STARSZY TECHNIK Gdynia oferta pracy CENTRUM OPERACJI MORSKICH -DOW脫DZTWO KOMPONENTU MORSKIEGO
Stanowisko: STARSZY TECHNIK
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem system贸w alarmowych,Pe艂na znajomo艣膰 parametr贸w technicznych i u偶ytkowych system贸w alarmowych,Sprawna obs艂uga systemu kontroli dost臋pu,Prowadzenie dokumentacji technicznej system贸w alarmowych
Data publikacji: 2020-04-01
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: CENTRUM OPERACJI MORSKICH -DOW脫DZTWO KOMPONENTU MORSKIEGO
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Arendta Dickmana 10/14, 81-109 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem system贸w alarmowych,Pe艂na znajomo艣膰 parametr贸w technicznych i u偶ytkowych system贸w alarmowych,Sprawna obs艂uga systemu kontroli dost臋pu,Prowadzenie dokumentacji technicznej system贸w alarmowych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gdynia
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gdynia
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
technik system贸w zabezpiecze艅 technicznych os贸b i mienia
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 14
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: znajomo艣膰 bran偶y elektronicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obs艂uga komputera (znajomo艣膰 programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa o klauzuli "tajne"[Umiej臋tno艣膰 1] : obs艂uga system贸w alarmowych
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM OPERACJI MORSKICH -DOW脫DZTWO KOMPONENTU MORSKIEGO
danePracodawcy_nip: 5860104552
danePracodawcy_regon: 190232852
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Arendta Dickmana 10/14, 81-109 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Arendta Dickmana
Numer budynku pracodawcy: 10
danePracodawcy_nrLokalu: 14
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311920
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
technik system贸w zabezpiecze艅 technicznych os贸b i mienia
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.04.2020
Oferta pracy wa偶na do: 30.04.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 01.04.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3065826f4dded63913f95f70528fef9
Podobne oferty pracy
obs艂uga klienta, rozk艂adania towaru na sklepie i magazynie
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego oraz doskonalenia zawodowego centralnego.1) Prowadzenie naboru na szkolenie zawodowe podstawowe i doskonalenie zawodowe centralne;2) dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego;3) planowanie dzia艂alno艣ci szkoleniowej;4) prowadzenie elektronicznego zbioru danych o s艂uchaczach;5) wprowadzanie do CRDK wynik贸w etap贸w doboru do s艂u偶by w Policji;6) udzia艂 w przeprowadzaniu etap贸w doboru do s艂u偶by w Policji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-13 - Legionowo (mazowieckie)
dostawa pizzy
Pizzeria "DIAVOLO" Z.G.R. Go艂臋biowscy - 2018-02-22 - Ciechan贸w (mazowieckie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 uslug turystycznych
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Chorz贸w (艣l膮skie)
-analiza akt i stanu rozlicze艅 kont p艂atnik贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne,-prowadzenie ca艂o艣ci spraw dotycz膮cych dochodzenia nale偶no艣ci z tytu艂u zaleg艂ych sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne rolnik贸w w trybie egzekucji administracyjnej,-prowadzenie ca艂o艣ci spraw dotycz膮cych zabezpieczenia nale偶no艣ci z tytu艂u zaleg艂ych sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne rolnik贸w na hipotece gospodarstwa,-podejmowanie czynno艣ci w zakresie przymusowego dochodzenia nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek,-przygotowywanie zabezpieczenia nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na hipotece nieruchomo艣ci d艂u偶nika,-opracowywanie wniosk贸w o ulg臋 lub umorzenie nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i przygotowywanie decyzji dotycz膮cej wy偶ej wymienionych spraw,-wsp贸艂praca z Urz臋dami Skarbowymi, S膮dami i innymi instytucjami maj膮cymi wp艂yw na dochodzenie nale偶no艣ci,-opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczo艣ci w wy偶ej wymienionym zakresie,-przygotowanie dokument贸w do archiwizowania w zakresie swoich obowi膮zk贸w,-udzielanie informacji z zakresu ubezpiecze艅, 