumentów przychodzących, prowadzenie gospodarki paletowej, wsparcie i współpraca z Kierownikiem Oddziału i Pracownikami.Pracodawca zapewnia umowę o pracę na okres 1 rokuPraca od pon. do pt. od 08.00 do 16.00
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Moszna-Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: DACHSER SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zleceń od klientów i wprowadzanie ich do systemu, wprowadzanie ubezpieczeń CARGO do systemu, archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur oraz faktur korygujących, księgowanie dokumentów przychodzących, prowadzenie gospodarki paletowej, wsparcie i współpraca z Kierownikiem Oddziału i Pracownikami.Pracodawca zapewnia umowę o pracę na okres 1 rokuPraca od pon. do pt. od 08.00 do 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STAŻYSTA/STAŻYSTKA W DZIALE ADMINISTRACJI PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Moszna-Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: min. średnie. Staż pracy: nie wymagany. Uprawnienia, umiejętności: praktyczna znajomość programu Excel, umiejętność pracy w zespole, energia i terminowość w działaniu, komunikatywność, dobra organizacja i wysoka jakość pracy. Znajomosc języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: DACHSER SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Moszna-Wieś
Adres strony pracodawcy: www.dachser.pl
Ulica pracodawcy: Moszna Parcela
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lipka (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tczew (pomorskie)
Układanie kompozycji kwiatowych, prakowanie prezentów
Kwiaciarnia "ZIELONA ZEBRA" - 2016-01-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
utrzymanie kuchni w czystości, gotowanie, zbieranie, wydawanie posiłków, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Uczestnictwo w opracowaniu ognisk chorób zakaźnych. Przygotowywanie wywiadów epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Jasło (podkarpackie)
Wykonywanie czynności kontrolnych (praca w terenie), nadzór nad jakością wody, prowadzenie dokumentacji i zapisków (praca biurowa).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-06-11 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Obsługa dokumentacji przeprowadzonych transakcji sprzedażowych/zakupowych. Obsługa sprzedażowa klientów biznesowych. Analiza opłacalności zakupów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
Sprawdzanie i przygotowywanie do wypłaty należności biegłych sądowych, ławników, tłumaczy sądowych oraz kuratorów społecznych, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłacanych należności i odprowadzanie na rachunek Urzędu Skarbowego w terminach określonych przepisami, ewidencja wypłacanych należności ławnikom, kuratorom, biegłym, tłumaczom - sporządzanie informacji do Urzędu Skarbowego wg. obowiązujących wzorów, sporządzanie przelewów w systemie B2B w zakresie realizacji należności wynikających z rozrachunków z tytułu opinii biegłych sądowych, tłumaczy sądowych, ławników oraz kuratorów sądowych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników, obsługa SAP w zakresie PSCD - dochody, sumy na zlecenie i sumy depozytowe
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-12-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Murowanie, szalowanie, przygotowywanie gruntu pod fundamenty, proste prace budowlane, inne.
Usługi Ogólnobudowlane "Krzysztof" Krzysztof Rompca - 2017-06-30 - Luzino (pomorskie)
Prowadzenie akt postępowań sądowych,sporządzanie wezwań i zawiadomień i innych pism procesowych,wykonywanie zarządzeń sędziego lub przewodniczącego wydziału związanych z tokiem sprawy, protokołowanie na posiedzeniach
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-04-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wypiek pizzy
Promenada Bar Henryk Piotrowski - 2018-06-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
zachęcające oferowanie potraw z menu restauracji, obsługa programu gastro i terminala POS(oferujemy szkolenie), miła obsługa gości; praca w godz. 13-21, 16-24; kontakt osobisty z pracodawcą po uzgodnieniu telefonicznym w godz. 9-17
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)
Wynagrodzenie + prowizjapraca w salonie fryzjerskim . Poniedziałki wolne , wt-pt od 10:00 w soboty 10:00 do 14:00
Salon Kosmetyczno-Fryzjerski "BEAUTY" Wierzbowska Marta - 2016-01-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie programow funkcjonalno - przestrzennych, projektów, planów budowy, rozbudowy i modernizacji budynków, kontrola nad realizacja projektów
