STARSZY SPRZEDAWCA Suwałki oferta pracy Sklep Spożywczy Zdzisława Brzozowska
Stanowisko: STARSZY SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż artykułów spożywczych
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Sklep Spożywczy Zdzisława Brzozowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Utrata 2a, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż artykułów spożywczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca w branży spożywczej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Sprzedawca w branży spożywczej (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w pracy w branży spożywczej.
Nazwa pracodawcy: Sklep Spożywczy Zdzisława Brzozowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Utrata 2a, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Utrata
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna żywności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży spożywczej
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja kosztorysów na roboty budowlane. Prowadzenie ewidencji w wydziale, m. in. faktur, pozwoleń na budowę, protokołów odbioru itp. Sporządzanie sprawozdań i analiz.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
WYKŁADANIE TOWARU ZGODNIE ZE STANDARDAMI, KONTROLA CEN, WYKŁADANIE CEN, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
- planowanie, inicjowanie i koordynacja procesów budżetowania i prognozowania w Funkcjach PMI SCE ; - zbieranie niezbędnych założeń, konsolidacja zarówno finansów, jak i zatrudnienia dla całego podmiotu prawnego - regularnie przeglądanie szczegółowych danych dotyczących faktycznych i planowanych wydatków miesięcznych / kwartalnych / rocznych, które mają doprowadzić do osiągnięcia celów biznesowych w nadchodzących cyklach, - wsparcie dla Funkcji PMI SCE umożliwiając uzyskanie wymaganych celów (finanse) poprzez zapewnienie rzetelnej analizy finansowej, - zapewnienie terminowego i dokładnego gromadzenia, walidacji, konsolidacji i analizy informacji finansowych dla PMI SCE we wszystkich funkcjach, - wykonywanie analiz i raportów dotyczących budżetów / prognoz i sprawozdań finansowych (zestawienie dochodów i bilansu) zgodnie z amerykańskimi standardami GAAP/ustawowymi i wymaganiami / terminami finansowymi PMI, - dostarczenie szczegółowej i skonsolidowanej analizy wynagrodzeń i wynagrodzeń pracowników we wszystkich funkcjach.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów oraz sprzedaż i dostawa towarów.
SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI "BEKON" CIEŚLIŃSKI MARIAN - 2016-05-19 - Więckowy (pomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL V3. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux, oprogramowania VMware. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
pomoc w naprawie samochodów ciężarowych (wynagrodzenie 2500 - 3000 NETTO)
Mechanika Pojazdowa Nurkowski Tomasz - 2017-09-12 - Kafar (łódzkie)
serwis rowerów
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
1.Obsługa kasy, klientów, 2. Praca na sali sprzedaży, 3. Praca na stoisku mięsnym, 4. Wykładanie towaru.
DINO POLSKA S.A. - 2019-06-21 - Lipinki Łużyckie (lubuskie)
-Prace spawalnicze przy produkcji i montażu balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36, e-mail: carokowalstwo (at) wp.pl-Praca w godzinach 7-15.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2019-03-19 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
utrzymanie czystości na terenie należącym do WM , dbanie o tereny zielone, odśnieżanie, zapewnienie porządku w budynku mieszkalnym
kontakt przez OHP - 2018-12-03 - Sierpc (mazowieckie)
Do obowiązków należałoby:- nauczanie i nadzór nad uczniem- przygotowanie programu nauczania, materiałów do nauki, odpowiedniej dokumentacji- przygotowywanie uczniów do egzaminów i konkursów- współpraca z sekretariatem szkoły, nauczycielami i rodzicami
British International School PL Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
- Naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych. Sporządzanie informacji do ZUS, US drogą elektroniczną. Prowadzenie analityki zadłużeń pracowników z tytułu pożyczek, zajęć sądowych i innych. Wystawianie zaświadczeń dot. Wynagrodzeń.- Wynagrodzenie: 2200-2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Co najmniej 2 lata pracy w księgowości. Umiejętność naliczania wynagrodzeń (płac, zasiłków, umów zleceń), rozliczanie z ZUS i US, znajomość programu Symfonia w zakresie płac. Kontakt e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-10-03 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
1. ROZWIĄZYWANIE INCYDENTÓW (NAPRAW) I OBSŁUGI ZADAŃ, KTÓRE SĄ PRZYPISANE DO NICH; 2. MONITOROWANIE INNYCH ANALITYKÓW; 3. WYKONYWANIE ANALIZ KONFIGURACJI CAŁEJ SAP PRZYPISANYCH PROCESÓW I PUNKTÓW INTEGRACYJNYCH Z NIMI ZWIĄZANYCH; 4. ROZPOZNAWANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH ZAŁOŻONYCH PRZEZ SKONFIGUROWANE ROZWIĄZANIA SAP; 5. OPRACOWYWANIE SPECYFIKACJI FUNKCJONALNYCH I TECHNICZNYCH DLA NAPRAW, DROBNE USPRAWNIENIA I WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJĄ ROZWOJU; 6. WSPÓŁPRACA W RAZIE POTRZEBY Z INNYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU SAP; 7. SPEŁNIANIE LUB PRZEKRACZANIE USTALEŃ SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. AKTUALIZACJA PROCEDUR, INSTRUKCJI DZIAŁAŃ I INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZACEJ ZMIAN W SYSTEMIE; 9. ZARZĄDZANIE KOLEJKAMI W POŁĄCZENIU Z DZIAŁEM TECHNICZNYM W OKRESLONYCH OBSZARACH. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie biura, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
ZAKRES ZADAŃ1) prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;2) sporządzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;3) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;5) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;6) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;7) uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta miejskiego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.WARUNKI PRACYPraca na 0,2 etatu, jednozmianowa, w godz. 7:30 -15:30Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała - praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno -biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz zadania wykonywane poza siedzibą urzędu związane m. in. z udziałem w komisji BHP, ustalaniem okoliczności dot. wypadków w służbie.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy.Budynek wyposażony w klatkę schodową. Brak windy.