艣wiadcze艅, wydawanie za艣wiadcze艅,-przyjmowanie dokumentacji niezb臋dnej do ustalenia ubezpieczenia spo艂ecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin oraz przygotowywanie decyzji,-rejestrowanie poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej,-przeprowadzanie wizytacji gospodarstw zad艂u偶onych p艂atnik贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przetwarzanie kosztowych roszcze艅 pracownik贸w i przygotowywanie p艂atno艣ci w spos贸b terminowy i dok艂adny w celu zapewnienia sprawnego zwrotu koszt贸w biznesowych, odpowiedzialnego zarz膮dzania i archiwizowania zapis贸w w firmie zgodnie z odpowiednimi wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi. Wsparcie pracownik贸w w zakresie zapyta艅 dotycz膮cych utworzenia listy wydatk贸w umo偶liwiaj膮cych ich zatwierdzanie i zwrot koszt贸w. Dokonanie rozlicze艅 podr贸偶y i wydatk贸w z wpisami ksi臋gowymi i rozwi膮zanie otwartych pozycji, kontaktuj膮c si臋 ze 藕r贸d艂ami wewn臋trznymi / zewn臋trznymi, np. pracownikami / biurami podr贸偶y w celu zapewnienia terminowego i dok艂adnego rozpatrzenia reklamacji kosztowych. Procesowanie wniosk贸w pracownik贸w o wydanie s艂u偶bowych, kontakt z bankiem, 艣ledzenie nierozliczonych sald na s艂u偶bowej karcie kredytowej i anulowanie kart kredytowych na czas tych pracownik贸w, kt贸rzy zako艅czyli prac臋. Proaktywna identyfikacja obszar贸w do ulepszenia, identyfikowanie w膮skiego gard艂a (system, procedury, szkolenia, dyscypliny), kt贸re powoduje powtarzaj膮ce si臋 sprawy zwi膮zane z terminowym przetwarzaniem wniosk贸w lub zwrocie roszcze艅 kosztowych, oraz aktywne proponowanie rozwi膮za艅 prze艂o偶onym. Udzia艂 w przygotowywaniu raport贸w w celu spe艂nienia wymog贸w dotycz膮cych sprawozdawczo艣ci w odniesieniu do ustawodawstwa stowarzyszonego i / lub ameryka艅skiego GAAP
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kontrola jako艣ci wyrob贸w gotowych, przenoszenie towar贸w pow. 25 kg
"Isabella PL" Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
Praca na 偶wirowni
Przeds. Wielobran偶owe"Ciach"Zbigniew Ciach, Wanda Ciach - 2018-05-07 - Frombork (warmi艅sko-mazurskie)
Kierowca kat. B
WWW.MYBESTDREAM.PL Sp. z o.o. - 2019-05-27 - Jurk贸w (ma艂opolskie)
Wykonywanie okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym zada艅 Biura Informacji i Promocji Miasta, a w szczeg贸lno艣ci: 1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta okre艣laj膮cego podstawowe kierunki i metody dzia艂ania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsi臋biorczo艣ci na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizacj臋 zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych plan贸w promocji miasta w ramach przyznanych 艣rodk贸w bud偶etowych; 3) przygotowywanie warunk贸w do nawi膮zywania oraz organizacj臋 kontakt贸w z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a tak偶e instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a tak偶e organizacjami spo艂ecznymi w zakresie s艂u偶膮cym promocji miasta, a w szczeg贸lno艣ci pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsi臋biorczo艣ci na terenie miasta; 4) organizacj臋 i obs艂ug臋 odczyt贸w, konferencji, seminari贸w i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umo偶liwiaj膮cych nawi膮zywanie wzajemnych kontakt贸w przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje spo艂eczne funkcjonuj膮ce na terenie miasta i podmioty zewn臋trzne, kt贸rych dzia艂alno艣膰 mo偶e przyczyni膰 si臋 do rozwoju miasta; 5) koordynowanie wszelkich dzia艂a艅 zwi膮zanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniom tytu艂u Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 6) obs艂uga w zakresie wydawania / zamawiania gad偶et贸w z logo miasta; 7) wykonywanie zada艅 z zakresu przeciwdzia艂ania i zwalczania skutk贸w kl臋sk 偶ywio艂owych, katastrof, awarii, ska偶e艅 i innych zagro偶e艅 o powszechnym lub lokalnym zasi臋gu oraz zada艅 obronnych zgodnie z odr臋bnymi przepisami szczeg贸lnymi ustalonymi na okre艣lon膮 okoliczno艣膰 oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 8) przygotowywanie i przedk艂adanie Wydzia艂owi Strategii, Rozwoju i 艢rodk贸w Pomocowych lub innej w艂a艣ciwej kom贸rce organizacyjnej Urz臋du, dokument贸w i danych znajduj膮cych si臋 w zasobach wydzia艂u, niezb臋dnych do prowadzenia post臋powania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych 艣rodk贸w pomocowych s艂u偶膮cych dofinansowaniu zada艅 Biura Informacji i Promocji Miasta.