POŻARSKI BUDOWNICTWO MIROSŁAW POŻARSKI - 2017-03-28 - Białystok (podlaskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów:1. Wskazane w art. 2 pkt 1 - 6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury ( Dz. U. z 1998 r. Nr 162, poz. 1125 ze zmianami):2. Pełna zdolność do czynności prawnych.3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. kwalifikacje i uprawnienia z zakresu bhp, określone w obowiązujących przepisach,8. kwalifikacje i uprawnienia z zakresu p.poż określone w obowiązujących przepisach,9. wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,10. uprawnienia do prowadzenia szkoleń wstępnych i okresowych,III. Wymagania dodatkowe (preferowane):1. minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w służbie bhp,2. ukończone szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,3. znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie bhp i ochrony p.poż.,4. znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, MS Word, MS Excel),5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6. doświadczenie w pracy w jednostkach administracji państwowej,7. dobra organizacja i planowanie pracy własnej,8. dyspozycyjność,9. komunikatywność, 10. odporność na stres,11. odpowiedzialność12. rzetelność13. samodzielność,14. wysoka kultura osobista,15. zaangażowani Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie kontroli warunków pracy, przestrzeganie przepisów i zasad BHP, określanie zagrożeń zawodowych na stanowiskach pracy( inne wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństawa i higieny pracy i przepisów szczególnych).Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-04-07 - Lublin (lubelskie)
-
"Graal" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
ochrona obiektu na terenie Lubina
PIAST BUSINESS SERVICE sp. z o.o. - 2018-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
utrzymanie maszyn i urządzeń produkcyjnych w pełnej gotowości, wykonywanie przeglądów, konserwacja napraw maszyn wg harmonogramów, płaca zasadnicza +premia, praca w Rostarzewie
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-03-02 - Rostarzewo (wielkopolskie)
MONTAŻ STOLARKI BUDOWLANEJ STALOWEJ-BRAMY I DRZWIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE/ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI ELEKTRONARZĘDZI: SZLIFIERKA, WIERTARKA, POZIOMICA, UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU BRAM I DRZWI, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W MONTAŻU BRAM I DRZWI;WYMIAR CZASU PRACY 60 H/MIESIĄCWYNAGRODZENIE ZA GODZINĘ 15,00 ZŁ BRUTTO/1H
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łowicz (łódzkie)
pomoc przy pracach budowlanych
PPUH Ruks Mateusz Ruks - 2016-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
UMIEJĘTNOŚC SPRZĄTANIA SZPITALI,UTRZYMANIE CZYSTOSCI,WEW.OBIEKTU MYCIE I DEZYNFEKCJA.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "NAPRZÓD" - 2016-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace porządkowe, drobne naprawy w budynku
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE AUTOMOBIL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretarska referatu sędziego lub referendarza sądowego: w tym: rozpisywanie i przygotowywanie posiedzeń, terminowe wykonywanie zarządzeń referendarza, sporządzanie wokand, protokołowanie na posiedzeniach, wprowadzanie do systemu komputerowego orzeczeń, zarządzeń, uzasadnień oraz wysyłanych pism w sprawach. Przygotowywanie korespondencji i akt sądowych do wysyłki. Przeglądanie czasookresów oraz dbanie o terminowe przedkładanie akt i pism referendarzowi. Sporządzanie wykazów zdawczo- odbiorczych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2017-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów
P.H.U. JARO Acewicz Jarosław - 2018-05-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie terenów zewnętrnych, koszenie trawy, mycie okien, doczyszczenie obiektów
Inwemer System Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
praca na wskazanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Prowadzenie planowania w zakresie realizacji zakupów w oparciu o prawo zamówień publicznych we współpracy z oddziałami Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych. Przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych przy udziale oddziałów merytorycznych Sądu Okręgowego w Lublinie. Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia w zakresie zgodności z odpowiednim Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych. Określanie trybu postępowania adekwatnie do wartości przedmiotu zamówienia oraz przedmiotu zamówienia. Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sprawowanie kontroli nad opisem przedmiotu zamówienia. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące wyjaśnień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przyjmowanie ofert dotyczących zamówień publicznych oraz projektów rozstrzygnięć w przedmiocie: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, rozstrzygnięcia postępowania, zatrzymania wadium, unieważnienia czynności. Dokonywanie ogłoszeń związanych z postępowaniami w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przewidzianych przepisami prawa, w tym procedurami wewnętrznymi Zamawiającego. Informowanie wykonawców w przypadkach przewidzianych przepisami prawa o czynnościach zamawiającego. Wnioskowanie do Oddziału Finansowego o zwrot wadium wykonawcom w terminie umożliwiającym terminowy zwrot z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa. Dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Czynny udział w pracach komisji przetargowej,prowadzenie ewidencji zamówień publicznych i umów.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-01-13 - Lublin (lubelskie)
Opieka nad pacjentami, sporządzanie grafików pielęgniarskich i lekarskich, wydawanie leków.
FUNDACJA PRO SANATIO - 2018-04-27 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)