STARSZY TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: STARSZY TECHNIK

Wynagrodzenie: od 3 436,26 PLN

Zakres obowiązków: GŁÓWNE OBOWIĄZKI:1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami;2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego;3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia;4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP;5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności;6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji.7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności;9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym;10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych;11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej;12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych;13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji.14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji;15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP;16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo-rozchodowych;17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach;18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności;19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie;20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich;21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa;23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności;25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji;27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku;28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę;30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*;31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny;32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań;33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu;35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy;36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem;37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich;38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego;39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika;40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych;41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej;42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach;43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom;44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.

Data publikacji: 2021-05-13

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami;2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego;3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia;4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP;5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności;6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji.7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności;9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym;10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych;11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej;12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych;13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji.14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji;15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP;16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo-rozchodowych;17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach;18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności;19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie;20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich;21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa;23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności;25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji;27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku;28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę;30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*;31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny;32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań;33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu;35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy;36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem;37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich;38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego;39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika;40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych;41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej;42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach;43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom;44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 436,26 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 11,96%+ dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 436,26 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2021

Data zakończenia pracy: 01.08.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE: średnie. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:bstaż pracy 2 lata, znajomość zasad gospodarki materiałowo-technicznej oraz przepisów o umundurowaniu, znajomość zasad obiegu dokumentacji księgowej, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, odpowiedzialność dobrej organizacji pracy. WYMAGANIA DODATKOWE: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, komunikatywność. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.GŁÓWNE OBOWIĄZKI:1) Zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowiązujących norm należności określonych odrębnymi przepisami;2) Sporządzanie zestawień oraz korekt planów zamówień publicznych na przedmioty umundurowania służbowego;3) Przygotowywanie dokumentów dotyczących zakupu przedmiotów mundurowych, w tym oszacowanie wartości zamówienia;4) Udział w pracach Komisji Wydziału Zamówień Publicznych KSP;5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie swojej działalności;6) Udział w komisjach przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej wartości progowej w zakresie działalności sekcji.7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych; 8) Sporządzanie zamówień na dostawy sprzętu i materiałów w zakresie swojej działalności;9) Kompletowanie rachunków i faktur, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym;10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych;11) Weryfikacja dokumentów finansowych w zakresie poprawności merytorycznej i finansowej;12) Wystawianie i podpisywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych;13) Stała współpraca z komórką finansową Wydziału Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji.14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykazów do kwalifikacji i likwidacji;15) Wycena szkód oraz zdjęcie z ewidencji na podstawie dokumentów otrzymanych z Wydziału Finansów i Budżetu KSP;16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilościowo-wartościowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokumentów przychodowo-rozchodowych;17) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydziału Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach;18) Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej działalności;19) Koordynowanie prawidłowego wykorzystania darowizn rzeczowych i środków finansowych pozyskanych od sponsorów oraz ich rozliczanie;20) Przedkładanie Zastępcy Naczelnika Wydziału nie rzadziej niż raz na kwartał protokołu z rozliczenia zużytych materiałów krawieckich;21) Wykonywanie zadań administratora merytorycznego oraz administratora użytkowników aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa;23) Wykonywanie przeglądów instancyjnych w ramach gospodarowania sprzętem będącym w gestii Wydziału; 24) Zastępowanie kierownika Sekcji V podczas jego nieobecności;25) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;26) Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji;27) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku;28) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;29) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę;30) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania*;31) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny;32) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań;33) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;34) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu;35) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy;36) Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem;37) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich;38) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego;39) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopień niepełnosprawności, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika;40) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych;41) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej;42) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach;43) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom;44) Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. *Wynagrodzenie zasadnicze: 3436,26 zł brutto + premia 11,96%. [Zgłoszenia: 47 72 330 68, aneta.archicinska-salwin (at) ksp.policja.gov.pl]

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

danePracodawcy_nip: 5251930070

danePracodawcy_regon: 012126482

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Włochowska

Numer budynku pracodawcy: 25/33

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 14.05.2021

Oferta pracy ważna do: 26.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a0f6841e87d7a75f7c616cf244796276

Podobne oferty pracy

FIZJOTERAPEUTA - od 14,7 PLN

Obsługa klientów w zakresie wykonywania zabiegów
STUDIO RUCHU SP. Z O.O. - 2019-03-21 - Suwałki (podlaskie)