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2017-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą
TIC TAK TRANSPORT SP. Z O.O. - 2017-10-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
- Demontaż i wykonywanie izolacji termicznych ciepłochronnych zbiorników, kotłów, elektrofiltrów w elektrowniach i ciepłowniach, urządzeń technologicznych, rurociągów, zaworów i kołnierzy w różnego typu zakładach przemysłowych; wykonywanie izolacji zimnochronnych; wykonywanie robót towarzyszących, takich jak: wykonywanie i montaż płaszcza ochronnego dla izolacji, wykonywanie i montaż konstrukcji wsporczej dla izolacji i płaszcza ochronnego.- Miejsce wykonywania pracy: woj. śląskie, małopolskie, łódzkie, mazowieckie, dolnośląskie.- Wynagrodzenie: 14 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku monter izolacji. Wymagane uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Grupa 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne:1. Kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi2. Sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW.3. przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody o mocy powyżej 50 kW,4. pompy, ssawy wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50 kW,5. urządzenia do składowania i magazynowania i rozładunku paliw o pojemności składowania ponad 100 Mg6. piece przemysłowa o mocy powyżej 50 kW
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
ścinka drzew
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jan Białas - 2018-01-12 - Kotowice (lubuskie)
tematyka badań realizowanych w Zakladzie dotyczy poznania możliwości wykorzystania modyfikacji rozwoju roslin do poprawy ich odporności na stresy oraz dostosowania do metod agrotechnicznych, badanie wpływu reprogramowania rozwojowego na tolerancje w odpowiedzi na stresy abiotyczne i biotyczne wpływające na plonowanie roślin
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
pasaowanie elelmentów meblowych, nawiercanie elementów meblowych, skręcanie elelmentów meblowych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Puńców (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bazy kandydatów w odpowiednich systemach HR-owych.Procesowanie aplikacji pracowników, formularzy, statystyk i innych materiałów poufnych.Przygotowanie raportów i analiz z zakresu HR.Wspieranie pracowników w kwestiach związanych z administracją personalną oraz kalkulacją benefitów.Odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące różnych obszarów HR za pośrednictwem maila, telefonu lub innymi drogami.Przygotowanie dokumentów personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych.Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedurwsparcie Team Leadera w codziennych obowiązkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
pracownik obsługi linii peletującej, maszyny pakującej, operator wózka widłowego, inne prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Małe Bałówki (warmińsko-mazurskie)
- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicachposzukuje kandydata na stanowisko: starszy inspektor nadzoru budowlanego w Wydziale Inspekcji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice i teren woj. śląskiego- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,2. prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa,3. prowadzenie postępowań egzekucyjnych w odniesieniu do obowiązków wynikających z wydanych w imieniu ŚWINB decyzji i postanowień,4. prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,5. obsługiwanie rejestrów spraw i ewidencji obiektów budowlanych,6. kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,7. przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.Warunki pracy:1. praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B), 2. budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: 3574-4548 zł brutto. Praca na umowę na czas określony. Data rozpoczęcia pracy : po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe techniczne2. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,3. min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zakresem specjalności uprawnień budowlanych,4. prawo jazdy kat. B,5. znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych,6. umiejętność stosowania prawa w praktyce7. umiejętności argumentowania i redakcyjne,8. umiejętność działania w różnych sytuacjach,9.umiejętność rozwiązywania problemów.Wymagania dodatkowe: 1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń,2. praca w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-12-04 - Katowice (śląskie)
Ustawienie i nadzór nad systemem księgowym i danymi finansowymi,analizę raportów (Report 1, Statutory) i prezentację do managera finansowego,nadzór nad księgowaniem danych zgodnie lokalnymi wymaganiami księgowymi oraz podatkowymi,ocenę propozycji inwestycyjnych i zaproponowanie odpowiedniego ujęcia księgowego dla poszczególnych spółek i projektów,nadzór nad procesami księgowymi i kontrolingowymi oraz ich zgodnością z zasadami Grupy Shell (w zakresie zarządzania ryzykiem, audytów, księgowym)przygotowywanie faktur dla partnerów, instrukcji do płatności, wniosków o wpłaty kapitału,dbanie o relacje i przepływ informacji z różnymi departamentami SBO Shell w Krakowie w zakresie prowadzonych projektów,pomoc przy zakładaniu bądź likwidacji spółek, doradztwo przy transakcjach i proponowanie ujęcia księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kompleksowych wycen projektów, kosztorysowanie w programie NORMA, dbanie o konkurencyjność szacowanych kosztów, analizę dokumentacji obmiarowej, kontakt z firmami podwykonawczymi, dostawcami materiałów i zbieranie ofert, współpraca z zespołem projektowym w celu zastosowania optymalnych rozwiązań.
ENERKO ENERGY - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)