Urz膮d Miasta - 2018-08-30 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Ksi臋gowo艣膰 i uzgodnienia mi臋dzyfirmowe; Uzupe艂nianie miesi臋czne konta ksi臋gi g艂贸wnej i uzgodnienia bankowe; Przeprowadzanie uzgadniania kont bilansowych; Wykonywanie procesu zamykania ksi臋gi g艂贸wnej; Naprawianie ksi臋gowania aktyw贸w;Rachunkowo艣膰 memoria艂owa; Raportowanie podatkowe; Zapewnienie wsparcia specyficznego dla audyt贸w zewn臋trznych i wewn臋trznych; Rekomendowanie i wdra偶anie pomys艂贸w i okre艣lenie mo偶liwo艣ci ulepszenia proces贸w;Wspieranie innych cz艂onk贸w zespo艂u w codziennych procesach; Zapewnienie wsparcia audytu.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Drobne prace budowlane, konserwatorskie, 艣lusarskie, hydrauliczne. Kontkat tel. 500-050-915
Zak艂ad Handlowo-Us艂ugowy "Complex-Dom" - 2016-06-23 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
- Rozwi膮zywanie potencjalnych konflikt贸w i problem贸w zwi膮zanych z implementacj膮 projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Administrowanie systemem, codzienny kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do trzech lat. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min 4 lata w bran偶y IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ITIL. Wymagana umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, bieg艂a znajomo艣膰 pakietu Office, Notes. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Katowice (艣l膮skie)
pomoc operatorowi maszyn,prace magazynowe,utrzymanie porz膮dku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - We艂ty艅 (zachodniopomorskie)
praca piekarza-cukiernika
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Stara Bia艂ka (dolno艣l膮skie)
znajomo艣膰 rozwi膮za艅 messagingowych
GFT POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pozna艅 (wielkopolskie)
ZAKRES ZADA艃- Opracowywanie kosztorys贸w inwestorskich, przygotowywanie materia艂贸w przetargowych dotycz膮cych opisu przedmiotu zam贸wienia, dokonywanie typowania rob贸t, przedmiarowania- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiekt贸w budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy- Nadzorowanie prawid艂owego przebiegu procesu budowlanego oraz wsp贸艂praca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami- Wsp贸艂praca z organami samorz膮du terytorialnego, terenowymi organami administracji rz膮dowej oraz instytucjami i jednostkami b臋d膮cymi gestorami urz膮dze艅 u偶yteczno艣ci publicznej w sprawach zwi膮zanych z prowadzonymi przez Izb臋 Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi - Wspomaganie obs艂ugi systemu MACHINA- Przygotowywanie zlece艅 prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz um贸w w tym zakresieDodatkowe:pierwsze艅stwo dla os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami, kt贸re spe艂niaj膮 wszystkie warunki: z艂o偶y艂y w terminie ofert臋 wraz z dokumentem potwierdzaj膮cym niepe艂nosprawno艣膰, spe艂niaj膮 warunki wymienione w og艂oszeniu, po rekrutacji znalaz艂y si臋 w gronie najlepszych kandydat贸wMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczyul. Czartoryskiego 2085-222 BydgoszczWARUNKI PRACYPracownikom oferujemy:- stabiln膮 prac臋 w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy oprac臋,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez wsp贸艂prac臋 z ekspertami w swojej dziedzinie,- wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w og艂oszeniu stanowisku: 4.025,57 z艂 brutto przy ustalonym mno偶niku kwoty bazowej 2,10,- dodatek za wieloletni膮 prac臋 od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zale偶no艣ci od udokumentowanego sta偶u pracy,dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka"),nagrody jubileuszowe,- dofinansowanie do zakupu okular贸w korekcyjnych,ruchomy czas pracy z mo偶liwo艣ci膮 rozpocz臋cia pracy mi臋dzy 7:00 a 8:00,- otwart膮 i przyjazn膮 atmosfer臋 w pracy,- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, po偶yczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,mo偶liwo艣膰 przyst膮pienia do ubezpieczenia grupowego na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 przyst膮pienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Po偶yczkowej,- mo偶liwo艣膰 udzia艂u w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajow膮 Administracj臋 Skarbow膮.Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:praca przy obs艂udze monitora ekranowego (komputera) powy偶ej 4 godzin dzienniebudynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania si臋 os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮 ruchow膮
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2020-04-15 - Gniezno (wielkopolskie)
- nadz贸r nad parkiem maszyn i urz膮dze艅 od strony elektrycznej, elektromechanicznej oraz instalacji pneumatyki oraz automatyki przemys艂owej.
