Praca STAŻYSTA - PRACOWNIK SEKRETARIATU WYDZIAŁU/ ODDZIAŁUUMOWA O ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STAŻYSTA - PRACOWNIK SEKRETARIATU WYDZIAŁU/ ODDZIAŁUUMOWA O ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 3 ofert pracy STAŻYSTA - PRACOWNIK SEKRETARIATU WYDZIAŁU/ ODDZIAŁUUMOWA O ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA.
KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres; Zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA; protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Sąd Rejonowy - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres; Zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA; protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Sąd Rejonowy - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres; Zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA; protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Sąd Rejonowy - 2017-04-24 - Gliwice (śląskie)