STARSZY TECHNIK DS. BHP - 861 Namysłów oferta pracy KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NAMYSŁOWIE
Stanowisko: STARSZY TECHNIK DS. BHP - 861
Wynagrodzenie: od 850 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NAMYSŁOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J.PIŁSUDSKIEGO 4, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK DS. BHP - 861
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie w zawodzie mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienie BHP i p.poż.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NAMYSŁOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
J.PIŁSUDSKIEGO 4, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy. umyślneprzestępstwoskarbowe.Kopie dokumentów potwierdzającychspełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: J.PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Q OBRONA NARODOWA - PORZĄDEK I BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie towarów do magazynu oraz wydawanie i kompletowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Świerzawa (dolnośląskie)
pakowanie wyrobów cukierniczych, kontrola jakości
Flex HR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zadania wynikające z przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ochrony przeciwpożarowej
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2016-05-27 - Żagań (lubuskie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
ANALIZA I WERYFIKACJA WNIOSKÓW O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZEGO ZGODNIE Z USTAWĄ PZP I WEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPORZĄDZANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DO POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UCZESTNICTWO W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWYCH, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PROWADZONYCH POSTĘPOWAŃ), UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ NA PODST. ART. 4 PKT. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W OPARCIU O WEWNĘTRZNE PRZEPISY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, OBSŁUGA KOMPUTERA PAKIET MS OFFICE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM I SPORZĄDZANIA PROJEKTÓW UMÓW, ZAMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ W BZP I SZUUE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH: KODEKSU CYWILNEGO, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W PRZEPROWADZANIU PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UKOŃCZONE SZKOLENIE Z ZAKRESU ZAMÓWIEWIEŃ PUBLICZNYCH;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Tworzenie, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej,- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,- Praca w metodologii Scrum. Praca jednozmianowa w godz.: 9-17.
EY GDS (CS) POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prace budowlane itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porzadku w miejscach publicznych. Zabezpiczenie imprez i uroczystosci. Prowadzenie pogadanek profilaktycznych. Praca od pon-ndz w godz.6.30-22.00. Podczas zabezpieczeń praca również w godz. nocnych.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-08-10 - Nadarzyn (mazowieckie)
SPAWANIE INSTALACJI GAZOWYCH, GAZOCIĄGÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA SPAWACZA TIG, MAG, ELEKTRODA KLASYCZNA, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż okien,drzwi,bram itp.(Służbowe auto,telefon,laptop)
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego. Prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania, upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu oraz innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych komórek urzędu oraz upoważnionych pracowników. Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego w obszarze zarządzania i procesów pomocniczych w celu sprawnej i terminowej realizacji zadań w przedmiotowym zakresie. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu (w tym rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemach informatycznych, obsługa centrali telefonicznej).Oferta pracy konkursowa: Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec.
Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu - 2017-12-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowca samochodu ciężarowego (przewóz gruzu, ziemii) , kierowca samochodu osobowego-dojazdy do miejsca pracy, praca w godzinach 7-11 w Starych Siołkowicach
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY ORAZ ROBOTY ZIEMNE RAFAŁ PSYKALLA - 2018-04-06 - Stare Siołkowice (opolskie)
Administrowanie systemami operacyjnymi w komputerach, likwidowanie uszkodzeń w sieciach telefonicznych, konserwacja i naprawa sprzętu łączności, realizowanie usług abonenckich w centralach telefonicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej.
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu - 2018-04-03 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa klientów, praca w godzinach 12.00-22.00.
Iwona Mrozowska "BIESZCZADY EVENT" - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1198 MOSTY - 2018-03-15 - Glewice (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie dokumentów księgowych od klientów, segregowanie, układanie i wpinanie do segregatorów dokuemntów. Obsługa programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zamość (lubelskie)
praca w zakłądach prefabrykacji żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie stanu czystości na terenie obiektu, utrzymanie porządku w pomieszczeniach, bieżące uzupełnienie materiałów i środków czystości itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Józefów (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie, monitorowanie, raportowan8ie i dokumentowanie prac w zakresie powierzonych zadań. Nadzór bezp. nad realizacją zadań powierzonych podwładnym pracownikom, współpraca z klientem, mdostawcami, podwykonawcami, urządzeniami oraz TDT i UDT. Prowadzenie rozliczeń finansowych. Rozliczanie czasu pracy podwładnego zespołu. Prowadzenie dokumentacji związanej z ISO.
NAFTOSERWIS - 2018-03-05 - Koluszki (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej, realizacja płatności gotówkowych, obsługa terminala kart płatniczych, wykładanie towarów i ich ekspozycja, rzetelne i sumienne wykonywanie zadań. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy. Dwie zmiany pn. - ndz. 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Piła (wielkopolskie)
Prace księgowo-administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Popów (wielkopolskie)
obsługa maszyny hafciarskiej,
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Praca 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku Starszy Inżynier w dziale Inżynierii Produkcji (Production Engineering Team Senior Engineer) wymaga biegłej znajomości języka koreańskiego, a także znajomości języka angielskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Korei Południowej). Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Inżynier w dziale Inżynierii Produkcji (Production Engineering Team Senior Engineer) ma za zadanie m.in.: - opracowanie szczgółowych planów procesów produkcyjnych, wymagań i specyfikacji, - rozwiązywanie bieżących problemów w dziale inżynierii produkcji, - sporządzanie analiz produkcyjnych, planowanie projektów, usprawnianie procesów. Proponowany okres zatrudnienia: 2 lata.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6.00-14.00, 14.00 -22.00 wynagrodzenie od 2100 do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Udział w zadaniach kontrolno-analitycznych w zakresie prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych w jednostkach wojskowych na terenie Polski południowo-wschodniej.Opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie elektroenergetycznym. Prowadzenie szkoleń nieetatowych energetyków jednostek wojskowych, prowadzenie doradztwa technicznego oraz popularyzowanie zasad racjonalnego gospodarowania paliwami i energią.
Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
szlifowanie elementów, pomoc przy wykonywaniu prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Namysłów (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ, SPOSOBU WYKORZYSTANIA NIERUCHOMOŚCI PRZEZ JEDNOSTKI I INSTYTUCJE WOJSKOWE ORAZ OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH W OPARCIU O DECYZJE ORGANÓW NADRZĘDNYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI, ROZPATRYWANIE SPRAW WYNIKAJACYCH Z USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH, BRANIE UDZIAŁU W NADZORACH GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE OGRANICZONYCH PRAW RZECZOWYCH W STOSUNKU DO NIERUCHOMOŚCI UZYTKOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNKOWE: GOSPODARKA NERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONA ŚRODOWISKA, GEODEZJA (PROFIL BUDOWANY)ZNAJOMOŚC USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH, LEŚNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ-MILE WIDZIANEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA E-MAILA: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)