RPO:PRACOWNIK OBSŁUGI - 997,4 PLN

Staż z RPO na ok. 4 miesiące dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:J.CH.PASKA 34GODZ.PR.:7-15WYMAGANIA ORGANIZATORA:OSOBA ZDROWA, POTRAFIĄCA ZADBAĆ O SPRZĘT I WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA ORAZ TEREN ZIELONY WOKÓŁ PLACÓWKI
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DS. ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 100 PLN

Praca na programie "Opieka", prowadzenie sekretariatu.Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości systemu "opieka", umiejętności samodzielnego opracowywanie dokumentów, przygotowywanie decyzji, bardzo dobrej znajomości ustawy o pomocy społecznej, KPA
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rąbinie - 2018-09-24 - Rąbino (zachodniopomorskie)

SZWACZKA ( 472 J) - 2 500 - 3 000 PLN

Krawiectwo lekkie - szycie odzieży, pokrowców, poscieli itp.
"Kat-Pak" Katarzyna Zakrzewska - 2018-08-22 - Nadbrzeż (mazowieckie)

DOJARZ - 3 000 - 4 000 PLN

Dojarz krów. Praca na hali udojowej - możliwość zakwaterowania.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne "AGRO-TIM" Sp. z o. o. - 2019-07-31 - Brzezina (opolskie)

ROBOTNIK TOROWY - od 2 800 do 2 800 PLN

wykonywanie prac fizycznych przy budowie torówPraca na czas określony: 14.06.2021 - 31.12.2022Godziny pracy 8:00 - 16:00
SBM Sp. z o.o. sp. k. - 2021-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)

KOSMETYCZKA-KOSMETOLOG - od 2 100 PLN

usługi pielęgnacyjne i upiększające, badanie tkanki tłuszczowej
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Żywiec (śląskie)

KOORDYNATOR UTRZYMANIA RUCHU - 4 000 - 7 000 PLN

Koordynator Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Rozlewnia Wody Kinga Pienińska w Krościenku nad Dunajcem. Firma Kinga Pienińska sp. z o.o., której właścicielem jest OSHEE sp. z o.o. jest producentem naturalnej wody mineralnej znanej na rynku polskim i zagranicznym. Rozlewnia wody zlokalizowana jest w Pienianach w Krościenku nad Dunajcem przy ul. Jagiellońskiej 129.www. kingapieninska.plZakres obowiązków:-zapewnienie sprawności i bezawaryjności działania maszyn i urządzeń w zakładzie,-bieżące i zgodne z przyjętymi standardami -prowadzenie obsługi maszyn i urządzeń pod względem mechanicznym i elektrycznym,-wykonywanie prac naprawczych i remontowych oraz przeglądów okresowych,-uczestnictwo w nowych projektach technicznych,-planowanie, zamawianie i kontrola zapasów części zamiennych, -prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami i standardami oraz dostarczanie niezbędnych danych do raportów,-optymalizacja kosztów w podległym obszarze, wsparcie techniczne w ograniczeniu strat produktu, optymalizacja procesów, -odbiory techniczne maszyn, instalacji i urządzeń, nadzór nad prawidłowym montażem maszyn.Od kandydatów pracodawca oczekuje: -znajomość maszyn używanych w przemyśle rozlewniczym i umiejętność ich serwisowania oraz obsługi,-wykształcenie min. średnie techniczne o profilu elektryk/ automatyk,-minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale Utrzymania Ruchu,-znajomość pakietu Office,-umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,-znajomość programowania sterowników PLC, POSYC,-uprawnienia SEP G1 do 15 kV,-dyspozycyjność, -prawo jazdy kategorii B,-komunikatywna znajomość języka angielskiego. Firma oferuje:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,-atrakcyjne warunki zatrudnienia,-możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego,-niezbędne narzędzia pracy,-możliwość rozwoju, -pracę w młodym i dynamicznym zespole.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: k.poprawa (at) kingapieninska.pl
KINGA PIENIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Radków (świętokrzyskie)

BRUKARZ - od 4 000 PLN

układanie kostki kamiennej, betonowej i krawężników
EDWARD KRAJ ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY MURARSTWO-BRUKARSTWO - 2019-03-01 - Kraków (małopolskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI - od 2 100 PLN