KOOPEROL Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Zduny (pomorskie)
Obs艂uga maszyn wyt艂aczaj膮cyh foli臋. Wspieranie pracy operatora produkcji. Dodawanie surowc贸w do wyrobu produkcyjnego.
Adecco Poland sp. z o.o. - 2016-09-15 - Karczew (mazowieckie)
Renowacja starych samochod贸w.
Kowal Oliwski Leszek Supi艅ski - 2017-05-10 - Gda艅sk (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a)obywatelstwo pa艅stwa cz艂onkowskiego UE lub innego pa艅stwa, kt贸rego obywatelom, na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych lub przepis贸w prawa wsp贸lnotowego przys艂uguje prawo podj臋cia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,b)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,c)niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,d)nieposzlakowana opinia,e)wykszta艂cenie wy偶sze,f)3 letni sta偶 pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata dzia艂alno艣ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,g)posiada nast臋puj膮ce kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewn臋trznego:jeden z certyfikat贸w: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lubz艂o偶y艂a, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewn臋trznego przed Komisj膮 Egzaminacyjn膮 powo艂an膮 przez Ministra Finans贸w, lubuprawnienia bieg艂ego rewidenta, lubdwuletni膮 praktyk臋 w zakresie audytu wewn臋trznego i legitymuje si臋 dyplomem uko艅czenia studi贸w podyplomowych w zakresie audytu wewn臋trznego, wydanym przez jednostk臋 organizacyjn膮, kt贸ra w dniu wydania dyplomu by艂a uprawniona, zgodnie z odr臋bnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 przepis贸w prawa ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem:ustawy o rachunkowo艣ciustawy o finansach publicznychustawy Prawo zam贸wie艅 publicznychustawy o samorz膮dzie gminnymb) wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewn臋trznego.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)niepe艂ny wymiar czasu pracy 1/8 etatue)planowany termin zatrudnienia 01.06.2020 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu marcu 2020 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) sporz膮dzanie rocznego planu audytu oraz sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,2) przeprowadzanie audytu wewn臋trznego zgodnie z planem audytu,3) przeprowadzanie - w uzgodnieniu z Prezydentem Miasta - zada艅 audytowych poza planem audytu,4) prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej zadania audytowego oraz pozosta艂ej dokumentacji audytu wewn臋trznego,5) monitorowanie realizacji zalece艅 oraz przeprowadzanie czynno艣ci sprawdzaj膮cych;6) wykonywanie czynno艣ci doradczych,7) koordynowanie pracy Biura pod wzgl臋dem organizacyjnym.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-04-28 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w bezpo艣redni kontakt z klientem pos艂uguj膮cym si臋 j臋zykiem niderlandzkim
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Mycie, czyszczenie samochod贸w osobowych, TIR-贸w
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Praca na jednostkach p艂ywaj膮cych w r贸wnowa偶nym systemie czasu pracy tj. 15 dni pracy / 15 dni wolne.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2020-07-27 - Gda艅sk (pomorskie)
Samodzilene prowadzenie uproszczonej oraz w podanym zakresie pe艂nej ksi臋gowo艣ci. Przygotowywanie deklaracji VAT . Rozliczenie ZUS, US, PFRON. Obs艂uga kadrowa firm. Odpowiedzialno艣膰 za wsp贸艂prac臋 ksi臋gow膮 z podmiotami zewn臋trznymi. Kompleksowa obsluga klienta. Ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych.
BIURO RACHUNKOWE PARTNER GO艁臉BIOWSCY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
- przygotowywanie element贸w pod spawanie (szlifowanie, wypalanie),- monta偶 konstrukcji stalowych zgodnie z rysunkiem technicznym.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3 m-ce, nast臋pna na czas okre艣lonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
"NT INDUSTRY" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-03-04 - Orzesze (艣l膮skie)
Monta偶 r臋czny cz臋艣ci elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)