Ładowacz nieczystości , praca dla osób zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa posiadających II profil pomocy , wykształcenie podstawowe lub zasadnicze zawodowe , ręczne przenoszenie pojemników z posesji do samochodu śmieciarki,obsługa samochodu podczas opróżniania pojemników,odnoszenie pustych pojemników na posesję,praca w terenie , kontakt z czynnikami biologicznymi i chemicznymi.Praca od 07:00 do 15:00
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

wg stanowiska. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Limanowej
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-22 - Limanowa (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

FOTOGRAF - SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

wykonywanie zleceń fotograficznych w pełnym zakresie świadczonych usług,
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I MONTAŻU - od 2 100 PLN

WRAZ Z REALIZACJĄ PROJEKTU "WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY GRUPA LP, POPRZEZ WDROŻENIE INNOWACYJNEGO, WIELOWARSTWOWEGO, DRUKOWANEGO SZKLANEGO PANELU ELEWACYJNEGO BEZ WIDOCZNYCH MOCOWAŃ DECOBEL SMART" POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I MONTAŻUZADANIA:BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, KONTAKT Z KLIENTEMNADZÓR NAD PROCESAMI MONTAŻU REALIZOWANYM PRZEZ FIRMĘFAKTUROWANIE BIEŻĄCYCH ZLECEŃPROWADZENIE DOKUMENTACJI MONTAŻOWEJ I MAGAZYNOWEJKOORDYNOWANIE PRACY BIURAWYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETÓW BIUROWYCH (MS OFFICE)WYSOKO ROZWINIĘTE ZDOLNOŚCI INTERPERSONALNEWYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNEBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJRZETELNOŚĆ, UCZCIWOŚĆODPORNOŚĆ NA STRESOFERUJEMY:STABILNE ZATRUDNIENIE W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN NA UMOWĘ O
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa klienta, realizacja planów według standardów, przygotowywanie posiłków, rozwój osobisty, odpowiednie zatowarowanie i ekspozycja towaru na sklepie. Praca w godzinach 6.00-18.00 i 18.00-6.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Natalia Joanna Kapłon - 2018-08-03 - Śrem (wielkopolskie)

POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 440 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-29 - Długołęka (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń szkolnych (warsztaty gastronomiczne). Umowa o pracę na okres próbny, później umowa o pracę na czas określony.
Zespół Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera - 2016-09-21 - Wadowice (małopolskie)

MONTER INSTALACJI SPAWACZ - od 2 600 PLN

montaż instalacji sanitarnych i przemysłowych; montaż urządzeń sanitarnych i izolacja rur.
kontakt przez PUP - 2020-11-23 - Tychy (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 2 100 - 2 500 PLN

PRACA NA KUCHNI W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH BĄDŹ PRACA NA BUFECIE PIERWSZA LUB DRUGA ZMIANA. KUCHNIA: PRACE ZWIĄZANE PRZEDE WSYZTSKIM ZE SMAŻENIEM PLACKÓW ZIEMNIACZANYCH. BUFET : OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWANIE NALEŚNIKA, WYDANIE NALEŚNIKA DLA KONSUMENTA.
kontakt przez OHP - 2018-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażugodziny stażu: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zawiercie (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 250 PLN

kierowanie pojazdem pow. 3,5 tony, praca na wysokości pow. 3 metrów
Zabłocki Transport Jarosław Zabłocki - 2019-01-11 - Sadłogoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 000 PLN

utrzymywanie porządku na budowie, w bazach, biurze, czyszczenie rusztowań.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Częstochowa (śląskie)

KONSULTANT DS. TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

Kontakt z odbiorcmi zagranicznymi w aspektach technicznych, obsługa zapytań, doradztwo, nadzór nad dokumentacją techniczną.
Asten Group Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Częstochowa (śląskie)

STOLARZ - od 2 200 PLN

wyrób mebli, montaż wykonywanych wyrobów stolarskich, mogą być osoby do przyuczenia jako pomocnik stolarza
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Chmielno (pomorskie)

RECEPCJONISTKA - od 2 100 PLN

Zameldowanie i wymeldowanie gości, obsługa gości hotelowych
MILLENIUM-WOLDREX SP. Z O. O. - 2018-04-09 - Żyraków (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 3 250 PLN

pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

- Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina (2100 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na stałe.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie podstawowe. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 609-528-956) w godzinach: 8:00-13:00 od poniedziałku do czwartku.
MR CLEAN AJT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-16 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat